2020-02-16, 12:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Hela världen? Knappast!
Om du hade bekymrat dig att läsa i tråden så hade du hittat en uppsjö av länkar till artiklar, Youtube, Twitter & liknande från hela världen.
Citera
2020-02-16, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Med Eurobonus Guld som jag är får du bjuda in en SD-loser som gäst till loungen också! De brukar alltid bli lite "flabbergasted" att både vin och öl är gratis för lojala SAS-resenärer.
Loungen på Arlanda är ändå skit jämfört med ute i Europa. Finns ingen starksprit eller ordentligt varm mat. Sikta på att bli senatormedlem på Lufthansa istället. Där har vi riktigt förmåner
Citera
2020-02-16, 13:05
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
1,1 miljoner som röstar SD (många flera idag) så du är brevid dem hela tiden. Samt de betalar sin egen biljett.

Om färre skandiavier rester med dem finns det fler platser till utländska kriminella som på bidragspengar ska hem på semester i landet de flydde ifrån. Får hoppas att de inte blivit kränkta för då smäller planet.

Ja, de får rea ut biljetterna och kanske köra billigare rutter över Iran och sådär.
Sen blir det ju inte bättre av att planen börjar bli gamla.
Senast redigerad av Sofiajadetarjag 2020-02-16 kl. 13:08.
Citera
2020-02-16, 13:05
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soltorkadetomater
Wow .... så bara för att en del inte tycker om just denna reklamfilm så är dessa per automatik SD-väljare?
Vad jobbar du med egentligen..? Destabiliserar, förtalar alla som motsäger och inte gillar just denna reklam.
Du verkar ju gilla diktatur..
vet finns två sidor av ett mynt, jag anklagar inte dig personligen för att du verkar gilla reklamen! Hur kan du tycka om reklamen va... varför tycker du om den? Förtydliga gärna vilka delar du tycker är extra smarriga?

Nej det är personangrepp och det är inte mitt ”jobb”

Så sluta vara så insnöad på att hata allt och alla. Testa på att le ibland också
Finns säkert något du blir glad av du med!

Förtydligande igen: personalen på SAS är bra, professionella, hängivna, erfarna, hjälpsamma!
Flygplanen är säkra, moderna, energisnåla, väl kontrollerade och topp of the line.
SAS har funnits länge och kommer fortsätta göra det ...

Såg du, här ovan hade jag kunnat gjort en bättre reklamfilm för ett flygbolag än vad dessa 25-50 personerna lyckades med för en kostnad på 1 miljon kr! Jag hade kunnat gjort filmen för 1/10-del av priset och i samma veva -> skaffat fler resenärer inte det motsatta.

Jag råkar bara vara Eurobonus Guldmedlem hos SAS.

Jag driver ingen agenda. Jag tycker bara att SAS reklamfilm var otroligt bra.

Inget i nedärvd svensk essens är något äkta svenskt!

Att påhittad nedärvd svensk essens inte automatiskt gör dig till Eurobonus guldmedlem är säkert provocerande för SD-loosers i tråden också.

Du måste flyga lite med SAS först och gärna lite i de dyrare biljettkategorierna som jag och vi pratar om framför skynket för att bli Eurobonus guldmedlem.

Jag älskar reklamfilmen. Den rensar bort risken att möta Jomshof i gaten när man glider in först som den prioriterade resenär man är.

Jag råkade se Jomshof en gång i fast track (som man så klart har tillgång till när man är guld) och tycker att det känns otroligt skönt att det aldrig kommer att hända igen.

SAS kan vara ett av de bästa flygbolagen på planeten!
Citera
2020-02-16, 13:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av firechromenorr
De flesta inslag vi ser i skandinaviskt samhälle har sina rötter i utlandet. Jag vill inte vara den som ger er en dos av sanning men vikingar var ju rena barbarer. Det är något jag märker i Svenskar även i dag, enda skillnaden är att man lyckats tillskanska sig välfärd på andras bekostnad.

Du är född under en sten och har förmodligen oturligt nog förlorat några hjärnceller för att du även blev kvävd av den efter födseln.

Somliga vikingar var barbarer JA. Men andra hälften, var fredliga och åkte över haven för att hitta och bygga upp nya jordbruk. Det var två läger. Dem som betedde sig som pirater och plundrade allt i deras väg. Och dom som åkte runt bara för o nätverka, bygga settlements, se nya ställen och byteshandla till sig nya saker bara för o kunna ta med dem hem och visa hemma för familjen.

Dessutom finns det mer prestige i att ha varit barbarer tidigt i historien mot hur läget ser ut idag.. Så Svenskar har ingenting öht som vi ska skämmas för.. Det finns ingen white guilt som vi ska ha.. De som bör skämmas är dom som fortfarande sitter och försöker förneka sitt förflutna idag.. Ett stycke självhatare som inte har släppt att dom var barbarer när man tittar tillbaka några 2000 år i historien.

Vi var 500 år innan Christofer Columbus att hitta utkanten av och bosätta oss i det som kallas idag för Amerika bara för att kunna använda deras jord på fredligt vis dessutom. (Vi kom in ifrån Kanada).. Det är fan ingen liten bedrift.
Citera
2020-02-16, 13:09
Medlem
Citat:

Att påhittad nedärvd svensk essens inte automatiskt gör dig till Eurobonus guldmedlem är säkert provocerande för SD-loosers i tråden också.

Du måste flyga lite med SAS först och gärna lite i de dyrare biljettkategorierna som jag och vi pratar om framför skynket för att bli Eurobonus guldmedlem.

Jag älskar reklamfilmen. Den rensar bort risken att möta Jomshof i gaten när man glider in först som den prioriterade resenär man är.

Jag råkade se Jomshof en gång i fast track (som man så klart har tillgång till när man är guld) och tycker att det känns otroligt skönt att det aldrig kommer att hända igen.

Om du tycker att SAS är ett av de bästa bolagen har du inte rest mycket. Eller så har du bara rest med SAS och Ryanair.
Citera
2020-02-16, 13:11
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:

Han är nog glad över att slippa se dig också, skulle jag med vara. Varför har Norwegian nyare flygplan än SAS ?
Senast redigerad av Sofiajadetarjag 2020-02-16 kl. 13:14.
Citera
2020-02-16, 13:12
Medlem
Citat:
"dom bäste platserna på i världen att bo på." Ordföljd? Dom?
"Vänster töntar" Särskrivning eller obildning?
"flykting motagande" Särskrivning eller obildning?
"hipster frisyr" Särskrivning eller obildning?
"konken ryggsäck" Särskrivning eller obildning? "konken = kånken?"
"danskarna mobbar dom" Svårt att skilja på de och dem?
"Vänster töntarna" Särskrivning eller obildning?

Vi kommer inte att träffas framför skynket, eller hur?

Obildning går inte att köpa för pengar!

Jag orkar inte lägga tid på att rätta ,men det stämmer bra va.

Vänster feminister kräver att allt måste vara perfekt och supersäkert ,men sossestaten blir så
tråkig att vänstermupparna föraktar sitt eget land som är anpassat efter deras önskemål till
100%.

Däremot så ser dom upp till länder som Australien ,och vill festa i Barcelona.
Det finns nästan inga muslimer i Spanien ,kanske Irland och Polen har mindre.
Dom har konservativ familje kultur och skoluniform.
Det anses helt normalt att besöka bordeller i dom länderna också.

Ofta så präglas dom länderna av tacksamhets skuld ,pojkar har lurats ut i krig för att
bekämpa tyskarna och kvinnorna fostras inte till att bli självupptagna och ställa krav
som i Sverige.

Men det blir trevligt när för dom är inte så noga i småsaker och självupptagna.
Sverige har ju inte varit i krig på 200 år (världrsrekord).
Man ska inte vara så jävla svensk som vänsterfeministen säjer i Köpenhamn.
Citera
2020-02-16, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Men svara gärna på när effekten kommer? Aktiekursen har gått upp så ingen effekt där? Eller kan det vara så att ingen bryr sig förutom lättkränkta personer som du?
Vänta några månader så får du se.
Citera
2020-02-16, 13:13
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Är du IRONISK? Du vet precis som SAS filmen som väldigt många varken såg eller fattade ironin i trots att den är sjukt uppenbar.

De Korkade medlemmarna här på Flashback fattar uppenbarligen inte ironi?

Varför tror du att den här tråden har över 5000 inlägg?

Alla andra fattar ju att SAS reklamfilm var ironisk.
Citera
2020-02-16, 13:13
Medlem
För att parafrasera Trump: "When SAS sends its people, they're not sending their best, they're sending InteSDbliven."
Citera
2020-02-16, 13:14
Medlem
15minFames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sofiajadetarjag
Ja, de får rea ut biljetterna och kanske köra billigare rutter över Iran och sådär.
Sen blir det ju inte bättre av att planen börjar bli gamla.
Jag vet inte vilka rutter de har men utgår ifrån att det lagt några till mellanöstern då det är fullt med fejkflktingar som ska hem på semester eller gifta bort dottern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in