2020-02-22, 15:51
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Lol. Det spelar ingen roll hur många nötter du kopierar in länkar till.

1. De är alla idioter.
2. Ingen av alla jag träffat har sett reklamen eller brytt sig i alla fall.

Men lev på i din viktiga självupptagna lallarvärld.
Du kommer säkert få mer rätt ju mer egenbekräftande bs du hittar. Not.

Du blev ju överbevisad, Bagdad Bob. Med råge.
Hur många pers ingår i din lilla skara "alla jag träffat"? Knappast mer än några pers, mot länkarna du fick som representerar väldigt många människor.
Citera
2020-02-22, 20:23
Medlem
Då jag bor i Malmö så har jag något så exotiskt som dansk TV och där visade de ikväll en SAS-film med en avslutning som jag inte sett tidigare. - Vet inte om jag missat något tidigare. Det betonades med typ "fantastiska saker/ideér som våra fantastiska resenärer tagit med hem". I både text och ljud och blonda människor som log och välkomnade varandra.

Danskarna kör ju annars mycket på att Danskarna är fantastiska. Att man tycker om varandra. Håller ihop osv. Att man är snäll och danska ministrar säger till folket att de är fantastiska och goda människor och man kallar inte folket för "hatare" "nazister" "fientliga" osv. Det är 100% UTE i Danmark.

Typ dettta
https://makedenmarkhappyagain.com/
Citera
2020-02-22, 22:42
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:

1. De är alla idioter.

Herrejäklar vad du blev krossad av Enoch här, Skilly. Tillintetgjord. Han postar en lång rad länkar från all världens hörn, och du hänvisar till att du inte träffat på någon som upprörts, men det är fortfarande HAN som är självupptagen, och alla i klippen är förresten idioter. Satan vad tragisk du är!
Citera
2020-02-22, 22:47
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Då jag bor i Malmö så har jag något så exotiskt som dansk TV och där visade de ikväll en SAS-film med en avslutning som jag inte sett tidigare. - Vet inte om jag missat något tidigare. Det betonades med typ "fantastiska saker/ideér som våra fantastiska resenärer tagit med hem". I både text och ljud och blonda människor som log och välkomnade varandra.

Danskarna kör ju annars mycket på att Danskarna är fantastiska. Att man tycker om varandra. Håller ihop osv. Att man är snäll och danska ministrar säger till folket att de är fantastiska och goda människor och man kallar inte folket för "hatare" "nazister" "fientliga" osv. Det är 100% UTE i Danmark.

Typ dettta
https://makedenmarkhappyagain.com/
De har väl börjat skaka av sig det skadliga inflytande som förekommit på svensk politik och som har vänt de styrande mot folket. Vi har mycket att lära av Danmark. Över huvud taget borde vi i Norden knyta närmare band, det kommer att bli en nödvändighet för framtiden. Mot en stark skandinavisk/nordisk identitet!
Citera
2020-02-22, 22:58
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
I ena vågskålen har vi alltså du som påstår att ingen har sett filmen & att ingen bryr sig.

I andra vågskålen så har vi 1 350 054 personer som sett de kritiska kommentarsfilmerna. (bara några exempel som kom upp vid sökning, det finns många fler & jag har medvetet utelämnat svenska kommentarer)
+ 973 682 som sett originalfilmen (efter att den först togs bort & sen lades upp igen), av dessa är 90% negativa, vilket är rekordsiffror..
Ja och nuförtiden har du somaliska rappare från förorten med miljoner lyssningar på Spotify. Det betyder ju liksom ingenting i det stora hela.
Självklart förekommer det påverkanskampanjer utifrån sverige, till vilken procent är frågan.
Citera
2020-02-22, 23:08
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:

1. De är alla idioter.

Behöver jag påminna dig och att Sky News tog upp filmen och kritiken mot den?

Du vet det där lilla bolaget som omsatte 178 miljarder. Jämfört med Aftonbladets 1.5 och hela Schibstedkoncernens 5?

Bara så vi har en referns på räckvidd, som vi i mediabranschen kallar det.
Citera
2020-02-22, 23:10
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Ja och nuförtiden har du somaliska rappare från förorten med miljoner lyssningar på Spotify. Det betyder ju liksom ingenting i det stora hela.
Självklart förekommer det påverkanskampanjer utifrån sverige, till vilken procent är frågan.

Tror du att det rör sig om somaliska pirater som sätter dessa ortenfolk på repeat för att stödja dem?

Eftersom du gillar konspirationsteorier...
Citera
2020-02-22, 23:12
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Tror du att det rör sig om somaliska pirater som sätter dessa ortenfolk på repeat för att stödja dem?

Eftersom du gillar konspirationsteorier...
Hur många gånger har du kollat på filmen?
SASreklam fanboys.....
Citera
2020-02-22, 23:14
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Hur många gånger har du kollat på filmen?
SASreklam fanboys.....

En gång. Det räckte. Du som gillar den antar jag att du kört på repeat, lite tummen upp från alla olika fakekonton och postat lite om det på fejjan?
Citera
2020-02-22, 23:18
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
En gång. Det räckte. Du som gillar den antar jag att du kört på repeat, lite tummen upp från alla olika fakekonton och postat lite om det på fejjan?
Jag har inte ens sett den, jag kollar inte på reklam...
Citera
2020-02-22, 23:23
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Jag har inte ens sett den, jag kollar inte på reklam...

Skulle inte förvåna mig det minsta. En vänsterbliven som sitter och diskuterar en reklamfilm denne inte sett. Snacka om cringe.
Citera
2020-02-22, 23:29
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Skulle inte förvåna mig det minsta. En vänsterbliven som sitter och diskuterar en reklamfilm denne inte sett. Snacka om cringe.
Bara idioter tittar frivilligt på reklam, det har jag varit tydlig med tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in