2020-02-16, 00:50
Medlem
Har ändå rätt höga förhoppningar om säsongen, okej castat. Ganska många udda figurer. Sen hör jag också till dom som inte tycker att det blir så jävla mycket bättre med mer alkohol i huset. Okej, det har varit för lite iår såhär långt, men jag tycker också att det lätt blir jobbigt att titta på en hel drös fulla människor som alla vill stå i centrum. I övrigt tycker jag det vore tråkigt om någon av Sami och Jasmine skulle åka på måndag. Helst Amilia om jag fick välja. Mina fem cent.
2020-02-16, 00:51
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamlabyn
Har ändå rätt höga förhoppningar om säsongen, okej castat. Ganska många udda figurer. Sen hör jag också till dom som inte tycker att det blir så jävla mycket bättre med mer alkohol i huset. Okej, det har varit för lite iår såhär långt, men jag tycker också att det lätt blir jobbigt att titta på en hel drös fulla människor som alla vill stå i centrum. I övrigt tycker jag det vore tråkigt om någon av Sami och Jasmine skulle åka imorgon. Helst Amilia om jag fick välja. Mina fem cent.

Precis så, håller med.
2020-02-16, 00:52
Medlem
Sover Alex?
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Sami kommer ut ur BB huset och mår bättre än innan.
Resten kommer ut från huset och behöver psykolog hjälp.

Hahahaha.

Visste ni att Sami varit skådis? Här 2.30 in ser ni honom briljera tillsammans med en annan dokusåpalegend.

https://youtu.be/PZhHCHNFnT8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Vad har hon gjort?
Fick frispel och sög i sig massa gas, kan nog bli ganska vild med skumpat.
Medlem
kukflashs avatar
Julia borde ställa sig naken och bredbent över Patzys ansikte, Jasmine ropar att det är en orm i sängen och Patzy flyger upp med ansiktet i hennes mus
2020-02-16, 00:54
Medlem
brajzillas avatar
har dom konstant tillgång till dricka i huset eller kommer det bara när det blir "fest"?
2020-02-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
har dom konstant tillgång till dricka i huset eller kommer det vara när det blir "fest"?
Konstant dricka har dem aldrig i Big Brother, dem får alltid in efterhand. I år är det dock ovanligt snålt.
2020-02-16, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
har dom konstant tillgång till dricka i huset eller kommer det vara när det blir "fest"?
Bara när det är "fest", men de får ju knappt något.
2020-02-16, 00:56
Medlem
Vilket sovrum hade ni helst velat sova i? Som de ser ut nu alltså.
2020-02-16, 00:56
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamlabyn
Har ändå rätt höga förhoppningar om säsongen, okej castat. Ganska många udda figurer. Sen hör jag också till dom som inte tycker att det blir så jävla mycket bättre med mer alkohol i huset. Okej, det har varit för lite iår såhär långt, men jag tycker också att det lätt blir jobbigt att titta på en hel drös fulla människor som alla vill stå i centrum. I övrigt tycker jag det vore tråkigt om någon av Sami och Jasmine skulle åka på måndag. Helst Amilia om jag fick välja. Mina fem cent.
Jag vill också att Jasmine och Sami skall vara kvar.
Sami och Glasman är som ler och låghalm.
Jasmine är mysig.
Gillar verkligen gänget med Julia, Jasmine, Jessica, glasman och Sami. De har roligt medan de andra inte tycks ha innerlig humor och kan skratta åt ingenting.
Håller mest av allt på Julia. Hon är lite som mig. Gillar henne.
2020-02-16, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vilket sovrum hade ni helst velat sova i? Som de ser ut nu alltså.
Sovrum 1

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in