2020-02-15, 22:16
Avslutad
Har lagt märke till detta också.

Bilar som står parkerade på handikappsrutor utan tillstånd, 9/10 gånger är det en icke-skidåkande person kommer sätter sig i bilen.
Citera
2020-02-15, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InomEnSnarFramtid
Funderar starkt på att börja leva på soc och bara sitta hemma vd datorn och söka jobb med ett förfärligt CV så jag fortsätter få bidrag utan jobb.

Sen sakta men säkert fortsätta se detta land förstöras.

Varför ska jag betala 40% skatt när allt bara blir värre.

Finns bara två räddningar: massåterinvandring och höj alla fängelsestraff med 10x och skicka hem alla invandrare som begår minsta lilla brott. Om dom ens tar en Cola från Ica ska de ha 1 år fängelse.

Otacksamma apor beter de sig som.

Jävla daltande med dessa skäggbarn

Finns många här som tänker som dig, du tog orden ut munnen.. Helt rätt, egentligen skall man sluta jobba och se skiten sjunka. Sen när allt kraschat s bygger vi ett nytt samhälle där alla ror åt sa håll, som det organiserade homogena folk vi en gång var.
Citera
2020-02-15, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonny.Boj
Finns många här som tänker som dig, du tog orden ut munnen.. Helt rätt, egentligen skall man sluta jobba och se skiten sjunka. Sen när allt kraschat s bygger vi ett nytt samhälle där alla ror åt sa håll, som det organiserade homogena folk vi en gång var.
Fan vad ledsen jag blir ändå. Danmark är asnice men det är inte det förra Sverige ändå..
Citera
2020-02-15, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Har lagt märke till detta också.

Bilar som står parkerade på handikappsrutor utan tillstånd, 9/10 gånger är det en icke-skidåkande person kommer sätter sig i bilen.
11 gånger av 3 skulle jag säga. Sven skulle aldrig drömma om att ta en hkp-parkering. Blatten skiter i allt.
Citera
2020-02-16, 01:17
Medlem
trollgubbens avatar
För att de kommer från ociviliserade kulturer. Och för att de "fega svennarna" invandrarna ser ner på inte säger ifrån. De bryr sig inte om att göra rätt, eftersom de saknar det svenska kulturarvet.

I deras kulturer skiter man i alla utanför klanen. Tyvärr blir assimilation svårt när gemene svensk säger att det inte finns något svenskt, vad ska invandrarna då anpassa sig till?
Senast redigerad av trollgubben 2020-02-16 kl. 01:23.
Citera
2020-02-16, 02:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gniknus2
2022 avgörs Sveriges framtid
Nej. Den avgjordes 2018 tyvärr.
Det är redan kört och jag hatar det.
Citera
2020-02-16, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Ja så är det ju överallt.
Det som förvånar mig är att typ 90% av dom som sitter i fängelse är utlänningar.
Och 95% av alla mål i tingsrätten så är en blatteman involverad.

Det är konstigt.. För invandrare är ju så mycket bättre än svenskar.
Och sen är dom inte rasister heller. För det kan dom ju inte va..

Jag funderar på om dom bara tar en random invandrare och kastar in i fängelset.
Bara för att dom känner för det.

I det här fallet kan man verkligen inte gå efter statistik.
Varken på väldtäkter, våldsbrott, inbrott, eller liknande.
Invandrare är överrepresenterade men det är nog bara fake news
Det är nog inte Fake. Många invandrare ,ca 35 % ,av de som sitter inlåsta och de skall sitta där eftersom de är kriminella inte för art de är invandrare.
Citera
2020-02-16, 08:51
Medlem
Citat:
Var fan bor du, heter det? Danmark?
Norrköping
Citera
2020-02-16, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trollgubben
För att de kommer från ociviliserade kulturer. Och för att de "fega svennarna" invandrarna ser ner på inte säger ifrån. De bryr sig inte om att göra rätt, eftersom de saknar det svenska kulturarvet.

I deras kulturer skiter man i alla utanför klanen. Tyvärr blir assimilation svårt när gemene svensk säger att det inte finns något svenskt, vad ska invandrarna då anpassa sig till?
Fast det måste ju börja med statens integration, sen att vi själva borde vara nationalister, DÅ kanske man också kan motivera det sista slöddret med tillsägelser. Hatet mot SD och anti-nationalism är det som dödat landet..
Citera
2020-02-16, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drommar
Nej. Den avgjordes 2018 tyvärr.
Det är redan kört och jag hatar det.
Gud jag hoppas inte
Citera
2020-02-16, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Restad
Norrköping
Där är det väl inte ordning på invandrarna?! Heller..
Citera
2020-02-16, 17:45
Medlem
Citat:
Där är det väl inte ordning på invandrarna?! Heller..
Jodå, överallt utom Hageby är jättelugnt och där är man aldrig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in