Citat:
Ursprungligen postat av
MacMackay
Jag är ingen fan av Trump, min input är endast att lika regler ska gälla oavsett vilken sida vi står på.
Trump har nog också en del lik i garderoben, men tre års Muellerutredning har inte påvisat något egentligt. Däremot har utredningen om utredningen påvisat 17 allvarliga fel, och Durhams rapport kommer att bli intressant.
Att Biden är och verkar förbli outredd, utan minsta ansats från media eller rättsväsendet höjer åtminstone mina ögonbryn.
Det signalerar dubbla måttstockar.
Visserligen är/var Barr "köpt" av Trump, ser man ju nu med Stone. Men visst, inga grova självklara brott (kunde bevisas).
MEN Trumplovers, går ju hela vägen åt andra hållet - att det inte fanns fog för utredning alls.
Som om det vore helt normalt att en presidentkampanj ens har ett tiotal möten med Ryssar....och Trump&Co hade mångfalt fler!
Ja - fy 17 - men den gav också
"did not find documentary or testimonial evidence that political bias or improper motivation".
Efter en utredning över TVÅ år, att det finns 17 betydande (inte allvarliga) fel under resans gång är inget jag kan se som uppseendeväckande. Fanns väl inget som sa att det var fel i resultat?
Trumplovers ser filmen på Bidens
==> OJ FY. USCH!
Media ser filmen på Bidens
==> Faktakollar, jaså - det fanns ett konsensus att sparka Shokin. End-of-story.
Sedan kan man ställa vidare utredningar mot varför inte Ivanka, eller Jared utreds mer noga?