2020-02-14, 14:57
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacMackay
Eftersom jag anser mig neutral i frågan

....följt av en osammanhängande textdiarré där alla som inte är Trumpsupporters är (dina ord) hatiska, hjärntvättad sekt, sjuka, faktaförnekare, enfaldiga och har psykologiska problem.

Jepp, du är verkligen "neutral".
Senast redigerad av DaEzz 2020-02-14 kl. 15:42.
Citera
2020-02-14, 15:19
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Trump har hållit fler löften än Stefan Löfven. Vad det har med impeachment att göra vet jag inte.
Vad har detta med det perfekta samtalet med Ukraina och göra och Ukraina-skandalen?
Vi vet ju hur Pelosi synade den bluffen om det perfekta samtalet, och det var sista försvaret.
Sen vägrade man vittnen då man inte vill hörsägen få validitet genom vittnen.
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
....följt av en osammanhängande textdiarré där alla som inte är Trumpsupporters är (dina ord) hatiska, hjärntvättad sekt, sjuka, faktaförnekare och har psykologiska problem.

Skillnad är att vi tittar på fakta och bedömer den, och avgör om vad man gjort.
Denna grupp så finns inget titta ens på fakta.

Vilket dom berättade tidigt i impeachment processen att ingen fakta var intressant.

Det finns bara ett sätt komma fram till nått, och det är att ta reda på vad som hänt.
Det är en person som är helt ointresserad av detta, fast försökt påstå annat.
Den personen har två olika regelböcker, en för sig själv och sin fascism, och en annan regelbok för sina politiska motståndare.
Där man även lägger till saker som aldrig är brott ens, allt för hantera sina politiska motståndare.

Han sade en extremt rolig sak till mig, att jag är inte medveten om jag är fascist.
Och sen har han detta beteendet själv, sånt är värt och nämnas i en tråd där trumpfansen aldrig vill prata sak.
Senast redigerad av klyban 2020-02-14 kl. 15:27.
Citera
2020-02-14, 15:28
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vad har detta med det perfekta samtalet med Ukraina och göra och Ukraina-skandalen?
Vi vet ju hur Pelosi synade den bluffen om det perfekta samtalet, och det var sista försvaret.
Sen vägrade man vittnen då man inte vill hörsägen få validitet genom vittnen.

Nu är impeachment över, så vi kan luta oss tillbaka och vänta på att GOP börjar droppa åtal.
Citera
2020-02-14, 15:34
Medlem
klybans avatar
Citat:
Nu är impeachment över, så vi kan luta oss tillbaka och vänta på att GOP börjar droppa åtal.
Ja, dock pratar vi om impeachment fortfarande och hur man hindrade den genomföras rätt, har du missat det?
Då man stoppade vittnen och presentera fallet rätt, så är detta inte avklarat på långa vägar än.

Ja, droppa åtal har vi hört förr och aldrig nått händer
Hoppas man gör, för det kommer även här innebära man måste prata om vissa saker också
Och det kommer aldrig ske.

FRAMERS var extremt tydlig,d etta är impeachment, då det är farligt för USA.
Det var då man började prata om den Engelska konstitutionen som USA vägrade genom frihetskriget.
Konstigt att den Engelska konstitutionen ska börja gälla flera hundra år senare igen.

Ibland undrar jag om du någonsin tänkt till innan du skrivit mer än ett ord på rad.
Citera
2020-02-14, 15:44
Medlem
Citat:
....följt av en osammanhängande textdiarré där alla som inte är Trumpsupporters är (dina ord) hatiska, hjärntvättad sekt, sjuka, faktaförnekare, enfaldiga och har psykologiska problem.

På ett par rader lyckas du bevisa att du inte kan förstå en enkel skriven text, eller också både läser och skriver du i affekt.

Du skriver ”dina ord” trots att jag aldrig skrivit det du låtsas citera.
Jag har aldrig skrivit att ”alla som inte är Trump-supporters är hatiska hjärntvättade och sjuka”.
Det är inte min åsikt.
Det var de notoriska Trump-hatarna jag syftade på, de som kastar sig ner och börjar gnaga på mattkanten så fort karln nämns vid namn.
Det finns några sådana här i världen och med hög koncentration här i tråden.
Dessa bör komma upp ur sina respektive kaninhål och tillbaka in i verkligheten.
Citera
2020-02-14, 16:10
Medlem
klybans avatar
Citat:
På ett par rader lyckas du bevisa att du inte kan förstå en enkel skriven text, eller också både läser och skriver du i affekt.

Du skriver ”dina ord” trots att jag aldrig skrivit det du låtsas citera.
Jag har aldrig skrivit att ”alla som inte är Trump-supporters är hatiska hjärntvättade och sjuka”.
Det är inte min åsikt.
Det var de notoriska Trump-hatarna jag syftade på, de som kastar sig ner och börjar gnaga på mattkanten så fort karln nämns vid namn.
Det finns några sådana här i världen och med hög koncentration här i tråden.
Dessa bör komma upp ur sina respektive kaninhål och tillbaka in i verkligheten.
Och vilka skulle detta ar i denna tråden om impeachment och faktiska exempel som påvisar hat och inte en diskussion om sak i impeachment?

De enda jag ser nästan som kommer med hat och ad hominem på det personliga planet, det är trumpfans.
Hade rollerna varit omvända, så vet vi redan hur det såg ut, se bara på Hillarys 8 hearings om inget i Bengazi, menar verkligen inget också.
Och sen vänder sig blickarna mot impeachment processen och hur den hanterades.
Man sade ju redan sekund ett att inget som kommer fram kommer vi bry oss om.
Och redan där berättar man att man är fascist om man stod bakom det uttalandet.

Och diskutera sakligt om saker är inte att hata någon, att ge kritik för fel de gör, är inte heller att hata någon.
Citera
2020-02-14, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Och vilka skulle detta ar i denna tråden om impeachment och faktiska exempel som påvisar hat och inte en diskussion om sak i impeachment?

De enda jag ser nästan som kommer med hat och ad hominem på det personliga planet, det är trumpfans.
Hade rollerna varit omvända, så vet vi redan hur det såg ut, se bara på Hillarys 8 hearings om inget i Bengazi, menar verkligen inget också.
Och sen vänder sig blickarna mot impeachment processen och hur den hanterades.
Man sade ju redan sekund ett att inget som kommer fram kommer vi bry oss om.
Och redan där berättar man att man är fascist om man stod bakom det uttalandet.

Och diskutera sakligt om saker är inte att hata någon, att ge kritik för fel de gör, är inte heller att hata någon.
Det finns en obalans åt båda hållen, det har du rätt i, om jag förstår dig rätt.
På det sätt frågan i ursprungsinlägget formulerades uppmanade den ju knappast till att bygga broar mellan olika ståndpunkter.
Polariseringen är definitivt inte bra. Trump är klumpig och tillhör inte direkt de mest eftertänksamma, en jävla retsticka är han också.
Motståndarsidan går hela tiden i fällan, och agerar osnyggt.
I fallet Roger Stone blir de även där förlorare opinionsmässigt.
Alla förstår att rekommendationen 7-9 år är fullständigt absurd och ett utslag av partiskhet.
Men när det sunda förnuftet får stå tillbaka för den egna agendan är det direkt samhällsfarligt.
Rättsväsendet måste fungera utan inverkan av politiska ståndpunkter.
Är det dags att impeacha Barr nu?
När tar detta slut?
Senast redigerad av MacMackay 2020-02-14 kl. 16:58.
Citera
2020-02-14, 16:52
Bannlyst
Citat:
Finns det något du anser att han gjort bra eller är du förblindad av ditt ideologiska hat?

Ja och jag är beredd att ge dig ett svar om du först besvarar min fråga.
Citera
2020-02-14, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Skickat Tomahawk-missiler mot Syrien två gånger.

Problemet är att du antagligen applåderar det.

Jag är starkt emot krig.
Varför tillskriver du mig sådana åsikter för?
Citera
2020-02-14, 16:58
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Jag är starkt emot krig.
Varför tillskriver du mig sådana åsikter för?
Jag utgår från Demokrater i USA och dem i allmänhet. Sorry!

Lägger till en sak:

När Guaidó bjuds in till SOTU (stående ovationer från Pelosi och andra Demokrater)
Citera
2020-02-14, 17:11
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:

Vad är det ni Trumphatande vill är frågan? Finns det saker Trump gjort som varit bra enligt dig?
Citera
2020-02-14, 17:17
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det finns en obalans åt båda hållen, det har du rätt i, om jag förstår dig rätt.
På det sätt frågan i ursprungsinlägget formulerades uppmanade den ju knappast till att bygga broar mellan olika ståndpunkter.
Polariseringen är definitivt inte bra. Trump är klumpig och tillhör inte direkt de mest eftertänksamma, en jävla retsticka är han också.
Motståndarsidan går hela tiden i fällan, och agerar osnyggt.
I fallet Roger Stone blir de även där förlorare opinionsmässigt.
Alla förstår att rekommendationen 7-9 år är fullständigt absurd och ett utslag av partiskhet.
Men när det sunda förnuftet får stå tillbaka för den egna agendan är det direkt samhällsfarligt.
Rättsväsendet måste fungera utan inverkan av politiska ståndpunkter.
Är det dags att impeacha Barr nu?
När tar detta slut?
Det finns ingen obalans mellan dom, det som finns är två olika regelböcker, en för sig själva där alla sidor är blanka och en annan där man hittar på allt eftersom = fascism.

Ljug inte är ett gott råd, och det är straffet man vill ge som återspeglar nivån av lögnen och området.
Som du förstår finns det olika nivåer av mened, dock inte i fascismen där kan bara de politiska motståndare göra brott inte en själva.

Du gör allt till politik, då det gäller "dina egna", det är också ett klart tecken på fascism.
Men som du förstår ibland är det bara kriminella avskum.

Dock kvarstår faktumet om impeachment processen, de gjordes inte ens nära på rätt sätt.
Och FRAMERS specificerade situationen som ett brott och impeachment, och säga hörsägen vill man det skulle förbli genom vägra vittnen substantivera skeendet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in