Citat:
Ursprungligen postat av
2britter
Jag har på något sätt svårt att tro att dom här killarna är skyldiga. Nu kanske polisen vill visa framfötterna och visa hur snabbt dom kan få fast gärningsmännen, men jag undrar jag om det är möjligt att dom kan ha gjort det. Möjligtvis då att Lars blev rädd när dom kom in i stugan och hotade med sitt gevär och då kanske dom blev rädda och sköt i självförsvar. Men då kan man förstås undra varför killarna hade pistol med sig. Jag tycker inte heller att MGM skulle vara så fattiga att dom skulle vara i behov av att råna.
Tror inte polisen häktar några oskyldiga utan att på fötterna.
Dom kanske gjorde dådet på uppdrag Av ledare i gruppen.
Do or die typ.
Observera att dom inte vet dagen dom var där och gjorde dådet.
Med dom vet att dom gjorde
Det.
Ingen i Sverige är så fattig så man behöver råna.