2020-02-14, 19:27
Medlem
1,5 timer til ny artikkel da
Citera
2020-02-14, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
PO og VO var så og si mistenkte fra drapet ble oppdaget, det var også bl a derfor de kontaktet sin advokat før de så noe som helst behov til å vende tilbake til gården. Jeg har ingen alternative motiver her, men det tror jeg du har.

Og hvis du ikke evner å forstå hva jeg vil frem til ang hunden så er ikke det mitt problem.

TH skaffet seg også advokat på et tidlig tidspunkt.
Ja, jeg har lest endel om orderudsaken, så jeg vet at politiet ganske raskt startet å nøste opp i dette med gårdskonflikten. Men den utløsende faktoren for arrestasjonen av de fire, var altså her at man knep Kristin inni skogen med en pistol.
Jeg syntes du prater veldig usammenhengende, og uten mål og mening.

Hvis du mener at jeg har misforstått, så er det vel ikke så vanskelig å omformulere deg, eller?
Citera
2020-02-14, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
TH skaffet seg også advokat på et tidlig tidspunkt.

Jeg syntes du prater veldig usammenhengende, og uten mål og mening.

Hvis du mener at jeg har misforstått, så er det vel ikke så vanskelig å omformulere deg, eller?

Det er ditt problem, ikke mitt!
Citera
2020-02-14, 19:44
Medlem
Citat:

Siden du slenger med leppa og framstår som en grinebiter så har du nok noen problemer.
Citera
2020-02-14, 19:47
Bannlyst
Citat:

Så du er ikke så flink til å omformulere deg da. Okei, da vet vi det.
Citera
2020-02-14, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Siden du slenger med leppa og framstår som en grinebiter så har du nok noen problemer.

Nå er det ikke jeg som sitter og spekulerer i vildens sky og anklager vilt fremmede mennesker for mord mm, og dessverre har jeg en kort lunte overfor mindre intelligente mennesker.
Citera
2020-02-14, 20:01
Medlem
Citat:
Nå er det ikke jeg som sitter og spekulerer i vildens sky og anklager vilt fremmede mennesker for mord mm, og dessverre har jeg en kort lunte overfor mindre intelligente mennesker.

Spekulasjonene har nå tydeligvis fattet din interesse siden du er her.
Citera
2020-02-14, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Spekulasjonene har nå tydeligvis fattet din interesse siden du er her.

Det er kun grunnet sakens natur og et par debattanter.
Citera
2020-02-14, 20:04
Bannlyst
Citat:

Hvorfor valgte du å bruke det nicket som du bruker? Hva var det som fikk deg til å velge akkurat det nicket?
Senast redigerad av Orderud. 2020-02-14 kl. 20:06.
Citera
2020-02-14, 20:07
Medlem
Citat:
Hvordan kom du fram til at du skulle bruke det nicket som du bruker?

Helt OT, men jeg er glad i blomster! Var det vanskelig å resonnere seg frem til?
Citera
2020-02-14, 20:18
Bannlyst
Citat:
Helt OT, men jeg er glad i blomster! Var det vanskelig å resonnere seg frem til?

Nei, men jeg lurte på om det har noen sammenheng med at det ligger en Floriss-butikk akkurat midt mellom Sloraveien 4 og futurumbygget, og som man faktisk kan se fra futurumbygget.
Citera
2020-02-14, 20:22
Medlem
Citat:
Nei, men jeg lurte på om det har noen sammenheng med at det ligger en Floriss-butikk akkurat midt mellom Sloraveien 4 og futurumbygget, og som man faktisk kan se fra futurumbygget.

Akkurat ja! 🤯🤯
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in