2020-02-14, 18:37
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
HAHA!

Og når ble TH første gang tatt inn til avhør som mistenkt sammenlignet med PO?

Politiet har nok lært mye av sine feil i Orderud-saken.

Har TH vært avhørt som mistenkt?
Citera
2020-02-14, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Politiet har nok lært mye av sine feil i Orderud-saken.

Har TH vært avhørt som mistenkt?

Nei, det har han aldri vært, så hvordan noen kan sammenligne han med PO er jo spesielt.
Citera
2020-02-14, 18:39
Medlem
Citat:
HAHA!

Ikke godt å si, han har jo vært inne til avhør flere ganger.
Citera
2020-02-14, 18:51
Medlem
Citat:
Nei, det har han aldri vært, så hvordan noen kan sammenligne han med PO er jo spesielt.

Hvordan vet du det?
Citera
2020-02-14, 18:55
Medlem
Monsens avatar
Citat:

Er dette noe du vet? Eller bare noe du tror?
Edit: Så ikke at Smijern hadde spurt om det samme.
Citera
2020-02-14, 18:57
Bannlyst
Citat:
HAHA!

Det tar alltid litt tid før man kan gi noen status som mistenkt. Det startet i orderudsaken med at Kristin Kirkemo (etter drapene) sto i skogen for seg selv og skjøt med pistol, og så ble hun tatt der fordi folk hadde meldt dette til politiet. Hun forteller at Grønnerød hadde gitt henne våpenet. Da dro politiet hjem til han, og så bare ballet det på seg.
Senast redigerad av Orderud. 2020-02-14 kl. 19:03.
Citera
2020-02-14, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Det tar alltid litt tid før man kan gi noen status som mistenkt. Det startet i orderudsaken med at Kristin Kirkemo (etter drapene) sto i skogen for seg selv og skjøt med pistol, og så ble hun tatt der fordi folk hadde meldt dette til politiet. Hun forteller at Grønnerød hadde gitt henne våpenet. Da dro politiet hjem til han, også bare ballet det på seg.

De var i søkelyset hele tiden.
Citera
2020-02-14, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kristanna
Nettopp.
Og hvis den oppdretteren var så seriøs som påstått så ville h*n vel ikke solgt valp til en person som var dårlig.

Nok et eksempel på at Floriss kommer med den ene selvmotsigelsen etter den andre.
Citera
2020-02-14, 19:02
Bannlyst
Citat:
De var i søkelyset hele tiden.

Det har jo TH også vært, i søkelyset hele tiden. Alikevel må man vente til at man har nok å gå på før man kan gi status som mistenkt og gå til arrestasjon.
Citera
2020-02-14, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Det har jo TH også vært, i søkelyset hele tiden. Alikevel må man vente til at man har nok å gå på før man kan gi status som mistenkt og gå til arrestasjon.

PO og VO var så og si mistenkte fra drapet ble oppdaget, det var også bl a derfor de kontaktet sin advokat før de så noe som helst behov til å vende tilbake til gården. Jeg har ingen alternative motiver her, men det tror jeg du har.

Og hvis du ikke evner å forstå hva jeg vil frem til ang hunden så er ikke det mitt problem.
Citera
2020-02-14, 19:17
Medlem
Citat:
PO og VO var så og si mistenkte fra drapet ble oppdaget, det var også bl a derfor de kontaktet sin advokat før de så noe som helst behov til å vende tilbake til gården. Jeg har ingen alternative motiver her, men det tror jeg du har.

Og hvis du ikke evner å forstå hva jeg vil frem til ang hunden så er ikke det mitt problem.

Du drar igang mange diskusjoner / påstander så selekterer du et fåtall som du følger opp med svar på - hvorfor det? Det er jo ikke rart folk blir frustrerte på deg.
Citera
2020-02-14, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smijern
Du drar igang mange diskusjoner / påstander så selekterer du et fåtall som du følger opp med svar på - hvorfor det? Det er jo ikke rart folk blir frustrerte på deg.

Dumme spm gidder jeg rett å slett ikke svare på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in