2020-02-14, 17:19
Medlem
Handlrs avatar
Som tidigare sagt, mycket tyder på att Stefan är livsstilskriminell... ingen vanlig sakletare det där..
Vem har mer råkat ut för Saken-Dav*dsson.. det har iofs inte nått ut till alla än att det är Stefan.
Citera
2020-02-14, 17:21
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Japp.
Efter 6 års umgänge så har dom varit hos varandra 100 tals ggr. Haft sex 100 tals ggr. Haft mens 72 ggr, Haft sex när hon haft mens 153 ggr, sprutat sin säd på henne 325 ggr. Haft sex bakom planket 239 ggr. Näsblod, skurit sig mm mm mm. Rimligt tvivel
Blodet på skorna fick han när han träffade henne tidigare på dagen och fikade. Då hade dom även sex. Förresten, undra om inte JG lånade skorna lite snabbt. Osv osv osv..
Rimligt tvivel.

Jag är övertygad om att S är GM, det jag menar är att Hilding måste lyckas ta sig förbi Rimligt Tvivel.

Det står inte ens blod på skorna utan DNA.
Det har endast hittats blod av Lena hemma hos SD tydligen och om det inte går att tidsbestämma när det hamnat där så finns rimligt tvivel om det kommet från mordet.

All annan DNA som binder SD till BO kan förklaras av att de träffats samma dag och haft sex, kanske var det Lena som fotade SD 2 timmar innan mordet? (Enligt SD)
Citera
2020-02-14, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handlr
Som tidigare sagt, mycket tyder på att Stefan är livsstilskriminell... ingen vanlig sakletare det där..
Vem har mer råkat ut för Saken-Dav*dsson.. det har iofs inte nått ut till alla än att det är Stefan.
Livsstilskrimell? Såna är vardagskriminella för att kunna leva på sin kriminalitet. Det kan jag inte se alls att denne SD är. Han säljer inte knark, eller gör inbrott, eller är hälare. Vad menar du? Eller du vet antagligen inte ens betydelsen av det ordet?
Citera
2020-02-14, 17:24
Medlem
ModestyBlaisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Varför finns det sperma på LW´s ring undrar jag? Kan hon haft frivilligt sexuellt umgänge med SD vid tidpunkten för mordet? Konstigt ställe att finna sperma på annars

Otydlig formulering av media. Hans DNA fanns på ringen och sperman på kjolen.
Citera
2020-02-14, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Ja, det är bara att tänka på A*i-delen i Johanna Möller-fallet, fälldes klockrent i TR även för den händelsen som totalsågades sedan i HR, som sagt stämningsansökan känns lite för defensiv för att känna att nu är åtalet i hamn.

Försvaret är ju på banan nu såg jag i honan6,s inlägg och har som förväntat en helt annan uppfattning om sakernas tillstånd än vad åklagaren har.

Det vore ju starkt jobbat om försvaret kunde hitta de här hotfulla männen som skall ha gått runt i området.
Citera
2020-02-14, 17:28
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Livsstilskrimell? Såna är vardagskriminella för att kunna leva på sin kriminalitet. Det kan jag inte se alls att denne SD är. Han säljer inte knark, eller gör inbrott, eller är hälare. Vad menar du? Eller du vet antagligen inte ens betydelsen av det ordet?
Antagligen är det jag som inte förstår innebörden av ordet.
Du känner inte att det är något mer med denna familjefader som begick det bestialiska mord ?
Helt fläckfri.. skrattretande... han hade bara en dålig dag ? ;]
Citera
2020-02-14, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handlr
Antagligen är det jag som inte förstår innebörden av ordet.
Du känner inte att det är något mer med denna familjefader som begick det bestialiska mord ?
Helt fläckfri.. skrattretande... han hade bara en dålig dag ? ;]
Han är definitivt inte nån "livsstilskriminell". Däremot har han begått, troligen, en vidrigt och grovt brott. Och tydligen våldsbenägen. Men nån livstidskriminell är han inte. Där handlar det om "kronisk kriminalitet" om man vill förenkla det.
Citera
2020-02-14, 17:31
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strof
Det vore ju starkt jobbat om försvaret kunde hitta de här hotfulla männen som skall ha gått runt i området.

Det är inte försvaret som ska hitta dem utan åklagaren som ska bevisa att de inte existerar.
Citera
2020-02-14, 17:32
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Det står inte ens blod på skorna utan DNA.
Det har endast hittats blod av Lena hemma hos SD tydligen och om det inte går att tidsbestämma när det hamnat där så finns rimligt tvivel om det kommet från mordet.

All annan DNA som binder SD till BO kan förklaras av att de träffats samma dag och haft sex, kanske var det Lena som fotade SD 2 timmar innan mordet? (Enligt SD)
(min fetning)
DNA kan väl innebära t.e.x större hudpartiklar, hjärnsubstans eller liknande och då är det genast svårare att förklara.
Citera
2020-02-14, 17:34
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModestyBlaiser
Fel av mig , borde kollat protokollet innan jag skrev. Ursäkta
Citera
2020-02-14, 17:34
Medlem
Handlrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Han är definitivt inte nån "livsstilskriminell". Däremot har han begått, troligen, en vidrigt och grovt brott. Och tydligen våldsbenägen. Men nån livstidskriminell är han inte. Där handlar det om "kronisk kriminalitet" om man vill förenkla det.
Du har nog rätt.. han var snattare innan han slog sönder LW... liten "adrenalin junkie"
Citera
2020-02-14, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModestyBlaiser

Med tanke på att SD själv uttryckt att han efter deras våldsamma bråk känner stark sexuell attraktion är sperman närmast naturlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in