2020-02-14, 12:47
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Ett twitterkonto? Vad är det med dagen generation?

Ja, ett twitterkonto delar evidensen. Men kan du skriva ut i klarspråk vad evidensen är? Eller skulle det strida mot ditt uppdrag, agent?

Edit:

Till alla! Kolla upp dessa saker! Det är uppenbart att vi är under attack.

Senast redigerad av LucNN 2020-02-14 kl. 12:51.
Citera
2020-02-14, 12:48
Medlem
The-Zombie-Hosts avatar
Vet någon hur "allmänheten" reagerat i Norge och Danmark? Här i Sverige har ju trots allt detta narrativ varit en officiell hållning, tydligt deklarerad genom uttalanden upp till och med statsministernivå, men jag misstänker att det inte är så i våra grannländer?
Citera
2020-02-14, 12:48
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det är en högst relevant jämförelse, och du väljer alltså att avfärda frågan gällande dubbelmoral.

Det är bara att följa diverse kommentarsfält för att se att folk världen över uppfattar filmen som politiskt farlig och självhatisk. Nationalism är enbart något fult i Sverige. I de flesta nationer är det en självklarhet.
Och det är alldeles säker på är ett statistiskt representativt urval? De som gapar mest och högst talar inte alls alltid för alla. Men de brukar iaf tro det.
Citera
2020-02-14, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Ok. Då kanske vi t o m setts någon gång i SAS lounge? Ett nöje som iofs inte ska överdrivas. Maten är keff, och vinet sisådär, men lite bubblor kan ju vara najs.

Nej, filmen är inte alls en total sågning av Skandinavien, då är du antingen en väldigt osäker människa eller så fattar du bara ingenting.

Jag flyger sällan SAS så tveksamt.
Varför tror du att människor runt om i världen har reagerat så oerhört negativt på reklamfilmen?
Alla kommentarer man läser ser den som en attack på västvärlden, ett enormt självhat.
Det finns ingen osäkerhet i att reagera på den här sjuka reklamfilmen som bara vill smutskasta hela Skandinavien, antivit kulturmarxism i arbete.
Citera
2020-02-14, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Nej, filmen är inte alls en total sågning av Skandinavien..
Håll käften! Vi är inte ett dugg bättre än våra förfäder vikingarna!
https://www.google.se/search?q=vi+%C3%A4r+inte+ett+dugg+b%C3%A4ttre+%C3% A4n+v%C3%A5ra+f%C3%B6rf%C3%A4der+vikingarna&source =lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjt0pCt_NDnAhXBlIsKH WDKAeoQ_AUoAnoECAoQBA&biw=1920&bih=1007#imgrc=XzUF OZAiEZjatM
Citera
2020-02-14, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Kolla hur trollen arbetar. Läs han som citerar mitt inlägg. Det är klassisk troll-taktik. Kopierar ditt inlägg, felrepresenterar din poäng, och hoppas att andra bara läser svaret så ditt bevis därmed "förloras".

Inte denna gången, agent, inte denna gången

Kolla: intressanta

Som counter marxist-agent får ni åter min källa, med oberoende evidens som bevisar hur media medvetet sprider lögn för att försvara anti-västliga psyops:

https://mobile.twitter.com/mattiasreporter/status/1228020934906449921
Jaha men klassisk Trotskist säger jag go fuck yourself och samtidigt fråga hur många såna här idioter man måste läsa. Hur funkar modereringen? Nu har jag fatt nog för idag. Några inlägg är intressanta att läsa. Även såna som inte håller med mig överhuvudtaget, men är det inte det ett sånt här forum är till

Jag vill inte vara snobbig men va fan städa upp
Citera
2020-02-14, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Han är inte korkat, han är professionel. Det handlar om att underminera andras "access" till evidens. Twitter är platformen, ja, men evidensen är oberoende och kan kontrolleras av alla, då beviset inte är text utan den data som tidningarna har tolkat upp och ner.

Till alla: Gå inte på dessa agenters desinformation!

Ja det verkar krylla av dessa typer på flashback. Frågan är vem som betalar dessa.
Citera
2020-02-14, 12:51
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hibiscrub
Jag flyger sällan SAS så tveksamt.
Varför tror du att människor runt om i världen har reagerat så oerhört negativt på reklamfilmen?
Alla kommentarer man läser ser den som en attack på västvärlden, ett enormt självhat.
Det finns ingen osäkerhet i att reagera på den här sjuka reklamfilmen som bara vill smutskasta hela Skandinavien, antivit kulturmarxism i arbete.
De som gapar mest och högst är sällan representativa för alla andra, så det tycker jag inte är särskilt relevant.

Den här tråden är inte heller representativ.
Citera
Medlem
Jag tror inte jag har skrattat så mycket som när jag såg reklamen, det är verkligen bara klyschor och argument på samma nivå med Zlatan och kebab. Känns nästan som att det sitter en Sverigedemokrat med någonstans i produktionen för att vinna röster till SD.
Citera
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag kanske uttryckte mig otydligt. Jag vill INTE börja flyga igen. Men jag vill skada SAS. Jag vill så helvetes mycket skada SAS nu, att de ska vara tacksamma för att jag inte är våldsbenägen eller kan något om sprängmedel...

Jag undrar därför om SAS har kopplingar till någon annan produkt än flyg - en produkt som jag kanske köper idag, så att jag kan sluta att köpa den?
Lite rondellhundsvarning på dig.
Citera
2020-02-14, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farfar-byter-lampa
Jag var i Danmark igår och kollade Tv-avisen på hotellet. Där dök filmen upp men inget sades om Putin eller högerextrema som ville stoppa den. Där gällde "allmendelige" eller vanligt folk som var förbannade. Inget Svt flamsande där inte.

Typiskt CNN journalistik, om så ngn skjuter sig i foten på fyllan ute i en öken så ska Putin på ngt vis vara orsak till det inträffade.
De brukar hänvisas till som "systerkanal" till svensk television.
Demokraternas Biden var ju här i somras och fick ett kungligt mottagande.
Han fick även trösta en gråtfärdig Svt journalist om att USA skulle absolut försvara sverige mot ryssarna.
Säkert fick sonen styrelseuppdrag i några svenska företag i förbifarten.
Citera
2020-02-14, 12:52
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
Jaha men klassisk Trotskist säger jag go fuck yourself och samtidigt fråga hur många såna här idioter man måste läsa. Hur funkar modereringen? Nu har jag fatt nog för idag. Några inlägg är intressanta att läsa. Även såna som inte håller med mig överhuvudtaget, men är det inte det ett sånt här forum är till

Jag vill inte vara snobbig men va fan städa upp

Du måste inte läsa någon idiot. Du måste kolla på den oberoende data.

Hur många gånger? Only once. Only once, agent.

… Och det vet du. Därför är det så viktigt för dig att folk inte gör det. Det blir ju inte bra i bolagets portefölj om ni sänker operationens impact och reach. Eller hur, agent?

Edit:

Ni som tvivlar. Kolla vad agenten inte vill att ni ser. DETTA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in