2020-02-14, 12:34
Medlem
jennesses avatar
Nya tjejen är också en youtuber alltså, alltså varför väljer man att ta in folk som är "kända" via youtube?
2020-02-14, 12:35
Medlem
sommarbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBodil
Jämför med 2012 då det inte var TV4 som satt bakom spakarna!

Det här är bara en liten del av allt som hände den gången, best of Joe: https://youtu.be/xX1xarVLVdU

Haha, fast det var TV4 som höll i BB 2012. och 2011.
2020-02-14, 12:36
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBodil
Nu har det ju bara gått några dagar men det är som bäddat för att bli den torraste säsongen av big brother någonsin..

Jämför med 2012 då det inte var TV4 som satt bakom spakarna!

Det här är bara en liten del av allt som hände den gången, best of Joe: https://youtu.be/xX1xarVLVdU
Eller detta legendariska klipp
https://www.youtube.com/watch?v=NlFWQ8rj108
Detta lär vi inte få se mer men legendarisk blev han!
2020-02-14, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Sa han det?
Nej, men han ser exakt ut som en medlem i det där banditgänget med pannband och den där sport-tröjan. Pinsamt!
Senast redigerad av gs-v-se 2020-02-14 kl. 12:40.
2020-02-14, 12:37
Medlem
Håller gingern på o tränar sexställningar ?
2020-02-14, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Nya tjejen är också en youtuber alltså, alltså varför väljer man att ta in folk som är "kända" via youtube?
Detta förstår jag inte alls faktiskt, om det hängde på att man vill skicka in någon snabbt från Stockholmstrakten finns det väl tusen andra personer tillgängliga än en Youtuber.
2020-02-14, 12:39
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Nej, men han ser exsakt ut som en medlem i det där banditgänget med pannband och den där sport-tröjan. Pinsamt!
Så du kan möjligtvis vara den ena som tänker på gänget alltså?
2020-02-14, 12:40
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Gillar Jasmine. Känns väldigt naturlig och inte lika tillgjord som de andra. Segt om hon måste lämna, vilket hon tyvärr lär göra om hon skulle ställas mot Sami. Vill hellre ha ut Lisa.. så otroligt tråkig.

Men ingen lär väl åka ut denna vecka? Eftersom två fick lämna igår och vi bara fått in en ersättare. Såvida de inte tar in en till under dagen.

Jag håller med dig! Hon med lite alkohol och en vecka till på sig därinne så kommer hon vara grymt rolig.
Hon känns vänlig och smart på någotvis, jag tror hon vet vad hon ska göra för att få igång huset

Gillar ändå Jasmine och Julia-kombon.

Lisa ska ut, Lisa eller kossan
2020-02-14, 12:44
Medlem
jennesses avatar
Jag ser helst att Lisa eller den där tjocka tjejen med brunt hår åker först. Sen får gärna youtubern "anty" åka veckan efter, en människan med så mycket följare som hon redan har, har ingenting i BB att göra.
2020-02-14, 12:46
Medlem
Focusnoccos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Jag håller med dig! Hon med lite alkohol och en vecka till på sig därinne så kommer hon vara grymt rolig.
Hon känns vänlig och smart på någotvis, jag tror hon vet vad hon ska göra för att få igång huset

Gillar ändå Jasmine och Julia-kombon.

Lisa ska ut, Lisa eller kossan

Är så jävla trött på Julia. Gillade henne i början men hon går mig på nerverna nu. Jasmine verkar vara en reko tjej tycker jag. Lisa snackar som att greeeeset e gröööönare på andra sidan, tillgjord och tråkig. Sami och jasmine är favoriter. Sen nivån om att prata om fisar stup i kvarten är bara tröttsamt..näää gör om gör rätt BB
2020-02-14, 12:46
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jennesse
Jag ser helst att Lisa eller den där tjocka tjejen med brunt hår åker först. Sen får gärna youtubern "anty" åka veckan efter, en människan med så mycket följare som hon redan har, har ingenting i BB att göra.

Exakt, och hon är så jävla fixerad av att se bra ut. Lägger liksom mer tid på att smörja in sig med brun utan sol än vad hon surrar med dom andra deltagarna. Hennes hår har inte suttit en milimeter fel sedan hon klev in i huset.

Lisa, Anty, Kossan - den ordningen.
2020-02-14, 12:47
Medlem
ryker sami nu eller

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in