2020-02-14, 11:18
Medlem
Yamals avatar
Är som att dom lånat Aftonhorans retard Panel till programledare och att styra alla tekniska aspekter för Big Brother 2020? Fick dom vibbarna efter 2 sekunder och sen kommer det fram att dom har ett finger med i programmet, fan humor!

Slötittat lite live och redan varit med om 3 avbrott, vad tror ni.. har Sverige blivit så extremt PK att Big Brother kommer floppa totalt iår?

Castingen är ju under all kritik, jag kanske är gammal men jag förväntade mig r/trashyboner material.. vart fan är Gynning som blir fingerpullad framför alla första kvällen? Vart fan är legenden Rodney? Denna gruppen är för PK för att kunna generera siffror och undrar vad i helvete dom tänkte på..
2020-02-14, 11:18
Medlem
Hunden007s avatar
julia pratar som en fjortiz eller nåt
2020-02-14, 11:23
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grabbenutanskills
Känner du henne ?

Nä, men har sett allt hon gjort på youtube och kommenterat ganska flitigt genom åren, så det känns ju nästan så.

Började med att jag fick upp henne i flödet, då, i början, tyckte jag det var något provocerande med henne, ville ta reda på vad det var, så jag fortsatte följa henne, och så märkte jag med tiden att hon var jävligt skön.

Jag gillar tatueringar också, och tycker hennes gaddningar är grymma. Jag var på henne en gång om att hon måste börja gadda den andra armen, och hon svarade typ: "JA, jag vet! Vill inget hellre, men lite ont om cash, tid och fantasi just nu😊"

Hon kommer nog vara stor underhållning om hon kommer till sin rätt där inne, vilket man inte vet. Som sagt, tror hon är lite för streetsmart och cool för att passa in med rövgänget som är där inne..
2020-02-14, 11:27
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Du är förtjust i henne och ser saker ingen annan ser. Allt jag ser är smask och rap, ska bli spännande att se hur hon beter sig vid matbordet.

Men det är ju hennes jobb att smaska och rapa. Det hör liksom till den falangen av mukbang som hon arbetar med.

Kan du inte skilja på jobb och privatliv. Hon sitter liksom inte så på en fin middag!
2020-02-14, 11:28
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Är som att dom lånat Aftonhorans retard Panel till programledare och att styra alla tekniska aspekter för Big Brother 2020? Fick dom vibbarna efter 2 sekunder och sen kommer det fram att dom har ett finger med i programmet, fan humor!

Slötittat lite live och redan varit med om 3 avbrott, vad tror ni.. har Sverige blivit så extremt PK att Big Brother kommer floppa totalt iår?

Castingen är ju under all kritik, jag kanske är gammal men jag förväntade mig r/trashyboner material.. vart fan är Gynning som blir fingerpullad framför alla första kvällen? Vart fan är legenden Rodney? Denna gruppen är för PK för att kunna generera siffror och undrar vad i helvete dom tänkte på..

Big Brother 2020 måste ju vara just 2020 - politiskt korrekt, tunnhudat och sen dessa j-a instagrammare och youtubers som är så vansinnigt mediakåta och kameramedvetna. Det är inte normalt folk som är där inne i huset, det är produkter av vår tid. Dessutom jobbar man i produktionen för att ha rätt kvot av utomnordiska inslag. Det blev ett bakslag att 2 av dessa fick plockas ut samma dag. Det lär inte bli fler fnittriga blondiner som kommer in i huset för att fylla upp resten av sängplatserna.
2020-02-14, 11:28
Medlem
Hunden007s avatar
alltså de kommer bli drama snart.
2020-02-14, 11:29
Medlem
Omfg Varför ändrade Dom Julia Visade Hela Röven Utan Trosor
2020-02-14, 11:29
Medlem
Missade både brevet 9:30 och den nya deltagaren, men är hon immun? Såg på hemsidan om att Sami och Jasmine sitter löst, så jävla efterblivet om två deltagare redan lämnat men jag förmodar att TV4 vill dra in stålarna om det är telefonomröstning på måndag - dock kommer ju Jasmine ryka så synd för henne när jag annars tror Isabel hade rykt på måndag.

Lagtävling 14:00 om en individuell makt, spännande!
Romantiskt dejt vid 17:00, återigen ny deltagare då?
2020-02-14, 11:30
Medlem
jodå vi såg dem jasmine
2020-02-14, 11:31
Medlem
aina08s avatar
De finns ca 10 miljoner invånare i Sverige, men de måste varit väldigt begränsat med sökande till programmet när hälften av deltagarna har en stark koppling till sociala medier. Skulle inte förvåna mig om den gemensamma nämnaren till dessa är att alla är kompis med rekryteraren till BB. Trist!
Positivt är dock att man blandat åldrarna. Gillar att de inte bara är snorungar.
Hade personligen gärna sett en deltagare som var riktigt gammal också. Hade varit nåt helt nytt.

Sen Patsy... glad och trevlig fjollsnubbe. Men är han inte lite skum emellanåt.
Kollade en stund live i natt när dom gått och lagt sig. Han ligger tyst med öppna ögon och drar sig i snoppen om och om igen. Då och då sätter han sig upp för att säga nåt för att en liten stund senare lägga sig igen och köra ner handen i kalsongerna. Han kommenterar ofta saker han inte ens deltagit i samtal om och då ofta med nåt som inte ens hör till ämnet.
I natt tjatade han om att stora svarta killen (mins inte hans man) var på väg att bli förkyld. De andra liksom "eeh ok" och efter en stund säger han samma sak igen utan att någon bryr sig.
Medlem
Lobbaaans avatar
hahaha hon höll på med handduken och krånglade sen slängde hon den "näe nu skiter jag i det" nån som fick print?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jodå vi såg dem jasmine

Fick du dem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in