2020-02-14, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
håller med, japp skönt att slippa höra hennes efterblivna snack och skratt, kim är jag oxå glad att slippa bögeri gillar jag icke

Nu tror ju inte jag han var bög, även om han var extremt feminim, men bög eller inte. Jag tycker han var underhållande. Mytomandragen + förmågan att hävda sig hade kunnat blivit intressant! Gillande även hand och alex kombon.
2020-02-14, 10:57
Medlem
Belavias avatar
Jag har följt Jessica sedan hon började med youtube. Grym tjej. Självdistans och humor har hon också. Driver ofta med sig själv, typ självironi. Hon kan säga saker som:

"Det här var fan torrare än mitt underliv"(när hon äter något torrt)

Eller: "Det här var för avancerat för lilla stumpan"(om sig själv)

Samtidigt är hon lite störig och kanske för mycket "rakt på sak". Brutalt ärlig typ.

Tror hon är lite för cool för att passa in i huset. Dessutom kommer hennes oblyga uppriktighet såra en del sköra egon i huset.

/Belavia - BB-analytiker på flashback
2020-02-14, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Jag har följt Jessica sedan hon började med youtube. Grym tjej. Självdistans och humor har hon också. Driver ofta med sig själv, typ självironi. Hon kan säga saker som:

Samtidigt är hon lite störig och kanske för mycket "rakt på sak". Brutalt ärlig typ.

Tror hon är lite för cool för att passa in i huset. Dessutom kommer hennes oblyga uppriktighet såra en del sköra egon i huset.

Hon verkar snarare tvärtom, stel, blyg och riktigt jävla tråkig personlighet. Alla ”youtubers” är kungar framför kameran men vet oftast inte hur man för sig i sociala sammanhang.

Humorbefriad verkar hon också, stoneface ända sen hon kom in.
2020-02-14, 11:02
Avslutad
Förstår inte vad Lisa klagar på. Hon är ju själv uppe och yrar halva nätterna? Både Jasmine och Julia har somnat innan hon själv somnar.
2020-02-14, 11:04
Medlem
mahutma_homos avatar
Tråkigt att Kim fick lämna. Han var ju en av de mer underhållande i huset. Sen gillar jag när folk är genuina framför folk som är pk och tillgjorda. Vissa är ju pk utåt men man märker på små kommentarer och sättet de pratar att de inte är så sköna som de själva vill tro.
2020-02-14, 11:07
Medlem
Ksenia74s avatar
Hatar man judar då jävlar får man lämna allt som har med tv att göra så är det bara.
2020-02-14, 11:09
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Hon verkar snarare tvärtom, stel, blyg och riktigt jävla tråkig personlighet. Alla ”youtubers” är kungar framför kameran men vet oftast inte hur man för sig i sociala sammanhang.

Blir spännande att se dynamiken efter hand. Jag tycker hon är jävligt skön i sin "rättframhet". Hon är ingen intrigmakerska eller någon som skapar drama. Hon svarar nästan alltid när man kommenterar hennes videos(åtminstone mina kommentarer), på ett trevligt och glatt sätt dessutom.

Hon är lite kaxig och smådryg, med betoning på "lite". Det märker man när man lär känna henne. Fast hon upplevs nog som mycket mer kaxig än vad hon egentligen är innan man känner henne.

Hon är snyggt gaddad också.

Nu är hon förstås lite blyg, det är normalt. Hon är ny i huset och känner ingen. Lägg till att allt filmas för TV 24/7 också.
Medlem
Hoppas verkligen jasmine eller julia åker ut härnäst så fruktansvärt jobbiga och bjuder inte till alls, utan bara flamsar och beter sig som småungar, börjar tröttna på lisa och amilia faktiskt
Medlem
Citat:

Oj jag tror taket spricker så mycket jag skrattade åt dina jämförelser med att hon har humor och självdistans.
2020-02-14, 11:11
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forsakenbear
Oj jag tror taket spricker så mycket jag skrattade åt dina jämförelser med att hon har humor och självdistans.

Vadårå?
2020-02-14, 11:14
Medlem
Citat:
Blir spännande att se dynamiken efter hand. Jag tycker hon är jävligt skön i sin "rättframhet". Hon är ingen intrigmakerska eller någon som skapar drama. Hon svarar nästan alltid när man kommenterar hennes videos(åtminstone mina kommentarer), på ett trevligt och glatt sätt dessutom.

Hon är lite kaxig och smådryg, med betoning på "lite". Det märker man när man lär känna henne. Fast hon upplevs nog som mycket mer kaxig än vad hon egentligen är innan man känner henne.

Hon är snyggt gaddad också.

Nu är hon förstås lite blyg, det är normalt. Hon är ny i huset och känner ingen. Lägg till att allt filmas för TV 24/7 också.
Känner du henne ?
2020-02-14, 11:15
Avslutad
Citat:
Vadårå?
Du är förtjust i henne och ser saker ingen annan ser. Allt jag ser är smask och rap, ska bli spännande att se hur hon beter sig vid matbordet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in