Citat:
Ursprungligen postat av
Alpoxen
Jag vet inte om jag hånar individer men visst, all denna nationalism och flaggviftande lämnar mig totalt kall. Om folk vill ägna sig åt det så visst.
Detta med att lägga av med flaggviftandet och att smutskasta flaggviftande har ju bara fört Sverige på katastrof-kurs.
Du är händelsevis inte "kall" inför våldtäkterna, ghettona, invasionen, smutskastningen av det egna, hyllandet av det invandrade, terrorismen utifrån som mördat, asylsökarna som mördat? Vad exakt blev vunnet av att börja håna flaggviftandet?
Fattar samtidigt inte vitsen med att nationaldagen den 6 juni är en helgdag nuförtiden.
Det är att efterapa utlandets nycker. Det är trams, och utnyttjas egentligen för att försvara invasionen istället för att hylla det genuint svenska.
Ska Sverige någonsin kunna fungera och vara ett trevligt land igen behövs ett återupprättande av respekten för det svenska, det du kallar "flaggviftande", istället för att sprida bilden att Sverige är försvarslöst och är till för att utnyttjas å det grövsta utan slut.