2020-02-14, 07:10
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Vad tror du, hemsidorna? Polisen kan ju inte ens sätta dit blufföretag och bedragare utomlands eller skiter förmodligen i det. Tror du då att de ska få fast skaparna av hemsidor som skyddar sig bakom offshorebolag med målvakter.

Det är dags att göra vissa droger lagliga och samt göra sexköp av frilansare lagligt. Eller kanske du tycker det vore kul att få böter på väg ut från kvart i tre-ragget?

Åter igen så silar man elefanter och fångar mygg. Gör man det brottsligt att sälja sex så blir allt så mycke lättare.

Har inga problem då jag är gammal nog att slippa ragga ragator kl 02:45 på nätterna. 😀
Citera
2020-02-14, 07:19
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Åter igen så silar man elefanter och fångar mygg. Gör man det brottsligt att sälja sex så blir allt så mycke lättare.

Har inga problem då jag är gammal nog att slippa ragga ragator kl 02:45 på nätterna. 😀

Ja varför inte göra allt möjligt godtyckligt brottsligt som i kina?
Citera
2020-02-14, 08:02
Avstängd
Ksenia74s avatar
Hoppas vi offentliggör sexköparna sedan med namn så att deras fruar kan se vilka svin de är gifta med .

Man 35 år, arbetslös flerbarnsfar.

Man 19 år, studerande.

Man 43 år, VD på stort företag, har fru och barn på annan ort.

Man 26 år, funktionsvarierad.

Man 56 år, änkling på tjänsteresa i Stockholm.

Man 32 år, nybliven far, har fast jobb och fru.

Man 31 år, turist från ett europeiskt land på weekendresa med killgänget.
Citera
2020-02-14, 08:23
Bannlyst
Var väl frivilliga frilansande luder dvs ingen som tvingade dem. Tjänat mycket pengar som de köper dyra kläder för och hänger på stureplan.
Citera
2020-02-14, 08:58
Bannlyst
Kolla själv på SVT (går att se på play) morgonstudion cirka 08:52 in i programmet. Bordellen ser ut som ett fint hem med fina möbler ordning och reda på hyllan med tillbehör, kondomer, glidmedel osv. Ljus och modern lägenhet = inte tvång eller misär eller liknande. Skitsnack av poliskvinnorna som tjatade sig blåa till chefen att få göra tillslaget mot den här välfungerande verksamheten.
Citera
2020-02-14, 09:06
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Kolla själv på SVT (går att se på play) morgonstudion cirka 08:52 in i programmet. Bordellen ser ut som ett fint hem med fina möbler ordning och reda på hyllan med tillbehör, kondomer, glidmedel osv. Ljus och modern lägenhet = inte tvång eller misär eller liknande. Skitsnack av poliskvinnorna som tjatade sig blåa till chefen att få göra tillslaget mot den här välfungerande verksamheten.

Nu kan vi ju tyvärr inte veta exakt hur det ligger till. Men tjejer son har halick ska man ge fan i. Hyser ingen sympati om man köpt av dom.

Övertalning eller rent tvång, skitsamma. Dom tjejer som inte kommit på detta självmant ska man inte röra.
Citera
2020-02-14, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Hoppas vi offentliggör sexköparna sedan med namn så att deras fruar kan se vilka svin de är gifta med .

Man 35 år, arbetslös flerbarnsfar.

Man 19 år, studerande.

Man 43 år, VD på stort företag, har fru och barn på annan ort.

Man 26 år, funktionsvarierad.

Man 56 år, änkling på tjänsteresa i Stockholm.

Man 32 år, nybliven far, har fast jobb och fru.

Man 31 år, turist från ett europeiskt land på weekendresa med killgänget.
Funktionsvarierad var kul, funktionsnedsättning?
Citera
2020-02-14, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Så dessa tjejer är helt tanklösa robotar menar du? Är dom kidnappade? Är det inte ett val dom gjort, antingen av yrke eller fel man som fick in dom i det?

Prostitution är ett yrke och när ska folk förstå det, ett mycket gammalt yrke som inte ens Jesus hade problem med. Man säljer sexuella tjänster för pengar och en del kan tjäna stora summor. Lite olika nivåer på det här från den stackars flickan på gatan till kvinnan som gifte sig till pengar och tömmnde mannens kassa och drog vidare till nästa.

Nej, jag har familj och tycker inte sex är så viktigt så jag måste köpa det men jag kan förstå att andra män och kvinnor gör. Det är en förståelse du inte har och aldrig kommer att få.

Folk får väl flytta till Danmark om dom vill ha sex för här är det snart förbjudet helt. Minst 40 st män vars liv i olika omfattning förstörs och några njuter naturligtvis av det hela. En njutning jag tycker är fulare och äckligare än att gå till en hora eller vara en. Det finns nog bra män bland dessa med, okomplicerad sex var allt dom ville ha och någon ställde upp mot betalning. Dessa som ställde upp förlorar ju sina pengar och jobb nu också och får åka hem med svansen mellan benen. Andra gråter för dom och anser att tjejerna är räddade från ondå men det var ett val dom gjorde för att tjäna enkla pengar. Flickorna det är synd om är dom som går på gatan nerknarkade och säljer sig billigt.

Ändra sexköpslagen och inför det som yrke på kontrollerade bordeller så slipper vi förstöra människors liv på detta vis, män och kvinnors. Vi skulle därmed inte behöva lagar och regler för sex inom äktenskap och unga män kan ta sig till bordeller istället för koncerter där dom tafsar på unga flickor. De sjuka feminister får då hitta något annat att njuta av men sex blir det naturligtvis inte.
När det handlar om den våldsamma gängkriminaliteten är man så orolig att utdöma straff, det är ju stigmatiserande. Här väljer man att förstöra samhällsproduktiva mäns liv för ett samtyckesknull. Bisarrt.
Citera
2020-02-14, 09:27
Medlem
tankels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Tänkte på FB i allmänhet misstänker.

Kan absolut vara övervägande vita svenska medelålderstorskar. Men det finns ett litet kvarstående tvivel. Vita svenska medelålderstorskar är knappast omedvetna om trafficking.

Och du tänker då att de svenska medelålderstorskarna skulle ha ett större problem med trafficking än vad andra medelålderstorskar har rent etiskt? Varför tror du det? Jag tänker att föreställningen om den lyckliga horan är ganska utbredd bland män rent generellt.
Citera
2020-02-14, 09:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tankel
Och du tänker då att de svenska medelålderstorskarna skulle ha ett större problem med trafficking än vad andra medelålderstorskar har rent etiskt? Varför tror du det? Jag tänker att föreställningen om den lyckliga horan är ganska utbredd bland män rent generellt.
Minst drar hororna in 100 tusen i månaden med sin verksamhet. Knappast att de vill bli "räddade" som poliskvinnorna sa i inslaget SVT. "Vi ville så gärna rädda tjejerna" men de ville inte. Nä, de ville inte tappa 100 lax i månaden. Tjejer har dragit nytta av fittan i tusentals år för att få det de vill ha. Inget nytt under solen.
Citera
2020-02-14, 09:37
Medlem
tankels avatar
Citat:
Minst drar hororna in 100 tusen i månaden med sin verksamhet. Knappast att de vill bli "räddade" som poliskvinnorna sa i inslaget SVT. "Vi ville så gärna rädda tjejerna" men de ville inte. Nä, de ville inte tappa 100 lax i månaden. Tjejer har dragit nytta av fittan i tusentals år för att få det de vill ha. Inget nytt under solen.

Du menar att en enskild tjej drar in 100k+ i månaden som går till egen ficka? Och att det sker helt fritt från tvång? Jag kan tänka mig att det finns exempel på det. Jag kan också tänka mig att det finns exempel på tjejer som drar in mindre än så och gör det under tvång. Vad tror du är normen?
Citera
2020-02-14, 09:58
Medlem
Citat:
Hur trodde du lägenheter som hyrs ut möblerade i några månader ser ut tomma med en madrass på golvet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in