2020-02-14, 08:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Castingen är utmärkt. Nu får alla tittare ta del i ett experiment och se hur instabila dessa psykiskt sjuka människor är. Det har hävdats om och om igen att det inte rör sig om psykisk sjukdom när det kommer till homosexualitet eller könssvävare. En säsong av BB är det enda som krävs för en vetenskaplig studie.

Word! Blatten och negern hatar judar. Älskaaaar att det kommer fram för den naiva svensken att även blattar och negrer kan hata judar

OnT: Det som gör mig lite ledsen att Kim åkte ut är att nu kan inte föräldrarna utföra hedersvåld. Patsy skulle knullat på Kim först så hade det varit amaaaazing
2020-02-14, 08:38
Medlem
Hur kommer det sig att Kim inte vågar komma ut som homosexuell? Han är ju tydligare homo än Jonas Gardell men hävdar bestämt att han är straight. Är han rädd för att bli hedersmördad eller utslängd från sin 3-förälderfamilj?

Mergim utstrålar också homosexualitet, kanske bisexuell?

Lisa är den dummaste "läraren" jag sett. Framstår som korkad om och om igen. Framhäver sig själv som lärare när hon i själva verket är lärarassistent (troligtvis idrott).

Amalia som är den roligaste okändaste personen (enligt henne själv) är oerhört tråkig. Lisa är för övrigt lika tråkig hon.

Patsy är min favorit. Han slängs mellan hopp och förtvivlan. Skräcken med kackerlackorna var kul att se.
2020-02-14, 08:46
Medlem
Kan det inte komma in en snygg kille så mergim har någon att ligga med.

Nu har han det alldeles för tråkigt , patsy är knappast någon som faller honom i smaken
2020-02-14, 08:49
Medlem
godhetsapostelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Håller med.
Dom flesta bögar har självdistans och tillräckligt med ajälvrespekt för att inte gå med i Big Brother.

Går inte att dömma en hel folkgrupp utifrån en dokusåpa som i regel alltid lockat väldigt säregna och skeva individer.

En normalt funtad person går inte in i huset från början.
Det är inte vad man lär ut på våra psykologiska institutioner. Där lär man ut att homosexualitet är synonymt med att ha en narcissistisk personlighetsstörning (det kan hänga ihop med autism och asexualitet). Varför lär man ut det? Därför att det är belagt i vetenskapligt arbete efter arbete.

Nu tror folk att jag skriver det för att jag ogillar homosexuella eller så men så är inte fallet. Jag bara skriver som det är.
2020-02-14, 08:59
Medlem
Den här generalen, glasman. Är han en jude på riktigt som det skrivs här i tråden? Fram med bevis!
2020-02-14, 09:04
Medlem
Amalia tjockisen så jobbig pratar om skräckfilmer med Anty! Tror Anty vill slå henne låt tjejen vakna till liv
2020-02-14, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Den här generalen, glasman. Är han en jude på riktigt som det skrivs här i tråden? Fram med bevis!
Vad det inte han som va muslim? Gjort en Mona Sahlin, hörde den diskussionen i första avsnittet iallafall, men vet inte vilket deltagare det var, fått för mig det var Glasman.
2020-02-14, 09:09
Medlem
StigHelmutts avatar
.
Senast redigerad av StigHelmutt 2020-02-14 kl. 09:20.
2020-02-14, 09:11
Medlem
Anty behöver sömn
2020-02-14, 09:14
Medlem
warp10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorzes
Word! Blatten och negern hatar judar. Älskaaaar att det kommer fram för den naiva svensken att även blattar och negrer kan hata judar

Baah Dom är "husblattar" och inte representativa för riktiga negrer och blattar!
2020-02-14, 09:15
Medlem
Nu smäller det snart, folk är trötta....
2020-02-14, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se

Tror han har en tatuering på hebreiska vid mitten av vänster arm.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in