2020-02-14, 06:55
Medlem
4598gj45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Exakt, huvudet på spiken! Jämför med expedition Robinson 1997. Ett gäng glada och normala kvinnor och män i alla åldrar med sunt förnuft. Hederliga vanliga svenskar. Numera är det bara HBTQ-bögar/ -transor/ -flator i alla produktioner. Tillsammans med feminister, veganer och damp/ADHD- personer.

Hur blev det såhär?

The Frankfurt School - Critical Theory.
George Sorors och andra investerare i politik.
Gamla Bolshevister som kom till sverige under Stalins stid samt efter Soviets fall.
Bonnier och globalistmedia.
HBTQ-lobbyn och andra maffiaorganisationer.
Konceptet 'demokrati'.

Finns massa anledningar...
2020-02-14, 07:03
Medlem
Castingen är utmärkt. Nu får alla tittare ta del i ett experiment och se hur instabila dessa psykiskt sjuka människor är. Det har hävdats om och om igen att det inte rör sig om psykisk sjukdom när det kommer till homosexualitet eller könssvävare. En säsong av BB är det enda som krävs för en vetenskaplig studie.
2020-02-14, 07:25
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4598gj45
The Frankfurt School - Critical Theory.
George Sorors och andra investerare i politik.
Gamla Bolshevister som kom till sverige under Stalins stid samt efter Soviets fall.
Bonnier och globalistmedia.
HBTQ-lobbyn och andra maffiaorganisationer.
Konceptet 'demokrati'.

Finns massa anledningar...

Är inte detta som du räknar upp mer eller mindre ondska? Eller är det jag som är konspiratorisk då?
2020-02-14, 07:34
Bannlyst
Någon som kort kan förklara vad Big Brother är för någon typ av serier? Vad handlar skiten om?
Ser ju ut som paradise hotel på sekunden.
2020-02-14, 07:49
Medlem
Fjodor26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vathar
2020 års version av Big Brother var så pass PK att det slutade med 2 invandrare kastades ut för de hatar judar, så otroligt ironiskt!
Haha, ja visst är det underbart
2020-02-14, 07:50
Medlem
Globalisten55s avatar
Tror inte det finns hopp att BB kommer bli bättre med nya deltagare som skall in för är samma person som castat allihopa.Denna castingen har varit en beställning av TV4 till Rosanna.Ganska övertygande om det
2020-02-14, 07:55
Medlem
Snarkarens avatar
TV4 har valt att tagit in billig arbetskraft, unga och oerfarna, det syntes på direktsändningen, då blir det såhär.
2020-02-14, 08:00
Medlem
Vit-Brandbils avatar
TV4 sjunker allt djupare ner i träsket. Ser jag över tid så är TV4 den kanal jag ser absolut minst på.
BB kommer inte öka mitt tittande. Sicken dynga att ens visa. Men givetvis billigt att producera.
2020-02-14, 08:01
Medlem
Blir ju mörkrädd när jag läser att folk här tror att BB-deltagare är en bra representation för HBT-människor. Säger mer om er än HBT-folk, att ni lägger så stor vikt på trash-tv som BB.
2020-02-14, 08:03
Medlem
Komiskt att två negrer blev utkörda för hat mot judar. Usel Tv.
2020-02-14, 08:04
Medlem
Har inte den här Rosanna varit med i SVTs "Ung och bortskämd"?
2020-02-14, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ion-Cannon
Blir ju mörkrädd när jag läser att folk här tror att BB-deltagare är en bra representation för HBT-människor. Säger mer om er än HBT-folk, att ni lägger så stor vikt på trash-tv som BB.

Håller med.
Dom flesta bögar har självdistans och tillräckligt med ajälvrespekt för att inte gå med i Big Brother.

Går inte att dömma en hel folkgrupp utifrån en dokusåpa som i regel alltid lockat väldigt säregna och skeva individer.

En normalt funtad person går inte in i huset från början.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in