2020-02-13, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groom
Även om det sker, så är det fortfarande dumt att förkunna utan substans, underlag i form av fakta.
Det han enbart gör är att kasta ord och hoppas folk ser det som positivt (stark ledare, någon som har en lösning till problem, etc) och för stunden, folk kommer glömma bort det (fram till slutet av april?)...

Det är det farliga.
Absolut. Men så funkar en narcissistisk, kortsiktig populist.
Citera
2020-02-13, 20:33
Medlem
BorisBalkans avatar
Jag gillar att han är en knäppis. USA behöver en sån just nu. O han kommer bli omvald.

Allt annat är

Just det.

Fake News
Citera
2020-02-13, 20:44
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Jag gillar att han är en knäppis. USA behöver en sån just nu. O han kommer bli omvald.

Allt annat är

Just det.

Fake News
Att du säger du inte bryr dig om fakta, det vet vi redan att trumpen inte klarar av, just fakta då.
Dock kommer folket i USA lida för detta illa, då trumpen hjälpt rika bli rikare och lagt det på statsskulden.
Citera
2020-02-13, 20:54
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Att du säger du inte bryr dig om fakta, det vet vi redan att trumpen inte klarar av, just fakta då.
Dock kommer folket i USA lida för detta illa, då trumpen hjälpt rika bli rikare och lagt det på statsskulden.

Så ser världen tyvärr ut. Jag tillhör de välställda och skor mig gärna på arbetarklassen. Det är deras problem.
Citera
2020-02-13, 21:04
Medlem
klybans avatar
Citat:
Så ser världen tyvärr ut. Jag tillhör de välställda och skor mig gärna på arbetarklassen. Det är deras problem.
Dock säger du inget, är inte det rätt lustigt?

Fake news är ointelligenta´s svar på fakta.
Citera
2020-02-13, 23:06
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Dock säger du inget, är inte det rätt lustigt?

Fake news är ointelligenta´s svar på fakta.

Nja. 1. Jag behöver inte säga. Har det gott ändå. Tala är silver?
Tiga är.... Karlaplan?

Fake news, like it or not. Är en bra metod att slippa argumentera. Avfärda det man egentligen inte bryr sig om. Som ändå inte kommer åt en. Men man avslutar dialogen snabbt. Och den som ville argumentera, den påstått smarta. Har inget mer att komma med.

Trump är president av ett skäl. Inte av en slump eller fusk.

Men han styr inte USA han är bara Marionett. Dollarn styr USA.
Citera
2020-02-14, 00:25
Medlem
klybans avatar
Citat:
Nja. 1. Jag behöver inte säga. Har det gott ändå. Tala är silver?
Tiga är.... Karlaplan?

Fake news, like it or not. Är en bra metod att slippa argumentera. Avfärda det man egentligen inte bryr sig om. Som ändå inte kommer åt en. Men man avslutar dialogen snabbt. Och den som ville argumentera, den påstått smarta. Har inget mer att komma med.

Trump är president av ett skäl. Inte av en slump eller fusk.

Men han styr inte USA han är bara Marionett. Dollarn styr USA.
Nja, verkar som Ryssaland styr trumpen, då talkingpoints är Ryssars och inte Amerikanska intressen.
Sånt är värt notera, dock med fake news, så berättar man att man inget vet.
Citera
2020-02-14, 00:28
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Nja, verkar som Ryssaland styr trumpen, då talkingpoints är Ryssars och inte Amerikanska intressen.

Tala är silver.
Tiga är guld.
Citera
2020-02-14, 01:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Tala är silver.
Tiga är guld.
Inget som trumpen håller på med, så vad tror du dig säga?
Citera
2020-02-14, 04:30
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
FBI lyckades inte bevisa Russia collusion efter en 2 år utredning så ingen tar dessa anklagelser seriöst längre.
Citera
2020-02-14, 05:38
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
FBI lyckades inte bevisa Russia collusion efter en 2 år utredning så ingen tar dessa anklagelser seriöst längre.

De kunde inte slutföra sin utredning för att Vita huset la sig i utredningen och folk vägrade prata, men man kunde inte heller utesluta något.

De enda som fortsätter att tjata om att inget hittades osv är dock de som fortfarande kör med Clinton kortet år 2020.
Citera
2020-02-14, 08:16
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Det som jag lyfta var hur Ryskintressen helt plötsligt blev Amerikansk intressen och talkingpoints för ryssars.

Och det du valde svara på, det har vi inte fått uppgifter på än, dock vet vi att några åtal som man ylat om skulle ske så snabbt, lyser fortfarande med sin frånvaro.

Så man kan undra varför en Amerikansk president springer ryssars ärenden, är det för sin sjukliga narcissism eller nått mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in