• 1
  • 2
2020-02-13, 19:10
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
I ödehuset i Ronneby kommun låg döda djurkroppar, kattungar som var sammanväxta och missbildade katter.
I dag dömdes ägarparet till dagsböter för djurplågeri.

Citat:
Tingsrätten slår fast att paret vanvårdat djuren och dömer dem till dagsböter på 15 000 kronor respektive 5 000 kronor.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/bl...oms-till-boter

Vilka har vi här då?

Edit. Bättre artikel för dem som vill läsa om eländet.

https://nxt.blt.se/ronneby/kvinna-oc...mot-60-katter/
Senast redigerad av halaltarzan 2020-02-13 kl. 19:48.
Citera
2020-02-13, 19:12
Bannlyst
Psykiskt sjuka och eller missbrukare, har svårt att tro att det är friska människor som med illvilja plågat djuren.
Citera
2020-02-13, 19:15
Medlem
OG81s avatar
utan tvekan folk från MENA. De är inaval och psykisk störd från flera hundra år av krig och giftermål med släkt. De börjar med djur för att sedan börja tortyrera folk. Helst otrogna hundar som svenskar.
Citera
2020-02-13, 19:16
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/bl...oms-till-boter

Vilka har vi här då?

När det sker medvetet och i så stor skala är dagsböter alldeles för milt. Sådant där ska man får sitta i fängelse för!
Citera
2020-02-13, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG81
utan tvekan folk från MENA. De är inaval och psykisk störd från flera hundra år av krig och giftermål med släkt. De börjar med djur för att sedan börja tortyrera folk. Helst otrogna hundar som svenskar.
Jävla dåre. Har du inget av substans att komma med så bör du hålla din ruttna trut. Är det vanligt att folk från Mellanöstern och Nordafrika håller till i ödekåkar i Blekinge?
Citera
2020-02-13, 19:23
Medlem
OG81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Jävla dåre. Har du inget av substans att komma med så bör du hålla din ruttna trut. Är det vanligt att folk från Mellanöstern och Nordafrika håller till i ödekåkar i Blekinge?

uhhh ja! Jag satsar en månadslön att det är små babbelungar. Jag hör deras röster nu. .... "eyyyy abooo!! såg dö fan hur jag sparkade huvudet av den. Jag baizade den hårt brush.....det knäcker ayo" Jävla parasiter. Ärligt talat... Jag undrar hur det slutar för dem i framtiden. Sedan det med krig och giftermål inom familjen......vilken sten har du levt under???? Alla vet det.
Citera
2020-02-13, 19:36
Dagsböter för denna sadism!?

Det här landet är över. Det är fan över.
Citera
2020-02-13, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG81
uhhh ja! Jag satsar en månadslön att det är små babbelungar. Jag hör deras röster nu. .... "eyyyy abooo!! såg dö fan hur jag sparkade huvudet av den. Jag baizade den hårt brush.....det knäcker ayo" Jävla parasiter. Ärligt talat... Jag undrar hur det slutar för dem i framtiden. Sedan det med krig och giftermål inom familjen......vilken sten har du levt under???? Alla vet det.
Du är inte frisk om du är seriös.
Citera
2020-02-13, 19:44
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd

Nej. Det är definitivt etniska svenskar denna gång. Inget snack om saken. Att vissa högertroll inte kan svälja det och ta till sig att etniska svenskar har precis som folk från i stort sett alla kulturer en tendens att bete sig riktigt jävla illa mot djur får stå för dem. Låt dem skämma ut sig.
Citera
2020-02-13, 19:50
Medlem
Arsenikarsles avatar
Psykiskt sjuka gamlingar, luktar "hoarding" lång väg.
Inget ovanligt dock, det förekommer då och då.
Hoppas att allt levande därinne får komma in på respektiva passande boenden och ta en ordentlig dusch, jag är impad över att människorna fortfarande är vid liv.
Citera
2020-02-13, 20:59
Medlem
Nån som vet vilket hus det rör sig om?
Citera
2020-02-14, 05:51
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Nej. Det är definitivt etniska svenskar denna gång. Inget snack om saken. Att vissa högertroll inte kan svälja det och ta till sig att etniska svenskar har precis som folk från i stort sett alla kulturer en tendens att bete sig riktigt jävla illa mot djur får stå för dem. Låt dem skämma ut sig.
Ja det känns definitiv så!

Babbeluringar behöver inte bo/hålla till ute i ödehus i samma utsträckning som svenskar så det faller redan där.....
Möjligtvis kan det handla om östeuropeer men så pass "sjuka" individer håller nog mestadels till på hemmaplan?

Psyksjuka alternativ missbrukande svenskar lägger jag min gissning på iaf! Oavsett så är straffet helt åt helvete, dagsböter(?).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in