2020-02-13, 17:28
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Att negern åkte ut idag p.g.a judehat kommer nog tyvärr va det mest spännande som händer denna säsong!

Det intressanta är inte om negern hatar judar eller inte, det bestämmer hon själv.

Det intressanta är om negern hade åkt ut om hon sagt att hon hatar kristna eller hinduer?
2020-02-13, 17:28
Medlem
Glasman: Och så gillar jag Håkan Hellström
Patzy: Gillar du honom?
Glasman: Aa
Patzy: HAN E JU FÖFAN TONDÖV!

Hahaha agreed
2020-02-13, 17:29
Medlem
Den som driver Antys Instagram just nu la precis ut en story där han bekräftar att Alex (eller hans tvillingbror) har skrivit flera meddelanden till Anty cirka ett år innan programmet.
2020-02-13, 17:29
Medlem
jennesses avatar
BB själva är nog grovt missnöjda med denna säsongen hittills, finns inte en enda person där inne som har något kul i sig, inga bråk inga diskussioner ingenting. Allt dom gör är att äta, sminka sig och sova.
Och dessutom så är alla nyhetssidor på BB om deras "rasistiska" deltagare. Kan bara hoppas på att någon flippad person som startar bråk med allt och alla kommer in snart. Till och med en 10 åring hade kunnat planera och producera detta program bättre.
2020-02-13, 17:30
Medlem
Jag skulle vilja komma in i huset.
Jag vill diskutera vidare kring åsikter personer har i huset och våga förklara att det är hyckleri om att de inte ser miljonen som så viktig att vinna.
Jasmine verkar härlig, så henne skulle jag se ifall jag klickar med o hon ser bra ut.

Finns det någon väg till att ansöka så här sent?

Någon som synar deltagarnas verkliga åsikter behövs! Några som hittar på fler spontana kul saker.
2020-02-13, 17:31
Medlem
Darkzis avatar
Förvånande att Amilia är den som ätit mest ur chipspåsen.
2020-02-13, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettgammaltnamn
Jag skulle vilja komma in i huset.
Jag vill diskutera vidare kring åsikter personer har i huset och våga förklara att det är hyckleri om att de inte ser miljonen som så viktig att vinna.
Jasmine verkar härlig, så henne skulle jag se ifall jag klickar med o hon ser bra ut.

Finns det någon väg till att ansöka så här sent?

Någon som synar deltagarnas verkliga åsikter behövs! Några som hittar på fler spontana kul saker.

Det saknas personer som försöker få sina naturliga behov tillfredsställda! Eftersom ingen faller någon i smaken på det sättet!
2020-02-13, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolut koffe
Enligt Expressen så är det Kajsa Mellgren som skött castingen. Var det inte Rosanna Charles?
Expressen har fel. Rosanna Charles har tagit åt sig exakt all casting på Instagram.
2020-02-13, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Den som driver Antys Instagram just nu la precis ut en story där han bekräftar att Alex (eller hans tvillingbror) har skrivit flera meddelanden till Anty cirka ett år innan programmet.

Haha fan vad roligt. Undrar om Alex tänkt på det. Eller om det var hans bror då.
2020-02-13, 17:46
Medlem
Tubleross avatar
Seriöst, kastade de ut Isabel pga det där?

Rodney stod ju och heilade och skrek ”arbeit macht frei” i live sändning framför juden Annie och fick vara kvar med en varning plus att han fick vara med i säsongen året efter.

Det var dessutom TV4 som skötte BB då också så den som är producent idag måste ju vara otroligt PK och bitter.
Senast redigerad av Tubleros 2020-02-13 kl. 17:51.
2020-02-13, 17:49
Medlem
jennesses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Seriöst, kastade de ut Isabell pga det där?

Rodney stod ju och heilade och skrek ”arbeit macht frei” i live sändning framför juden Annie och fick vara kvar med en varning plus att han fick vara med i säsongen året efter.

Det var dessutom TV4 som skötte BB då också så den som är producent idag måste ju vara otroligt PK och bitter.

Fast Rodney var ju en favorit, och underhållande. Vad fan gjorde Isabelle? As tråkig människa som säkerligen hade åkt ut snart oavsett. Dessutom så var inte Sverige lika PK 2011 som nu.
2020-02-13, 17:50
Medlem
Inte ens produktionen kan namnen på deltagarna. Julia var det ju som sa "jag har inga pannben" och inte Anty.

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/antonia-johnson-jag-har-inga-pannben-i-big-brother-sverige-12526103

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in