Håller helt med dig och förstår varför hon sa som hon gjorde.
Den som egentligen bör åka ut pga uttryckligen ogilla judar är faktiskt Kim som påbörjade själva grejen med att säga "Jag älskar min f.d chef men hans fru var en riktig jude".
Jävligt efterblivet att svara med "jag hatar judar" på det men ibland slinter man med tungan och som sagt, ingenting bondar en så mycket som hatet mot samma person.
Dock så tror jag nog hon innerst inne absolut ogillar judar, likt resterande invandrare i Sverige. Jude är ett skällsord som varenda ortenperson slänger sig med.
Inte många svarta som är sionister direkt. Israel kastrerar väl en massa afrikaner så varför skulle dom gilla judar.
Bra input,
Det känns som att min insikt landar i ditt svar.
Den sista meningen har jag dock ingen aning om.
Senast redigerad av ettgammaltnamn 2020-02-13 kl. 17:10.
Anledning: Tilläg kring svar på sista meningen
Undra hur mycket folket där inne ljög om sina personligheter på castingen? Seriöst, ingen är ju rolig där inne, inte ens Sami är rolig nu. Känns som att kolla på ett gäng som är hemma hos sig själva.. Händer ju fan ingenting alls.
Det här är ju bästa reklamen. Men visst folk får ju fel uppfattning om årets BB.
Åt helvete har det gått enligt Expressen... Och inte så konstig när Rosanna Charles valt ut vilka som ska vara med. Hon är ju kompis med Rodney Da Silva. Han som skrek ”Sieg Heil” och ”Mein Führer” med uppsträckt hand mot huset enda judinna Annie.
Hahahaha jag minns det där. Jävlar vad jag garvade.
Jaaaa. Se Raggarjävlar när dom slåss på hotellet. Sami har sin fina Vit Legion tröja på sig. Precis som hade på begravningen. Det är härliga grabbar dom här raggarsvinen.
Jag har slutat gå in på appen och kolla BB live, bara gå in här och se om det händer nåt.
Att negern åkte ut idag p.g.a judehat kommer nog tyvärr va det mest spännande som händer denna säsong!
Den här säsongen skulle behöva någon extra underhållning, någon som rör om lite, som en mullvad.
Minns ni Rosings säsong när det kom in en frireligös sexmotståndare som satt och läste bibeln medans de andra fyllegrovhånglade på golvet? Fyfan vad genialisk underhållande ändå.