2020-02-13, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttLivEttVal
Är man så efterbliven att man doppar veken i en full brud som sover så får man fan skylla sig själv.

Du menar ”våldtar en full person som sover”?
Citera
2020-02-13, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Mhm, vill inte ens tänka på hur många som blir indragna på förhör och kanske t.om blir oskyldigt dömda i värsta fall pga att någon tjej ångrat sig i efterhand.

Ahhh!!

Alla dessa jävla killar som ljuger sig ur förhör och som aldrig åker fast för sexuella övergrepp, läge att lägga tankekraften där kanske..?! Eller är den alldeles för nära din egna verklighet..? Våldstäktsman much?
Citera
2020-02-13, 18:51
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av posthey
Det är Kostik. Han har lagt ut det på sin instagram story nu
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Alltså, han verkar ovanligt sansad.
Nånting säger mig att tjejen har fabricerat detta.

Speciellt med tanke på att han har släppts. Är man skäligen misstänkt så häktas man per automatik numera.
De har antagligen tagit DNA och fått ett svar ganska snabbt som kanske inte var så pricksäkert, men tillräckligt för att inte kunna göra honom skäligen misstänkt.
Han är fortfarande misstänkt men har släppts sannolikt för att man anser att han 1) inte kommer att fortsätta liknande brottslighet, 2) inte förmodas att fly ifrån landet samt 3) att han inte anses kunna försvåra utredningen eller förstöra bevis.

Finns ingen anledning att en sovande tjej skulle ångra något som hon inte haft möjlighet att ha en åsikt om eller att ge sitt medgivande till. Enl. gällande lagstiftning rubriceras det som våldtäkt även om någon penetration med penis inte skulle ha förekommit.

DNA har de säkert men att bevisa vad som rent konkret har inträffat kan bli svårt.
I mina ögon är K0stik H4rju en ännu mer nollställd figur än tidigare, men jag är ju inte heller en tonåring som intresserar sig för influencers.
Tråkigt att han tog så lång tid på sig att gå ut med info, så att en mängd oskyldiga blev uthängda som potentiella våldtäktsmän.
Citera
2020-02-13, 23:57
Medlem
Bum1s avatar
Han har nog ingen ljus framtid som influenser iaf.
Citera
2020-02-14, 01:21
Medlem
ManJuices avatar
Synd att man i dagens samhälle är dömd innan man är dömd.

Att mediekanaler slår på stortrumman att en person "anklagas/misstänks" för ett brott är enligt mig ett värre straff än vad straffet kan tänkas bli efter en dom.
Citera
2020-02-14, 11:54
Medlem
101.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Du menar ”våldtar en full person som sover”?

Postaren relativiserar innehållet i påståendet, inte den faktiska innebörden. Ni är alltså i sak överens.
Citera
2020-02-14, 13:48
Medlem
dinoGhandis avatar
Vilket land kommer denne "influencer" ifrån måntro?
Citera
2020-02-14, 15:15
Medlem
tjallepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinoGhandi
Vilket land kommer denne "influencer" ifrån måntro?

Ukraina
Citera
2020-02-17, 13:36
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlerikss
Ahhh!!

Alla dessa jävla killar som ljuger sig ur förhör och som aldrig åker fast för sexuella övergrepp, läge att lägga tankekraften där kanske..?! Eller är den alldeles för nära din egna verklighet..? Våldstäktsman much?
Självklart men nu var det ju inte det jag citerade eller pratade om, skulle anse att bli oskyldigt dömd/misstänkt för våldtäkt är tusen gånger värre och förödande för en man än vad det är att som kvinna bli våldtagen och då syftar jag på vad en våldtäkt i dagens sverige anses som, en smisk på rumpan och inte ett brutalt överfall i en mörk gränd.
Senast redigerad av pulverhonung 2020-02-17 kl. 13:51.
Citera
2020-02-17, 21:13
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=llDrSOeS9H4

En annan youtuber som har hängt med kostik, tror att han är skyldig. Kolla på videon innan han tar bort den.
Citera
2020-02-17, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1vargen
https://www.youtube.com/watch?v=llDrSOeS9H4

En annan youtuber som har hängt med kostik, tror att han är skyldig. Kolla på videon innan han tar bort den.

Youtuberns SAMMANFATTNING
"Den här videon är mina egna erfarenheter med Kostik och varför jag tror att han är skyldig till våldtäkt. Det är bara mina spekulationer. Jag säger inte att han har gjort det. Men att jag har stora anledningar till att tro att han har våldagit tjejen som anmält honom.

Jag har stängt av alla annonser på videon eftersom jag inte är intresserad av att tjäna pengar på den här händelsen eller det här ämnet.

Syftet med videon är att ge stöd till kvinnor som varje dag utsätts för sexuella trakasserier av olika slag."
Citera
2020-02-18, 22:29
Medlem
Den där kostik har skrivit en del till mig på Instagram. Jag slutade svara då jag tyckte han var obehaglig. Han fortsatte skriva meddelanden som "de e dax för oss" "när kommer du till stockholm och festar?" "Jag fixar boende". Han har skrivit 6 meddelanden på raken utan svar. Så han är väldigt tjatig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in