2020-02-13, 14:02
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
.. från WT b-svennar från Borlänge som inte har råd att flyga? Eller från Alt-Right-tomtar i USA? Tror inte att det kommer att påverka SAS alls. Men kan ju ha fel, vi får se.
Håller med, shitstormen kommer mest från en målgrupp som SAS inte har nån nytta utav.
Citera
2020-02-13, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Du skulle ramla av stolen om du såg den.
En tillbakablick hur sverige såg ut på 60-70talet.
Muslimfritt och inga svarttaxis, här får man skjuts ändo av någon om det behövs.

Vilken tid det var. Idag ringer de polisen (som inte kommer) om du erbjuder skjuts.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Condottieri
Budskapet är att förneka en unikt, specifik skandinavisk identitet. Det är faktiskt både lögnaktigt och oacceptabelt.

Nej det så du tolkade det. Men det är inte budskapet.
Istället för bli kränkt för att ha pekat ut vad ni snott från andra kulturer och kallar eget. Så gör en video som motbevisar dem
Citera
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Svensk media är inte höger. Svensk media är vänsterliberal förutom GP som är liberal.

Utan att vilja ha tråden att slå över i nazism osv., men rent av SKITSNACK. Judiska mediemoguler äger i stort sett Alla medier i väst, inkl. produktionsbolagen i Hollywood, som dessutom samordnar innehåll med NSA, CIA och olika delar av amerikansk militär.

Samma sorts oligarki Finns i medier i öst, men med närmare band till officiella myndigheter mht ägarskap.

Detta är fakta.
Citera
2020-02-13, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Så lätt ni vänsterfolk kan svänga.

Det är så många fel med din argumentationsteknik. Du förutsätter att jag röstar vänster, vilket är ett väldigt löst antagande. Den som svängde och bytte riktning till att börja med var du och ingen annan. För det tredje generaliserar du, vilket blir missvisande då jag kanske inte alls är representativ för någon större massa.
Citera
2020-02-13, 14:04
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten
Någon som orkar redigera in SAS i wiki artikeln om kulturell appropriering?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Kulturell_appropriering

Svarta vikingar?

Tidigare försökte man sig på att kalla vikingarna för muslimer. Det var ganska festligt. Dock var det ingen som föll för det.
Citera
2020-02-13, 14:05
Medlem
Citat:
Håller med, shitstormen kommer mest från en målgrupp som SAS inte har nån nytta utav.

Säger du? Var inte så säker på det.
Citera
2020-02-13, 14:05
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducane
Slappna av Don Quijote. Du ser väderkvarnar i modern tappning.

Det är inte han som ser ryska bots.
Citera
2020-02-13, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducane
Det är så många fel med din argumentationsteknik. Du förutsätter att jag röstar vänster, vilket är ett väldigt löst antagande. Den som svängde och bytte riktning till att börja med var du och ingen annan. För det tredje generaliserar du, vilket blir missvisande då jag kanske inte alls är representativ för någon större massa.

Har jag förstått dig rätt? Du summerar upp att du är intetsägande?

Jag köper det. Lägg det på bordet.
Citera
2020-02-13, 14:06
Bannlyst
Citat:

60 000 dislikes kan ju endå vara rätt bra o ha i sin kundbas.
Citera
2020-02-13, 14:07
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:

Ingen nytta av sina kunder? Låter som ett mycket märkligt sätt att driva företag på.
Citera
2020-02-13, 14:07
Medlem
CaligulasTeachers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henriko
Ja.

De flesta där får antas inte ens ha sett filmen. De har kommit dit i stora horder efter att Aftonbladet skrev om det hela, vilket de så vitt jag vet gjorde först efter filmen hade plockats bort.

Det är det jag misstänker också, man hoppas på att folk tror på SAS förklaring att alla som kritiserar filmen är antingen ryssar eller nazister om därmed framstår SAS som det enda godtagbara offret i den här röran!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in