2020-02-13, 10:16
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad surrar du om att detta är bra tv???
Glöm det även tidigare så var det full gas vid 00:30 antingen var det ngn som låg som kaniner i sängen eller så var det ngn form av tjaffs, Nu är det inget av dyl alls mer vänner till castingkvinnan som hon placerat där samt i tron att bögar skapar bra tv!

Tror du ska tänka om lite för siffrorna pekar nedåt för TV4 kring denna serie om inget radikalt görs om!
TV 4 har ju lagt ner en hel del pengar i detta projekt. Men det viktigare av allt är vem man tar in i BB huset.Redan förra BB dem hade år 2015 vart inget bra, men denna början på BB är en katastrof
2020-02-13, 10:19
Medlem
Håller med dig till 100%.

Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Alltså jag minns första kvällen 2011 och även 2006.
Det var fullt kaos, folk hångla, bråka, klanka ner på varandra och dagen efter skulle allting redas ut. Det var riktigt underhållande. Redan där fanns det ju olika konspirerande konstellationer av deltagare med mycket intriger.

Men denna säsongen känns ganska b fortfarande med alla influencers som har ett varumärke att skydda.

Förr så började ju ens varumärke med att man gjorde kaos i BB. Sen efteråt var allt förlåtet och man börja designa smycken o annan skit.
Känns som de försöker vända på det och göra BB till en plattform för influencers att sprida sitt varumärke istället och ändå hålla kvar de gamla fansen, så de spårar inte ur för mycket.

Lite tråkigt faktiskt.

Tidigare har de ju slängt in en militant vegan med lila och och piercingar. Sen i kontrast till henne, en wannabe stureplanastjej som älskar märkesväskor i äkta skinn.

Sen hade man göteborgaren(kocken, peter tror jag?) som bara sa exakt vad han tyckte o tänkte sen tog ett steg tillbaka när alla hade börjat bråka haha.
I kontrast till honom hade vi tex Rodney som fucka ur helt emellanåt och när han drack blev han helt cp.

Och som jag skrivit tidigare: Säsongerna som kom i samband med totala kaoset med Olivér och Carolina Gynning var ju fan guldtv!!

Edit: Tack vare dålig casting tror jag att katastrofsiffrorna på 390-tusen som såg premiären inte blev högre.
2020-02-13, 10:30
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoungA
Alltså jag minns första kvällen 2011 och även 2006.
Det var fullt kaos, folk hångla, bråka, klanka ner på varandra och dagen efter skulle allting redas ut. Det var riktigt underhållande. Redan där fanns det ju olika konspirerande konstellationer av deltagare med mycket intriger.

Men denna säsongen känns ganska b fortfarande med alla influencers som har ett varumärke att skydda.

Förr så började ju ens varumärke med att man gjorde kaos i BB. Sen efteråt var allt förlåtet och man börja designa smycken o annan skit.
Känns som de försöker vända på det och göra BB till en plattform för influencers att sprida sitt varumärke istället och ändå hålla kvar de gamla fansen, så de spårar inte ur för mycket.

Lite tråkigt faktiskt.

Tidigare har de ju slängt in en militant vegan med lila hår och och piercingar. Sen i kontrast till henne, en wannabe stureplanastjej som älskar märkesväskor i äkta skinn.

Sen hade man göteborgaren(kocken, peter tror jag?) som bara sa exakt vad han tyckte o tänkte sen tog ett steg tillbaka när alla hade börjat bråka haha.
I kontrast till honom hade vi tex Rodney som fucka ur helt emellanåt och när han drack blev han helt cp. Han gjorde tex helikoptern flera gånger framför kamerorna när han druckit för mycket.

Och som jag skrivit tidigare: Säsongerna som kom i samband med totala kaoset med Olivér och Carolina Gynning var ju fan guldtv!!

Edit: Tack vare dålig casting tror jag att katastrofsiffrorna på 390-tusen som såg premiären inte blev högre.

Tror inte jag, för ingen visste nåt om deltagarna på premiärdagen...?
Om inte alla var synska o visste att alla skulle bete sig som de gör.

Sen vänta en vecka iaf med att snacka om att årets säsong suger, visst har börjat segt. Men tillslut tröttnar dem på varandra, o de kommer börja tjafsa mycket mer samt vänta in första festen 😀
2020-02-13, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Han identifierar sig som kille, gillar tjejer och har förmodligen spänt på en och annan dam. Det är väl ganska straight att bokstavligen vilja knulla tjejer och inte killar? Hur tänker du, kära människa?
Säger han bara. Han är transa och klär ut sig till tjee och gillar killar
2020-02-13, 10:41
Medlem
maginas avatar
Tack min gode herre

Citat:
Ursprungligen postat av lowbowpow
Här har ni tråd med bilder därifrån:

(FB) Avklädda bilder från dokusåpor 2020
2020-02-13, 10:45
Medlem
kim är fan helt förståndshandikappad är han döv eller? måste alltid läsa brevet själv efter det blivit uppläst 2 gr
2020-02-13, 10:51
Medlem
Sluta zooma in på negrerna vill se bög Kim i poolen
2020-02-13, 11:01
Medlem
"Idag rullas ett arkivskåp in i huset, och den som är modig nog att öppna det kommer att få konsekvenser. Håll utkik i appen för att vara med och påverka vad som händer den som eventuellt öppnar skåpet.

Dessutom kommer matlaget att behöva bjuda resten av deltagarna i Big Brother-huset på riktiga festmåltider idag."

11.00: Arkivskåpet rullas in
12.00: Finlunch
14.00: Eventuella konsekvenser av arkivskåpet delas ut
18.00: Trerättersmiddag
2020-02-13, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
420-tatuering på Kim. Fint. Vill produktionen få upp tittarsiffrorna borde man ge honom lite weed.
Även Sami har en weed-tatuering i form av cannabis blad (på undersidan av överarmen). Undrar om folk på utsidan på något vis kan smuggla in droger in i huset
2020-02-13, 11:11
Medlem
Det finns ingen skvallertråd eller sammanfattning av alla deltagare vad vi vet om dom?

Har bra koll på fröken Amilia och en hel del info där, men vore kul att veta lite sammanfattat.
Hört lite rykten om Kim att han ska vara riktigt psyk och har spottat på donkenpersonal och brutit sin hunds ben.
Även att Sami har en massa nazzegaddar som han var tvungen att täcka över innan.

Men svårt att få konsekventa rykten, vill ju gotta mig!
Ska vi starta tråd eller finns det redan?

Kram
2020-02-13, 11:13
Medlem
Vad är Antonia? Iranie, zigenare?
2020-02-13, 11:23
Bannlyst
Förr i tiden bildades big brother-bloggar och forum för nakenbilder, det länkades fulstream till 24/7 och många deltagare fick egna tråder med skvaller om dom.

Vid ett tillfälle när Marcelo, Roddan och Amandus var inne så kunde man se 3 par ligga och knulla samtidigt i olika sängar bredvid varandra, på dagtid.

Nu finns det inget av det, för dom här människorna dom tagit in är så ointressanta så ingen orkar bry sig.

Många av dom följde säkert dom bra säsongerna av BB Sverige!
Så man undrar vad dom själva trodde dom skulle kunna tillföra i ett skandalomsusat underhållningsprogram, när dom är så stela nykterister och oknullbara?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in