Citat:
Ursprungligen postat av
DoungA
Alltså jag minns första kvällen 2011 och även 2006.
Det var fullt kaos, folk hångla, bråka, klanka ner på varandra och dagen efter skulle allting redas ut. Det var riktigt underhållande. Redan där fanns det ju olika konspirerande konstellationer av deltagare med mycket intriger.
Men denna säsongen känns ganska b fortfarande med alla influencers som har ett varumärke att skydda.
Förr så började ju ens varumärke med att man gjorde kaos i BB. Sen efteråt var allt förlåtet och man börja designa smycken o annan skit.
Känns som de försöker vända på det och göra BB till en plattform för influencers att sprida sitt varumärke istället och ändå hålla kvar de gamla fansen, så de spårar inte ur för mycket.
Lite tråkigt faktiskt.
Tidigare har de ju slängt in en militant vegan med lila hår och och piercingar. Sen i kontrast till henne, en wannabe stureplanastjej som älskar märkesväskor i äkta skinn.
Sen hade man göteborgaren(kocken, peter tror jag?) som bara sa exakt vad han tyckte o tänkte sen tog ett steg tillbaka när alla hade börjat bråka haha.
I kontrast till honom hade vi tex Rodney som fucka ur helt emellanåt och när han drack blev han helt cp. Han gjorde tex helikoptern flera gånger framför kamerorna när han druckit för mycket.
Och som jag skrivit tidigare: Säsongerna som kom i samband med totala kaoset med Olivér och Carolina Gynning var ju fan guldtv!!
Edit: Tack vare dålig casting tror jag att katastrofsiffrorna på 390-tusen som såg premiären inte blev högre.
Tror inte jag, för ingen visste nåt om deltagarna på premiärdagen...?
Om inte alla var synska o visste att alla skulle bete sig som de gör.
Sen vänta en vecka iaf med att snacka om att årets säsong suger, visst har börjat segt. Men tillslut tröttnar dem på varandra, o de kommer börja tjafsa mycket mer samt vänta in första festen 😀