Det finns ingen skvallertråd eller sammanfattning av alla deltagare vad vi vet om dom?
Har bra koll på fröken Amilia och en hel del info där, men vore kul att veta lite sammanfattat.
Hört lite rykten om Kim att han ska vara riktigt psyk och har spottat på donkenpersonal och brutit sin hunds ben.
Även att Sami har en massa nazzegaddar som han var tvungen att täcka över innan.
Men svårt att få konsekventa rykten, vill ju gotta mig!
Ska vi starta tråd eller finns det redan?
Men kan produktionen fatta att ingen av dessa spelare knappt vågar titta på skåpet om det står "öppnas ej" och hur fan hade ni då tänkt att de ska nudda och öppna skiten? Sen tror de även att det bara gäller de i farozonen... Aja får hoppas Sami skiter i allt som igår under tävlingen och öppnar.
Edit: Så fel jag hade. Jasmine! Tack!!
Senast redigerad av jimmie7997 2020-02-13 kl. 11:38.
Hört lite rykten om Kim att han ska vara riktigt psyk och har spottat på donkenpersonal och brutit sin hunds ben.
Källa på det med hunden? När den rödhåriga tjejen grät för att hon saknade sin hund, så sa Kim att han inte ens gillar hundar. Känns inte troligt att han skulle äga en då
Källa på det med hunden? När den rödhåriga tjejen grät för att hon saknade sin hund, så sa Kim att han inte ens gillar hundar. Känns inte troligt att han skulle äga en då
Har för mig att det var Alex som sa att han inte gillade hundar. Om du kollade på avsnittet igår så var det Isabel och Alex som tröstade Julia när hon grät och Alex sa då "jag gillar inte hundar då jag är rädd för de men jag förstår dig".
Haha ja! Dem bytte kamera direkt hon sa det. Vad blir det för konsekvenser av att en svart kvinna säger att hon hatar judar? Skillnad om det vart en vit svensk man som sa det? Ja spekulera kan man, haha
Jepp, hörde det också. Och de kom i samband med att han modellen från Sundsvall snacka om nån svärfar som han inte tyckte om. Muslimer.... rätta mig om ja har fel