2020-02-13, 09:00
Medlem
DoungAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magina
Varför tog moderator bort tråden med alla nakenbilderna på deltagarna? Går det att få upp en sån tråd igen?
Bra fråga. Jag har skrivit till mod utan svar och även anmält hans moderatoråtgärd. Tänkte göra en tråd om det under dagen.
2020-02-13, 09:13
Medlem
Om jag varit i huset hade jag prankat Anty och klippt av hennes äckliga jävla naglar när hon sov!
2020-02-13, 09:13
Medlem
Här har ni tråd med bilder därifrån:

(FB) Avklädda bilder från dokusåpor 2020
2020-02-13, 09:31
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalsnous
Driver du? Det hoppas jag
Han sa det igår i bikten i gårdagens avsnitt.
2020-02-13, 09:34
Medlem
Vart är sami ? tycker man ser han så sällan.
2020-02-13, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Failscream
Amilia är nog den mest ointressanta personen där inne. Har hon ens sagt eller gjort någonting roligt sedan hon kom in? Alldeles för seriös för BB.
Jag håller delvis med dig. Tror att Amilia tar alldeles för lång tid på sig att känna sig bekväm och vänja sig med nya situationer. Kanske pga sin ADHD. Detta kanske leder till att hon blir lite stel och tråkig först.

Men ja, hon får gärna dra igång nån skandal(knulla med Kim kanske) eller visa pattarna.
2020-02-13, 09:50
Medlem
tänk vad bra tv det skulle bli om man slängde ut de 2 negrerna
2020-02-13, 09:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pbodarocker
tänk vad bra tv det skulle bli om man slängde ut de 2 negrerna

verkligen alex fattar verkligen inte att det var kökspersonalen som skulle fixa käket han måste bara göra sin speciella skit

nästa vecka kommer det bara bli afrikanskt och FUFU när han är kökschef
2020-02-13, 09:55
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Men gud vad folk gnäller här på att det inte händer något och att det inte är tillräckligt med sprit och fest. Det har ju bara gått tre dagar. Inte fan pangar man på med värsta festen på en gång.
Och ärligt talat, kollar man live kan man ju knappast förvänta sig action hela tiden.
Vilken människa orkar göra underhållning 24/7 liksom?

Att man jämför med tidigare säsonger som mer galna tror jag bara är nostalgi.
Det var säkert minst lika dött klockan 00:30 en onsdag då som nu.

För övrigt är det kul att det är tillbaka. Typ den enda realityn jag kan kolla på.
Stör mig dock på att alla blir så pepp så fort ett brev kommer. Inte att dom blir pepp, men det här wohooandet är genant.

Av det jag sett så tycker jag att Kim har något intressant. Alex verkar snäll.
Patsy är genant. Men också den som kan dra igång fester. Dock otroligt pinsamt när han skulle leka proffs när dom stod och gjorde den där pastan.
Kukmätartävlingar vid matlagning är pinsamt.

Hoppas bara inte produktionen slänger in någon mer influencer eller någon annan slags reality-stjärna.
Vad surrar du om att detta är bra tv???
Glöm det även tidigare så var det full gas vid 00:30 antingen var det ngn som låg som kaniner i sängen eller så var det ngn form av tjaffs, Nu är det inget av dyl alls mer vänner till castingkvinnan som hon placerat där samt i tron att bögar skapar bra tv!

Tror du ska tänka om lite för siffrorna pekar nedåt för TV4 kring denna serie om inget radikalt görs om!
2020-02-13, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vad surrar du om att detta är bra tv???
Glöm det även tidigare så var det full gas vid 00:30 antingen var det ngn som låg som kaniner i sängen eller så var det ngn form av tjaffs, Nu är det inget av dyl alls mer vänner till castingkvinnan som hon placerat där samt i tron att bögar skapar bra tv!

Tror du ska tänka om lite för siffrorna pekar nedåt för TV4 kring denna serie om inget radikalt görs om!
Fast vänta nu... jag kommer dock inte ihåg exakt hur förra säsongerna spelades ut. Men hur snabbt började dom knulla och bråka? Var det redan efter första dagarna även då?
2020-02-13, 10:14
Avstängd
haha bästa är ju ändå att generalen gapskrattar som ett barn varje gång sami fiser
2020-02-13, 10:14
Medlem
DoungAs avatar
Alltså jag minns första kvällen 2011 och även 2006.
Det var fullt kaos, folk hångla, bråka, klanka ner på varandra och dagen efter skulle allting redas ut. Det var riktigt underhållande. Redan där fanns det ju olika konspirerande konstellationer av deltagare med mycket intriger.

Men denna säsongen känns ganska b fortfarande med alla influencers som har ett varumärke att skydda.

Förr så började ju ens varumärke med att man gjorde kaos i BB. Sen efteråt var allt förlåtet och man börja designa smycken o annan skit.
Känns som de försöker vända på det och göra BB till en plattform för influencers att sprida sitt varumärke istället och ändå hålla kvar de gamla fansen, så de spårar inte ur för mycket.

Lite tråkigt faktiskt.

Tidigare har de ju slängt in en militant vegan med lila hår och och piercingar. Sen i kontrast till henne, en wannabe stureplanastjej som älskar märkesväskor i äkta skinn.

Sen hade man göteborgaren(kocken, peter tror jag?) som bara sa exakt vad han tyckte o tänkte sen tog ett steg tillbaka när alla hade börjat bråka haha.
I kontrast till honom hade vi tex Rodney som fucka ur helt emellanåt och när han drack blev han helt cp. Han gjorde tex helikoptern flera gånger framför kamerorna när han druckit för mycket.

Och som jag skrivit tidigare: Säsongerna som kom i samband med totala kaoset med Olivér och Carolina Gynning var ju fan guldtv!!

Edit: Tack vare dålig casting tror jag att katastrofsiffrorna på 390-tusen som såg premiären inte blev högre.
Senast redigerad av DoungA 2020-02-13 kl. 10:20.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in