2020-02-12, 18:21
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Så vikingarna var negrer ?

Tack SAS det hade jag ingen aning om.. Undra om Karl den 12e var arab ??
Citera
2020-02-12, 18:22
Medlem
S.Kandals avatar
Här en artikel som säger allt..

Citat:
Lanseringen av SAS-filmen, och hanteringen av kritiken, är det största kommunikativa magplask jag sett under mina nästan 40 år i PR-branschen.

Hade de verkligen ingen target group utanför Hornstull de kunde testa filmen på innan släpp? skriver PR-experten Peter Karaszi.

https://www.expressen.se/debatt/kulturkrig-orsaken-till-sas-historiska-magplask/
Citera
2020-02-12, 18:23
Medlem
over9ks avatar
Gå även in här och rösta ned skiten: https://www.trustpilot.com/review/www.flysas.com
Ni kan få en tillfällig email här: https://www.throwawaymail.com/en
Citera
2020-02-12, 18:23
Medlem
Gudochhanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Den drogs tillbaka pga misstänkt koordinerad attack.

Det är bara ett namn på folkliga reaktionen. Nu klyver jag inte mer hår med dig.
Citera
2020-02-12, 18:24
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
De har stickat en offerkofta. Eller nja. Puckohögern har snarare gett dem en redan färdigstickad sådan.

Det är ingen som går på deras offerroll. Skadan är skedd och SAS kommer ha skadat sitt anseende. Var det värt det? Nej.
Citera
2020-02-12, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanbak
Lustigt hur dom tuffaste männen i landet (dom på Flashback) alltid är dom mesigaste fittorna av dom alla.

Lättstötta och utan den intelligens som tydligen behövs för att förstå en reklamkampanj som är lite nyanserad och kräver lite tanke. 😂😂

Fantastiskt att dom flesta här har rösträtt. 😉

Rent induktivt skulle jag tro att du har IQ under 100. Du klarar inte av att diskutera ett samhällsfenomen som folk upplever passion för, utan att tillgripa anklagelser om brist inför maskulina ideal och tuffhet.

Det styrande etablissemanget med ett "high order thinking" spelar schack med "low order thinking"-personer som dig, och du är inget annat än bondeoffret.
Senast redigerad av 26xB 2020-02-12 kl. 18:28.
Citera
2020-02-12, 18:25
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaligulasTeacher
Förvånande att så många i tråden har en så ensidig bild av vad nationalism är och verkar dra likheter mellan nationalism och avarter som rasism och nazism. Nationalism är bra för ett land, att folket känner en stolthet över det som vi och tidigare generationer byggt upp skapar en gemenskap, stolthet, samhörighet och en vilja att bidra till samhällsbygget.

Ett mycket större problem uppstår väl när människor känner att de inte vill bli förknippade med Sverige. När folk känner att de inte vill vara en del av Sverige eller känner att man inte längre är en del av gemenskapen.

Självklart är det så. Samtliga nationer som ockuperades av och stred mot Nazityskland var mer nationalistiska än vad SD någonsin kommer att bli. Den vanlige polacken, fransosen eller dansken på gatan var mer etniskt självmedveten än vilken SD:are som helst.
Multikulturalisterna försöker övertyga folk om att man behöver vara "rasist" eller "nazist" för att opponera sig. Det är det slugaste de gjort. De skulle inte överleva utan sina kära nazister.
Citera
2020-02-12, 18:26
Medlem
Hur kan SAS vara så sjukt inkompetenta? Oavsett vad man tycker om reklamfilmen, hur kan ett stort företag tycka det är smart att ge sig in på en politisk debatt?
Citera
2020-02-12, 18:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Ja det kan man undra. Folk lackar ur över minsta lilla nu för tiden. Sociala medier som gjort folk mer neurotiska skulle jag vilja påstå. Det är fan pinsamt hur folk har överreagerat på detta. Jag gillar heller inte filmen, men är en sketen reklamfilm från SAS verkligen något att måla fan på väggen över?

Låt globalisterna hållas. Man spelar bara allt i händerna på dem och ger dem vatten på kvarn av att låta sig själv triggas utav sånt här. På det sättet är svärjevännerna inte ett dugg bättre än snöflingorna till vänster.
Men det är ju inte bara en sketen reklamfilm, utan det är för att detta fortsätter komma från alla håll, dock i olika grader. Är man inte medveten om det är det nog dags att vakna.

Skillnaden mellan dig och Sverijevännerna, som du föraktfullt kallar dem, är att du inte ens reagerar när du blir pissad på. Du är så van vid detta att du har accepterat det som normalt. Det är skillnaden.
Senast redigerad av RobRoys 2020-02-12 kl. 18:39.
Citera
2020-02-12, 18:27
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi57
SAS "misstänker en attack"..hahaha..
-"Vi är STOLTA över innehållet i vår reklamfilm säger SAS"..
Det uttjatade ordet STOLT..
Dessa multikulti företag förnekar sej aldrig! Följer PK strömmen för att inte sticka ut. Svarar som programmerade robotar!
Jag är såå djävla less på Svensk företagskonsensus så jag spyr! Inte undra på att Sverige har jätteproblem att hitta bra företagsledare..
Stolta över att vara ingenting. Logiken.
Citera
2020-02-12, 18:28
Medlem
JanTalibans avatar
Vem har kommit på idén till denna reklamfilm? Tycker jag har sett precis samma resonemang på andra sällen!

Så jag tycker … om reklam nödvändigt ska gå ut på att hylla idéstöld, så kunde man framhålla det egna företaget (hellre än svenska folket).

Vad finns det för unikt smarta grejer i vårt företag?
Absolut ingenting! Vi kör bara med halvtaskiga idéstölder!

SAS! You find the best of flying – away from us!
Citera
2020-02-12, 18:29
Medlem
Jordgubbes avatar
Imponerande hur SAS plus media nu lyckats kränga budskapet över världen (Reuters, BBC, DK, RT) att filmen är utsatt för en "attack" från en extremhöger, inte att den var grotesk från början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in