Citat:
Ursprungligen postat av
Munter102
Gissningsvis så är det ambulerande utländska förmågor det spanats på. Håller mig till frilansande svenskor som bara knäcker lite extra vid sidan om.
Ja, vad jag förstått är det utländska tjejer i lägenhetsbordeller. Inga svenska tjejer tjänar på att hålla till där.
Citat:
Ursprungligen postat av
dirtsa11
Dom kallar det för bordeller, låter bättre i massmedia, vad jag vet så finns det inga bordeller i Stockholm endast tjejer som jobbar ensamma i en lägenhet ibland är det två, egen erfarenhet.
Det är enligt lag bordell när det är fler än en sexsäljare som jobbar i en lägenhet. Som regel är det utländska tjejer inblandade och de har en ”chef”. Jag sätter chef inom citationstecken för det kan vara trafficking.
Citat:
Ursprungligen postat av
RingInteSnuten
Antar att lägenhetsbordeller är där dom borde titta? Störst chans att det är koppleri inblandat där?
Frågar på grund av nyfikenhet, och du har nog mest erfarenhet på detta forum.
Ja, polisen satsar mest på koppleri och trafficking eftersom det ofta kan vara slaveri. Likaså vill de inte ha hit kringresande prostituerade från andra EU-länder.
Och just på lägenhetsbordeller är det till 100% utländska tjejer. Så därför slår man till där.