Mannen som dricker mjölk från andras mammor gör sitt egna anspråk. Det är ännu mer pinsamt att rättfärdiga det och det är såhär folk vaknar. Det är perverst.
Ekonomi och njutning. Sen då?
Du besitter ingen mental styrka eller självdisciplin men du märker redan nu att du bara får mentala bakslag.
Om du var akademiker eller visade att du var intellektuell så hade jag gått in på länken men eftersom du saknar sunt förnuft och inte erbjuder kunskap så kan du istället kolla varför alla överläkare är veganer.
(Du vågar kanske inte kolla på saker som gynnar din hälsa eller gör världen godare men andra här inne kanske vill sova bättre om nätterna).
https://youtu.be/FX58PyQwrcI
En hjärtkirurg som gick i pension när han var 95. Han fyller strax 104 år. Han gör miljoner gånger mer anspråk än vad du och alla du känner nånsin kommer göra tillsammans.
Riktig frammarsch för mänskligheten.
Nästan alla jag känner är inte veganer, men det är inget fel på dem. Det är nåt allvarligt fel på er som försöker framstå som nånting bra genom att hitta ursäkter för att bli accepterade som omoraliska skitstövlar. NEVER GONNA HAPPEN! Ni skiter på er så fort man bara nämner vad ni gör.
Jag var också beroende och det var tufft början. Tror du eller ni att jag gör det för att jag tycker det är kul eller för att det är lätt?
Min flickvän är inte vegan men det börjar bli ordning på henne.

Hälsa är A och O så alla måste avgöra och fatta sina egna beslut. Det är en djupt inropad tradition men när vi framställer mat (ca 70.000 olika ingredienser) så framstår man nåt som psykopat om man inte väljer big-macen som kommer från växter. (Humor i tonen)
Vi åt djur för överlevnad, men vi har utvecklats och förstod inte bättre. Precis som att vi använde våldtäkt som strategi för att sprida Gener. (Well, det sitter fortfarande idag) Inte accepterat idag.
Djuren som befinner sig i tortyrkammare är inte heller accepterat. Jag kan övertyga dig att det finns många bodybuilders (veganer) och mc-gäng som jobbar emot er som försöker behålla kvar dem där. Jag har cash och kommer hamna i en bra position för att göra skillnad. Man borde kanske skicka er till koncentrationsläger så ni får uppleva hur det är eftersom det handlar om att man har lika lite empati för djuren som man har för föräldrarna.
Vad är skillnaden?
Jag tvingar dock ingen till nånting och den här bilden har ni inte om alla veganer.
Jag är bilden. Det krockar om man saknar moral, men det känner alla till.
Så vi sätter vi punkt går vi över till topic.
Det här har inte inträffat för att de är veganer. Precis som Fritzl för att han äter djur. Detta inträffade för att det är något allvarligt fel på dem. De kan säkert inte göra nånting åt det och det här är inte accepterat. Många av er kan göra nånting åt era attityder.
Ursäkta stavfel. Har brådis.