Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
Det här är läskigt. Jag och mannen som i det närmaste isolerat oss förutom att åka till storlivs, (vi har båda jobbat hemifrån, well inte jag när jag hade 40°) har haft feber i 2 dagar, sen rinnsnuva, sen hosta. Lite lätt röda i halsen. Det är så svårt att veta vad som är vad, eller om man behöver gå till läkaren.
Undanber mig dumma kommentarer som "du har nog ncov" för att om vi, som varit så överdrivet försiktiga att vi torkat oss om ögonen med blöta bomullsrondeller och tvättat händerna efter varje gång vi snytit oss, och i stort sett karantänat oss, OM VI skulle ha fått det finns det ingen pardon för någon av er.
Du har ju nojjat i den här tråden i flera veckor nu. Antagligen har du på grund av din isolering missat att ja, folk är förkylda hela jävla tiden. Snuva, hosta, torrhosta, huvudvärk... Ni har säkert vanlig förkylning/flunsa.
Du/ni lär ju märka när det börjar bli svårt att andas. Om inte så är det lugnt. Om ni lever i Juni så finns det i alla fall hopp. Det är 3 månader dit ungefär.