2020-02-11, 10:50
Medlem
__Alez__s avatar
Övriga deltagarna kommer ju inte ha en suck i röstningarna mot Anty.
Såg nu att de ska rösta om vem som ska bestämma lag och hon leder överlägset. Hon har ett antal hundratusen följare som kommer hjälpa henne ordentligt .
2020-02-11, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Såg nu att de ska rösta om vem som ska bestämma lag och hon leder överlägset. Hon har ett antal hundratusen följare som kommer hjälpa henne ordentligt .

Tänkte just fråga, hur många därinne känner till att hon har 300k följare? Jag hade inte varit helt nöjd med den vetskapen om jag gick in för att vinna. Ganska så ointagligt försprång. Övriga deltagare får nog hoppas att hon hoppar av programmet
2020-02-11, 10:59
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlsupreme
Tänkte just fråga, hur många därinne känner till att hon har 300k följare? Jag hade inte varit helt nöjd med den vetskapen om jag gick in för att vinna. Ganska så ointagligt försprång. Övriga deltagare får nog hoppas att hon hoppar av programmet

Det är ju frågan om det inte är så att hon kommer lämna självmant eller att det är uppgjort. Undra om hon fått en slant för att delta och bara ska stärka sitt varumärke mer genom BB.
2020-02-11, 10:59
Medlem
Att MODs inte har lyckats slå ihop trådarna ännu, jag förstår inte hur det kan ta sån tid.
2020-02-11, 11:00
Medlem
Silltunnas avatar
Helvete vilka ointressanta människor. Hoppas huset sprängs.
Bästa Big Brother var första säsongen för 20 år sedan, när Per Holknekt m.fl. var med.
Näst bästa var 2002 när Peter Svensson, Alex Nilsson, Kitty Jutbring m.fl. var med.
Resten har mest varit skit.
2020-02-11, 11:01
Medlem
Citat:
Det är ju frågan om det inte är så att hon kommer lämna självmant eller att det är uppgjort. Undra om hon fått en slant för att delta och bara ska stärka sitt varumärke mer genom BB.

Ja, så kan det absolut vara. Jag tror t.e.x. inte att Rodney var en vanlig deltagare sista åren han var med. Å andra sidan slängde man in honom en bit in i programmet, gissningsvis för att höja tittarsifforrna. Denna tjej gick in från start, i alla fall.

Men enligt hon som castar så är det på "lika villkor"

såhär skrev hon 2015 om att lägga omröstningar på IG:

förstår hur du tänker men det är enmtävling och ALLA har samma förutsättningar till att gå vidare. Det är ju folk som ber sina följare rösta på de andra deltagarna också sen är det inte Bellas fel att hon råkar ha lite vänner med jävligt feta instagram konton!

Notera, alla har samma förutsättningar
Senast redigerad av carlsupreme 2020-02-11 kl. 11:27.
2020-02-11, 11:05
Medlem
Någon som vet när det kommer ut "gratis" live stream som det fanns förr?? Eller om det har kommit ut någon redan
2020-02-11, 11:05
Medlem
Varför har de tagit med så konstiga människor iår? De flesta verkar vara helt dumma i huvet. En tjej fråga en snubbe precis: ”Vilken är den bästa resan du gjort”?

Han svarar: ”När jag var på en 6 månaders jorden runt resa”.

Hon svarar: ”Jaha hur långt tid tog den resan då”?

Han svarar: ”6 månader”.

LOL wtf?!
2020-02-11, 11:06
Medlem
MrBodils avatar
Citat:

Såg det också, hon är ju bland dem som varit tråkigast hittills och kommer förmodligen fortsätta vara det just pågrund av hennes kändisskap och status som influencer. Så länge hon inte väljer att lämna självmant kommer hon ju med största sannolikhet kunna glida på sin räkmacka till fans enda vägen till ”final”. Tråkigt.

Btw, Sami har legat på olika ställen och sovit sedan gänget klev upp.. Han känner nog som dom flesta av oss flashback åskådare, vad äre för tråkig skara till människor produktionen har valt ut? Hur många är det från Stockholm till exempel? (Inget emot sthlm) det man kan undra är om hälften av gänget blivit inringda pga anknytning till någon i produktionen eller liknande, uselt. Lisa känner ju tydligen Amilias syrra tom fick man reda på om man kollade på DC inatt.
Senast redigerad av MrBodil 2020-02-11 kl. 11:27.
2020-02-11, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roosh
Gingern har schyssta meloner och en förliten bikini.

Dom är rätt trevlig kan jag intyga. Vi har haft våra stunder vid flera tillfällen, både innan hon gjorde dom och efter.
2020-02-11, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Dags för ny uppgift! Berätta om vad man har för målsättning under big brother samt dela upp städ och diskansvar.
Detta missade jag.

Målsättning förmodar jag alla svarade typ vill vinna, utvecklas som person och hitta vänner.

Men vilka blev köksansvariga? (förutom Patzy)
2020-02-11, 11:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
CMORE med det kostar

Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Kostar som cmore alltid gjort. Men då får man ju filmer och serier på köpet. Om man ville se BB förr fick man betala enbart för BB.

Jag har CMORE men hittar inte live.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in