2020-02-07, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midsommarkransen65
Kul att äntligen få se hur hon ser ut var dock ingen vacker syn. Men på bilden snett nedanför står hennes namn och ett annat namn i ()????? Sök på Insta! Där står ett tredje namn. Fattar ingenting!!!

Jag hittade hennes Facebook. Om du skyndar dig in på Facebook
Sök hennes efternamn Heidelberg på personer så hittar du en person som kallar sig för Elisabeth Gustafsson städare Gripsholm, det är hon. Jag har laddat ner alla inlägg nu om hon skulle radera sin profil
Citera
2020-02-07, 20:07
Medlem
Värsta mustaschen 19 juli och bakåt i tiden.
Citera
2020-02-07, 20:52
Medlem
Finns en sexfilm som Fredrik tagit med Sandra och andra män som han spridit bland hennes vänner. Han är sedan i Fredags åtalad för att ha spridit filmen den 17 Augusti.
Citera
2020-02-07, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Finns en sexfilm som Fredrik tagit med Sandra och andra män som han spridit bland hennes vänner. Han är sedan i Fredags åtalad för att ha spridit filmen den 17 Augusti.
Så det är inte den som står i åtalet?
Citera
2020-02-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midsommarkransen65
Så det är inte den som står i åtalet?

Nej det har tillkommit 3 nya åtalspunkter så rättegången kommer hålla på fler dagar.
Citera
2020-02-07, 20:58
Medlem
Grovt integritetskränkande, grovt förtal och övergrepp i rättssak. Hennes vänner som fått filmen är kallade som vittnen.
Citera
2020-02-07, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet081417
Det är de vi inte har någon aning om.
Verkar bara som om att dessa personer vill skrämma henne till att göra något som hon inte kan då han aldrig gjort henne illa.
Men denna person eller dessa personer måste ha koppling till de som har anmält FO men det är bara vad jag/vi tror.
Vad han gjort i tidigare i sitt liv vet jag inte om hon vet om men det har ingen betydelse just nu. Det enda som har betydelse är att faktiskt ta hänsyn till är de som inte vill behöva må dåligt.

Så jävla sjukt att man kan ge sig på oskyldiga personer och hon som aldrig gjort någon något, är det rätt att hon ska få genomlida denna psykiska ocv fysiska misshandel?
Att hon inte kan göra ett jävla skit åt det här?
Hon har oxå barn som inte ska bli inblandade i detta.
Att barnet/barnen ska behöva känna av att deras mamma mår så dåligt att hon knappt vågar gå ut!

Att hon nu oxå fick missfall av en misshandel och det spelar ingen roll om hon tänkt att behålla barnet eller inte för det är fan mord enligt mig!
Och då är dessa personer mer skyldiga än vad FO är misstänkt för

Jävla idioter

Sandra kom tillbaka i tråden. Du skrev att Fredrik aldrig gjort dig illa, nu åtalas han för 3 grova brott som han begått mot dig i Augusti och detta skrev du i Januari.
Citera
2020-02-07, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet081417
Ja det har hon och vad hon berättat tidigare så har FO vart underbar mot hennes barn.

Hon har träffat FO till och från sen 2017 och han har alltid varit helt underbar mot henne men att dom det tillfället dom slutade träffas var ett gemensamt beslut men har ändå inte kunnat hålla sig borta från varandra.

Hon visste inte om någon Julia vad jag vet.

Hon pratar inte så mkt med ngn just nu.
Hon är helt knäckt och jag förstår henne mkt väl. Hon kan inte få ngt svar överhuvudtaget just nu och det gör det inte så mkt lättare.

Jaså han har alltid behandlat dig väl Sandra?
Citera
2020-02-08, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Sandra kom tillbaka i tråden. Du skrev att Fredrik aldrig gjort dig illa, nu åtalas han för 3 grova brott som han begått mot dig i Augusti och detta skrev du i Januari.
Stackars stackars lilla barn om det nu skulle överlevt och behållts! H*n har redan barn som h#n uppenbarligen inte kan ta hand om och skydda! Det är tillräckligt synd om dem!!
Citera
2020-02-10, 12:53
Medlem
Nu tog h#n bort sina bilder på FB.. inte lätt att vara en kändis numera
Citera
2020-02-10, 18:21
Medlem
okej jag har nog tappat lite info på vägen här känner jag.

När blev Trollet misshandlad och blev av med sin sk "bebis" ?
Och VEM ska vara pappa till den ? Trollet är ju som sagt prostituerad sen innan och har som många säger en väldigt stor offerkofta. Vem vet vad trollet hittar på ? För egen vinnings skull...
Citera
2020-02-12, 14:29
Medlem
Inga nyheter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här