2020-02-12, 18:51
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Ja den ska komma i dagarna. Hoppas under helgen.

Ska komma i dagarna skriver du....

Jag undrar lite vad du sysslar med?
Varför skriver du att fup ska komma idagarna men det kommer ingen fup..
Om du är så intresserad av att misskreditera dessa människor som du gör blir jag lite förvånad om varför du inte lyckas få fram fup.

Kan det vara så att du själv finns där?
Kan det vara så att du inte vill att fup ska visas offentligt pga personliga skäl.??

Har du lust att svara so lets go!!

Vad sökte han för jobb i din förening??
Hade ni en jobbansökan utlagd?
Hur kom det sig att du tyckte att hans CV var konstigt?
Citera
2020-02-12, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tidlos
okej jag har nog tappat lite info på vägen här känner jag.

När blev Trollet misshandlad och blev av med sin sk "bebis" ?
Och VEM ska vara pappa till den ? Trollet är ju som sagt prostituerad sen innan och har som många säger en väldigt stor offerkofta. Vem vet vad trollet hittar på ? För egen vinnings skull...

Har hört av en vän att h#n ställde upp på gruppsex helt gratis när h#n blev inringd till en firmafest.
Citera
2020-02-12, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryPotterFlyger
Har hört av en vän att h#n ställde upp på gruppsex helt gratis när h#n blev inringd till en firmafest.
Vart var den festen?
Citera
2020-02-13, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midsommarkransen65
Vart var den festen?

E-tuna
Citera
2020-02-13, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Ska komma i dagarna skriver du....

Jag undrar lite vad du sysslar med?
Varför skriver du att fup ska komma idagarna men det kommer ingen fup..
Om du är så intresserad av att misskreditera dessa människor som du gör blir jag lite förvånad om varför du inte lyckas få fram fup.

Kan det vara så att du själv finns där?
Kan det vara så att du inte vill att fup ska visas offentligt pga personliga skäl.??

Har du lust att svara so lets go!!

Vad sökte han för jobb i din förening??
Hade ni en jobbansökan utlagd?
Hur kom det sig att du tyckte att hans CV var konstigt?

Jag blir allvarligt förvånad nu. Jag har lagt ut åtal och där står namn på de åtalade och offer. Om du vill betala 1500kr så varsegod. Om du läser reglerna för flashback så är anonymitet a och o. Jag känner Karin sedan flera decennier tillbaka och hon var hans gode man / kontaktperson och jag har träffat honom i samband med att han hämtat henne. Karin är allt så exfrun till Advokat Lilja som sköts. Jag uppfattade honom som charmig, lite som wn Emil i Lönneberga stuket. Vi behöver få hjälp med lite it support och hon rekommenderade honom och han fick inkomma med ett brev till styrelsen om vad han kunde och gjort. Jag visste att han gjort endel bus så jag kollade bara upp honom.
Jag har varit på två rättegångsdagar nu och de har dessutom tillkommit en till förundersökning och det har tillkommit flera åtal.

När man beställer ut den måste man uppge namn och adress för att de skickar hem den och fakturan och det vill jag inte göra. Bättre att vänta på den från en tidning.
Senast redigerad av Efternamn08 2020-02-13 kl. 07:37.
Citera
2020-02-13, 07:32
Medlem
Nytt åtal

Stämningsansökan Tilltalade Dan Fredrik Olafsen (19771108-0130) Medborgare i Norge. GÄVLE TINGSRÄTT EL INKOM: 2020-01-31 MÅLNR: B 2913-19 AKTBIL: 131 Företräds av advokat Jens Högström.- Anhållen i frånvaro 2019-10-01, Gripen 2019-11-02, Häktad 2019-11-05. Ansvarsyrkanden m.m.

1 GROVT OLAGA INTEGRITETSINTRÅNG 5000-K1028110-19 Fredrik Olafsen har via Sandra Heikelbergs Messenger skickat en film till sex personer i hennes bekantskapskrets. Filmen föreställer Sandra Heikelberg när hon deltar i en sexuell aktivitet. Fredrik Olafsen har därigenom gjort intrång i Sandra Heikelbergs privatliv. Det hände någon gång mellan den 16 augusti 2019 och den 17 augusti 2019 på Nyponvägen 68 B, Mariefred, Strängnäs kommun. Spridningen kunde förväntas medföra allvarlig skada för Sandra Heikelberg. Brottet bör bedömas som grovt på grund av filmens innehåll och den omständigheten att filmerna skickades till personer i målsägandens bekantskapskrets och att spridningen därför var ägnad att medföra mycket allvarlig skada för Heikelberg. Fredrik Olafsen begick gärningen med uppsåt. Lagrum: 4 kap 6 c § 1 st 4 p och 6 d § brottsbalken Målsägande Sandra Heikelberg Åklagaren för ej talan Företräds av Filippa Hjortzberg de Champs.
Citera
2020-02-13, 07:33
Medlem
2 GROVT FÖRTAL 5000-K1028110-19 Fredrik Olafsen har via Sandra Heikelbergs Messenger skickat en film till sex personer i hennes bekantskapskrets. Filmen föreställer Sandra Heikelberg när hon deltar i en sexuell aktivitet. Genom att skicka filmen från målsägandens Messenger har han gett sken av att det var hon som skickade filmen och att hon inte hade något emot att andra tog del av den. Olafsens handlande har även inneburit att han gett sken av att Sandra Heikelberg sexuellt ofredade mottagarna av filmen. Det hände mellan den 16 augusti 2019 och den 17 augusti 2019 på Nyponvägen 68 B, Mariefred, Strängnäs kommun. Uppgiften var sådan att den kunde förväntas utsätta Sandra Heikelberg för andras missaktning. Brottet bör bedömas som grovt med hänsyn till uppgiftens innehåll och att spridningen skett i målsägandens bekantskapskrets och att spridningen därför var ägnad att medföra allvarlig skada för Heikelberg. Olafsen begick gärningen med uppsåt. Lagrum: 5 kap 2 § brottsbalken Målsägande Sandra Heikelberg Åklagaren för ej talan Företräds av Filippa Hjortzberg de Champs.

3 ÖVERGREPP I RÄTTSSAK 5000-K1028110-19 Fredrik Olafsen har med hot om våld angripit Sandra Heikelberg för att hindra henne från att kontakta polisen. Angreppet bestod i han gjorde uttalanden av innebörd att hon kunde komma att skadas om hon kontaktade polisen. Det hände någon gång mellan den 16 augusti 2019 och den 17 augusti 2019 på Nyponvägen 68 B, Mariefred, Strängnäs kommun. Fredrik Olafsen begick gärningen med uppsåt. Lagrum: 17 kap 10 § 1 st 1 men brottsbalken Målsägande Sandra Heikelberg Åklagaren för ej talan Företräds av Filippa Hjortzberg de Champs.
Citera
2020-02-13, 07:35
Medlem
untlig bevisning 1. Förhör med målsäganden Sandra Heikelberg. 2. Förhör med vittnet Nicklas Högberg angående hans kännedom om en film som skickats till honom från Sandra Heikelbergs Messenger till styrkande av gärningarna i åtalspunkt 1-2. Videoförhör från närmaste tingsrätt. 3. Förhör med vittnet Johan Arousell angående hans kännedom om en film som skickats till honom från Sandra Heikelbergs Messenger till styrkande av gärningarna i åtalspunkt 1-2. Videoförhör från närmaste tingsrätt. 4. Förhör med vittnet Mikael Markinhuhta angående hans kännedom om en film som skickats till honom från Sandra Heikelbergs Messenger till styrkande av gärningarna i åtalspunkt 1-2. Videoförhör från närmaste tingsrätt. 5. Förhör med vittnet Haakon Sturestam Hansen angående hans kännedom om en film som skickats till honom från Sandra Heikelbergs Messenger till styrkande av gärningarna i åtalspunkt 1-2. Videoförhör från närmaste tingsrätt. Handläggning Vittnesförhören kan beräknas ta 15 minuter per förhör. De kan lämpligen placeras in på förhandlingsdagen den 10 februari från kl. 15:15.
Citera
2020-02-13, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tidlos
okej jag har nog tappat lite info på vägen här känner jag.

När blev Trollet misshandlad och blev av med sin sk "bebis" ?
Och VEM ska vara pappa till den ? Trollet är ju som sagt prostituerad sen innan och har som många säger en väldigt stor offerkofta. Vem vet vad trollet hittar på ? För egen vinnings skull...

Här är Trollets inlägg

Citat:
Ursprungligen postat av Trollet081417
Säger det igen. Det är fortfarande inte okej att gå på henne, hota och misshandla så hon förlorar sitt barn (mord), hon hade ändå gått så pass länge att denna bebis var en bebis och inte ett foster.

Hon mår väl tillräckligt dåligt över allt det som hänt eller va tror du?
Att hon har haft poliser hemma hos sig 3ggr.
Och dom har då även tagit saker som är hennes.
Tänk dig den ångest, panik och rädsla hon får leva med just nu.
Försök tänka dig in i hennes situation.

Hon vet att han har vart otrogen och detta gör inte att hennes mående blir bättre precis men hon är stark men det kommer ta tid för henne att smälta detta och klara av att vara ute längre stunder om hon är ute själv.
Fattar inte hur människor kan göra så här mot en oskyldig tjej som inte gjort något fel endast att gå tillbaka till den killen hon älskat länge.
Citera
2020-02-13, 08:00
Medlem
Citat:
E-tuna
Deltog din "vän"?
Citera
2020-02-14, 15:33
Medlem
Yepp d är inte varje dag man får vara med en med mustasch
Citera
2020-02-14, 19:10
Medlem
Citat:
Yepp d är inte varje dag man får vara med en med mustasch
Låter på ditt svar som att det är du själv som varit delaktig!! Haha!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in