2020-02-10, 14:16
Medlem
Nu när det är konstaterat att det hela rör sig om ett RÅN, offret hade aldrig tidigare mött dessa varelser innan dem hoppade på honom och krävde honom på pengar han var "skyldiga" dem, vad sägs som att alla ni idioter kommer tillbaka hit och ber om ursäkt för era helt psykopatiska antaganden och skuldbeläggande av offret ni tidigare framförde?

https://nyheteridag.se/ranarna-avslutade-med-att-urinera-pa-offret-de-garvar-och-sager-val-javla-vidriga-svenne/

Citat:
Ursprungligen postat av setterwalls04
Det såg ut som en riktigt feg liten svennebanan. Han öppnade t.om. munnen när de urinerade på honom! WTF? Herregud. Han förtjänade det säkert också. Pundar svenne!

Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Uppenbarligen rör det sig om en skuld och därför är alla inblandade (inkl. offret) smuts.

Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
GM säger ju ”vart är mina pengar”

Antagligen handlar det om en knarkskuld. Finns ju en del svenska kids som går på droger, han här kanske inte kunde betala tillbaka. Det är ju inte direkt som att man handlar på Klarna och har allvärldens tid på sig.

När det kommer till droger och försäljning så är ju både de kriminella och handlarna - ”oskyldiga svenskar” så att säga lika skyldiga. Utbud och efterfrågan.

Citat:
Ursprungligen postat av .sh
Jag tycker att du är alldeles för snäll mot pojken bara för att han är svensk. Med tanke på hans utstyrsel ser han ut som en typisk pundare som försökt att slippa undan en knarkbetalning. Detta kan styrkas med vad som sägs i videon d.v.s. "var är mina pengar?".

Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Det var en ordentlig läxa, onödigt med pisset och att filma kränkningen. Annars är det korrekt. Pay for your shit, även om du är blond och svensk. Gäller alla runt hela jordklotet.

Rövhattar.
Citera
2020-02-10, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
FUPen jag beställde var tyvärr fel. Då detta var det enda jag hittade med människorov från Södertörns tingsrätt så kan vi nästan utesluta den och utgå från att det är en annan tingsrätt.

Detta handlade om två afghaner, MGM ser mer ut som somalier eller liknande.

Jag har ont om tid, annars hade jag kollat upp andra tingsrätter. Någon med intresse och tid får gärna göra mer eftersök.

Tack för att du tar tid tid!

Ska också försöka, finns fem tingsrätter i stockholm har jag förstått.
Citera
2020-02-10, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello

Vadå? man ringer till tingsrätter och frågar om det finns några liknande mål? De har väll inte blivit tagna än eller?
Citera
2020-02-10, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OskarBar
Vadå? man ringer till tingsrätter och frågar om det finns några liknande mål? De har väll inte blivit tagna än eller?

Det har varit rättegång, vi försöker lista ut var så att vi kan begära ut FUP, domen kommmer 18 Feb som jag förstått.
Citera
2020-02-10, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Precis vad jag tänker, även vinkeln från strålen är helt fel. Pissar man på någon håller borde man hålla telefonen i brösthöjd men här är som man håller telefonen i midjehöjd. De flesta av dessa nyheter kommer från samnytt.se som är en sionistisk nättidning. Vi vet att sionister försöker driva på motsättningar mellan svenskar och muslimer. De driver i stort sett hela counterjihadrörelsen. Jag har även sett denna video på massa sionistiska siter vilket gör mig misstänksam.

Det är mycket enkelt att göra fake videos för att skapa en reaktion hos befolkningen. Det enda du behöver är en svensk, arab/neger och en mobiltelefon.

Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieAbbe
Fake news. Man ser klart och tydligt att det är vatten stråle från flaska.

Jag är nyfiken, är det fortfarande "fake news" i era huvuden...?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/2GlLRr/tonarsranare-urinerade-pa-sitt-offer--och-filmade
https://nyheteridag.se/ranarna-avslutade-med-att-urinera-pa-offret-de-garvar-och-sager-val-javla-vidriga-svenne/
Citera
2020-02-10, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Någon som fått fram namn och adress på dessa avskum?

Känner att bägaren har runnit över nu.

Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello

Jag har kollat Södertörn som det borde vara. Men sedan kollade jag Stockholm och Nacka med. Problemet är att man bara kan se på veckans förhandlingar i och med avsaknad av målnummer.

Brottet påbörjades i Björkhagen och slutade i Farsta så det borde vara Södertörns tingsrätt. Jag mailade Södertörn men de kunde inte hjälpa till vid beskrivning av ärendet tyvärr.
Citera
2020-02-10, 16:17
Medlem
Är det någon som har tillgång till den låsta artikeln på Aftonbladet så att det finns kontaktuppgifter till den som skrivit artikeln? En chansning är att maila journalisten.
Citera
2020-02-10, 16:20
Medlem
Var det inte Anders Lindberg som låg bakom artikeln i AB?
Citera
2020-02-10, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poacher
Var det inte Anders Lindberg som låg bakom artikeln i AB?

Osäker på det. En annan han skrivit har även hänvisats till. Den där han tog upp en knivskärning i Haninge som gjordes av unga personrånare.
Citera
2020-02-10, 16:55
Medlem
Qaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spongen
Nu när det är konstaterat att det hela rör sig om ett RÅN, offret hade aldrig tidigare mött dessa varelser innan dem hoppade på honom och krävde honom på pengar han var "skyldiga" dem, vad sägs som att alla ni idioter kommer tillbaka hit och ber om ursäkt för era helt psykopatiska antaganden och skuldbeläggande av offret ni tidigare framförde?

Rövhattar.

Sug min kuk, Flashback är till för att spekulera.
Citera
2020-02-10, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spongen

visst kan det vara svårt att veta vad som ligger bakom ett händelseförlopp och att man spekulerar något i sådana fall må väl vara hänt, men att så tvärsäkert uttala sig och håna brottsoffret som vissa gjorde i det här fallet är vedervärdigt. Tyvärr lär alla eller vissa av dessa lida av empatistörningar, så några ursäkter till brottsoffret eller skuldkänslor är nog inte att vänta, men jag blir gärna överbevisad.
Citera
2020-02-10, 17:06
Medlem
Albusdlxs avatar
Det är dags att börja rensa... Jävla äckel som springer omkring och pissar på folk i tron att deras status går upp. Inget annat än smittspridare. Däremot så hade jag väldigt kul åt Jaffarbyn när han blev nerpissad. Lika vidrigt då dock. Underligt att AIDS hör hemma i Afrika...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in