Citat:
Ursprungligen postat av
Snor-Johan
Jasså så pass. Det förtar ändå inte att hon sket i ungarna.
Nu var det ett upprepat mina-nattliga-behov-är-viktigare-än-barnens-trygghet beteende vilket bekräftar LW s utpräglade narcissistiska personlighet.
Googla på narcissist får du ståpäls av att LW passar in så exakt på beskrivningen att man kunde tro den är skriven om henne.
Nog framstår det som även SD har en släng narcissism men inte alls lika utpräglat som hos LW.
Du har förkärlek tillika din vana trogen att ständigt smutskasta offret L*na Wesstr*m,
kvinnan som sådan då var ... misshandlades av Gärningspersonen så svårt att hon senare därefter avled av de svåra kropps-skadorna som Gärningspersonen tillfogat sitt då utvalda offers kropp, detta handlade om grymhet i ordets bemärkelse. En individ vars Módus Operándi [tillvägagångs-sätt] har uppsåt att döda sitt offer på ett satániskt sätt [med eller genom ondskefulla tankar] där offret utsätts för svår agoni ... skall straffas med mycket kännbara påföljder inom en domstol.
Jag tycker att det är fel av dig att antecipera gällande att denna mordutredningen kommer att läggas ner och att den nu fortfarande misstänkte mördaren på sannolika skäl kommer att försättas på fri fot, vad anbelangar mig så är jag mycket övertygad om enligt rådande omständigheter att detta mordfallet kommer att gå under klubban och till dom.
Efter att noggrant ha följt detta mordfallet om offret L*na Wesstr*m ... så är jag väldigt säker på att SD faktiskt var den personen som bringade livet om L*na Wesstr*m under Måndags-natten den 14 Maj år 2018.
Jag är övertygad om att L*na Wesstr*m verkligen älskade sina tre barn.
Mvh/ @JokerMannen