Citat:
Ursprungligen postat av
InteSDbliven
Inte försvarsmakten. Totalförsvaret.
Om du tror att det inte finns känsliga hemligheter på regementet i Enköping så får det stå för dig.
Böhöhöhöhö, jag blev dissad efter noterna för att jag reciterade vad du skrev, böööööööööh!
Frågan kvarstår; vad är det som får dig att misstänka hemliga koder m.m. legat löst i nämnda galtar?
Citat:
Ursprungligen postat av
last1
😆😆😆😆 villen jääävla tråd dethär är... killgissning efter killgissning... jag skrattar sä jag får ont i magen.. "säkerligen lämnat landet" ja exakt dom körde ba på färjan som.villen stulen BMW som helst... "plockas isär för att undersökas" tjaaa för ryssland vet inte redan exalt vilka jävla skruvar som dessa skitbilar byggts av... har du tillräckligt med pengar så kan du fan köpa en som helt vanlig civil person... ni fr det att låta som.att det är ett rymdskepp med cloake-funktion... det finns fan sprängskisser att hitta på google om man vill veta hur en sånhär är byggd....
Flashback i ett nötskal dethär!
Vad ryssen tycker är intressant är den förmodade radiokommunikationsutrustning med hemliga koder till alla svenska ambassader, högst hemliga koder m.m. som förmodas legat i dessa fordon uppställda i ett förråd/maskinhall, det är ju det som skrivs, inte att främmande makt ska kolla om det finns rost på ramen.