Citat:
Ursprungligen postat av
Farbror-Cthulhu
Behøver ikke engang ha truet, men GM vet at hun visste noe som ville skade ham, og sannstnligvis flere andre innflytelsesrike menn, og derfor måtte hun vekk.
Takk, endelig en som virker normal her, leste noen av de svarene jeg hadde fått og fikk nesten angst for min egen person.Vi er alle anonym men finnes sikkert noen som klarer å finne ut hvem en er. Spesielt Poirot skremte meg, hva er poenget med å skissere en haug med motiver for å drepe et menneske når de fleste ikke stemmer på denne saken.
Mulig jeg misforsto men vedkommende mente at seriemordermotiv passet best i denne saken.
Hvorfor tro, for å skremme meg? Jeg vet jo litt om drap selv, men såvidt jeg vet er det ingen epedimi i å drepe godt voksne mennesker her og fingere det som kidnapping. Må medgi at han eller hun skremte meg litt men det var kanskje poenget siden vedkommende selv er overbevist om at det ikke er TH, kan det være drapsmannen som prøver å villede. Så langt har jeg ikke tenkt tanken at han var her inne, nå er jeg ikke lengre så sikker. For det skal noe til å totalt utelukke TH som drapsmann, det er jo så utspekulert dette, jeg tror politiet når de sier at det mest sannsynlig dreier seg om drap fungert som kidnapping. Alt tyder på det, men seriemorder?