2020-02-08, 19:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Nei det vet jeg ikke om er mulig, og i eiendomsbransjen så opererer mange aktører utenom registrene der eiendommer står på proforma eiere for å omgå offentlige avgifter.

Ja, det er sant. De bruker sine barn, og ellers slektninger og venner for å finne smutthull.
Citera
2020-02-08, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Det kalles å sikre familien, de fleste hadde gjort det samme om formuen stod på spill.

Hvorfor satte han ikke Sloraveien 4 også på Anne da, hvis det er som du sier at det er for å sikre familien?
Citera
2020-02-08, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Hvorfor satte han ikke Sloraveien 4 også på Anne da, hvis det er som du sier at det er for å sikre familien?

Mulig den var nedsyltet i gjeld mens det som ble overført til AE var nedbetalt ?
Citera
2020-02-08, 19:50
Medlem
Citat:

De tenkte kanskje at det var tilstrekkelig med de andre, det er ikke så store verdier det er snakk om der heller, alt tatt i betraktning.
Citera
2020-02-08, 19:55
Bannlyst
Citat:
De tenkte kanskje at det var tilstrekkelig med de andre, det er ikke så store verdier det er snakk om der heller, alt tatt i betraktning.

Det er jo Sloraveien og huset der som er det viktigste, ikke grantrærne ved siden av.
Citera
2020-02-08, 19:56
Medlem
Citat:
Det er jo Sloraveien og huset der som er det viktigste, ikke grantrærne ved siden av.

De hadde vel sine grunner, jeg ser ikke noen grunn til å tillegge dette ekteskapelige problemer mm.
Citera
2020-02-08, 19:57
Bannlyst
Citat:
Mulig den var nedsyltet i gjeld mens det som ble overført til AE var nedbetalt ?

Skulle tro at han ikke hadde lån på huset i år 1994, men mulig du har rett.
Citera
2020-02-08, 19:58
Medlem
Citat:
De hadde vel sine grunner, jeg ser ikke noen grunn til å tillegge dette ekteskapelige problemer mm.

Det kan handle om kontroll, det er det som er poenget.
Citera
2020-02-08, 19:59
Medlem
Citat:
Skulle tro at han ikke hadde lån på huset i år 1994, men mulig du har rett.

Ja man skulle tro det for Hagen var en av Norges rikeste på nittitallet.
Citera
2020-02-08, 20:00
Medlem
Angående bilen som er parkert utenfor porten og utenfor gjerdet på overvåkningsvideoene fra morgenetimene forsvinningsdagen.

Hvorfor står det en bil parkert utenfor gjerdet? Noen nevnte at det kunne skyldes at en parkeringsplass var full. Hvor er den fulle parkeringsplassen? Ikke innenfor gjerdet til Futurum-området hvertfall. Så tidlig på morgenen.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7laj88/slik-kan-luemannen-og-telefonmannen-ha-beveget-seg
Citera
2020-02-08, 20:00
Medlem
Citat:
Det kan handle om kontroll, det er det som er poenget.

Hadde dette vært et faktum hadde nok barna opplevd sitt og fortalt dette til politiet. Av hva jeg kan lese om barnas aktiviteter i dag så har de hatt rimelig frie tøyler til å gjøre akkurat som de vil, de rimer dårlig med en kontrollfrik til far. Og ja, om det gjelder partneren gjelder det som regel også barna.
Citera
2020-02-08, 20:03
Bannlyst
Citat:

Selvfølgelig hadde de en grunn, spørsmålet er jo hva slags grunn. Jeg har jo forstått at du vil at man skal tro at TH og Anne var et lykkelig ektepar, og det må du jo få lov til å si, men så lenge du ikke kan begrunne dette med noe, så blir det bare ordsalat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in