Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Problemet er at du ikke argumenterer saklig for hvorfor du tror TH ikke har drept AEH.
Til alle, synes det er mistenkelig at Ford Focus-lignende bil er parkert utenfor port og gjerde ved Futurum, og vises tydelig på overvåkningsvideoer både 07:36 og 08:00 forsvinningsdagen. Hvis sønn har en slik bil, og hvis TH har pleid å låne eller disponere bilen, kan TH ha brukt Ford Focus'en forsvinningsdagen også.
Kan det tenkes at Sønn Hagen, som jeg tror tidligere var listet opp som beboer av to-tre forskjellige leiligheter, kan ha hatt bilen sin parkert i garasjen hjemme hos foreldrene, pga manglende parkeringsmuligheter hjemme hos han selv. Og at TH, eventuelt AEH, har disponert denne bilen ved behov?
Det er spesielt at politiet brukte enten samme bil, eller lik bil, da de gjennomførte lydprøver sist. Kjørte fem ganger frem og tilbake på gårdsplassen og låste opp og igjen ytterdøren, samtidig som lydspesialisten var i huset.H
Tror noen hadde fått tak i regnr som viste at Ford'en politiet brukte, var registrert på politiet. Hvis politiet ikke undersøkte noe spesielt ved Ford Focus, var dette en test for å se hvordan TH reagerte på interesse for Ford Focus.
Følger deg, Kornblomst. Ford Focus er interessant. Den ene er registrert på polititiet, det fant jeg ut ved søk på vegvesen.no. Den andre, som har stått parkert i Sloraveien, har et reg.nr. fra Akershus fylke. Det er sønnens bil.
Jeg har ikke fått med meg at det har stått en Ford Focus parkert ved Futurum samme morgen. Har du bilde av det også?