2020-02-08, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Jeg tenker at politiets granskning av dette var fordi de har nødt til (i slike saker) å granske/etterforske alt som eventuelt kan ha med forsvinningen å gjøre og alt fra AEs bevegelser og kontakt på SoMe o.l. i tillegg til mye annet som de må etterforske.
Det andre du skrev som ikke er fetad, kan jeg ikke tenke meg at er noe som har skjedd.

Okei, prøver bare å forstå hvorfor du mener at det ikke er TH som står bak. Hvem andre skulle ha interresse av å drepe en gammel forsvarsløs dame, og også ha planlagt dette i lang tid tilbake. Drapet har jo ikke skjedd i affekt. Du sier at du ikke vet hvem som står bak, men hvordan kan du si at det ikke kan være TH da?
Citera
2020-02-08, 16:56
Medlem
[quote=Gassa|70201589]Du kan ikke tenke deg at TH har vært involvert i alvorlig økonomisk kriminalitet fordi ?

Det var nå såpass tenkelig at tom økokrim har sjekket det så langt det lar seg gjøre.[/QUOTE]
Har dette stått i noen avisartikkel?
Citera
2020-02-08, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Okei, prøver bare å forstå hvorfor du mener at det ikke er TH som står bak. Hvem andre skulle ha interresse av å drepe en gammel forsvarsløs dame, og også ha planlagt dette i lang tid tilbake. Drapet har jo ikke skjedd i affekt. Du sier at du ikke vet hvem som står bak, men hvordan kan du si at det ikke kan være TH da?

Alle som har fulgt tråden en tid forstår at POIROT har en agenda.
Citera
2020-02-08, 17:00
Medlem
Citat:
Jeg vet ikke hvem som er GM. Jeg sier ikke at det ikke kan være han. Jeg sier at jeg ikke tror at det er han.
Citera
2020-02-08, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Jeg vet ikke hvem som er GM. Jeg sier ikke at det ikke kan være han. Jeg sier at jeg ikke tror at det er han.

Okei, hvorfor tror du at det ikke er han?
Citera
2020-02-08, 17:04
Medlem
Farbror-Cthulhus avatar
Citat:
Apropos andre hypoteser.
Hva tenker du om at politiet gransket omkring en facebookgruppe som het leiligheter til leie i Gjøvik, og om dette kunne ha noe med forsvinnningen å gjøre? Kan det tenkes at hun ville skilles? Kan det tenkes at hun ville kreve TH for halve hans formue, og hvis han f.eks. hadde særeie, så truet hun med å avsløre noe angående TH, noe som ville satt han inn i fengsel i flere år? Grov økonomisk kriminalitet som ville satt TH inn i f.eks. 8 år.
Mitt fetade.
Citera
2020-02-08, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Alle som har fulgt tråden en tid forstår at POIROT har en agenda.
Må man ha en agenda bare fordi man ikke er enig om enkelte ting med de fleste i tråden?
Citera
2020-02-08, 17:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror-Cthulhu
Mitt fetade.

Han ble veldig rik på kort tid, uten å ha fått noe grunnfundament i form av arv fra sin far. Det er nærliggende å tro at han ikke har rent mel i posen, og at Anne som var svært nært han visste om dette.
Citera
2020-02-08, 17:16
Medlem
Citat:
Han ble veldig rik på kort tid, uten å ha fått noe grunnfundament i form av arv fra sin far. Det er nærliggende å tro at han ikke har rent mel i posen, og at Anne som var svært nært han visste om dette.

Dere glemmer noe vesentlig. Han var hennes partner gjennom nesten 50 år, og far til hennes barn. Å ramme han betyr også å ramme barna, hun har ikke blitt portrettert som et menneske som ville gjort noe slikt.
Citera
2020-02-08, 17:16
Medlem
Citat:

Nettopp, ikke har vi hørt om at han har hatt noen geniale forretningsideer som han har fått med tunge investorer med kapital som støttespiller heller.
Citera
2020-02-08, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Dere glemmer noe vesentlig. Han var hennes partner gjennom nesten 50 år, og far til hennes barn. Å ramme han betyr også å ramme barna, hun har ikke blitt portrettert som et menneske som ville gjort noe slikt.

Så hun hadde vært et forferdelig menneske hvis TH ble avslørt som kriminell ?
Citera
2020-02-08, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss

Barna blir vel ikke rammet, de får jo sin arv uansett. Om dem arver 1.8 milliarder fra far, eller om dem arver 9 millioner fra mor og 9 millioner fra far går vel ut på det samme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in