2020-02-08, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Det må du gjerne tro, men en psykopat i ordets rette forstand hadde neppe levd i et funksjonelt og monogamt samliv i nesten 5 tiår

Psykopater kan holde på sitt offer i mange år. Mange psykopatoffer forstår ikke hva som egentlig skjer, og hvorfor dem blir svakere og svakere psykisk. Det er vel en grunn til at hun sluttet å jobbe for mange år siden.
Citera
2020-02-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floriss
Det må du gjerne tro, men en psykopat i ordets rette forstand hadde neppe levd i et funksjonelt og monogamt samliv i nesten 5 tiår
Hvordan kan du vite om de hadde eller ikke hadde et funksjonelt og monogamt samliv i alle år?

Mange greier ikke å komme seg ut av slike ekteskap som dere snakker om nå. Og ofte er det slik at hverken familie eller venner vet hvordan den voldelige parten er mot sin ektefelle når de to er alene sammen. Disse voldelige ektefellene spiller selvsagt et skuespill når andre er til stede, slik at ingen kan tro at vedkommende er en mishandler.
Citera
2020-02-08, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
1) Problemet er at du ikke argumenterer saklig for hvorfor du tror TH ikke har drept AEH.

2) Til alle, synes det er mistenkelig at Ford Focus-lignende bil er parkert utenfor port og gjerde ved Futurum, og vises tydelig på overvåkningsvideoer både 07:36 og 08:00 forsvinningsdagen. Hvis sønn har en slik bil, og hvis TH har pleid å låne eller disponere bilen, kan TH ha brukt Ford Focus'en forsvinningsdagen også.

Kan det tenkes at Sønn Hagen, som jeg tror tidligere var listet opp som beboer av to-tre forskjellige leiligheter, kan ha hatt bilen sin parkert i garasjen hjemme hos foreldrene, pga manglende parkeringsmuligheter hjemme hos han selv. Og at TH, eventuelt AEH, har disponert denne bilen ved behov?

Det er spesielt at politiet brukte enten samme bil, eller lik bil, da de gjennomførte lydprøver sist. Kjørte fem ganger frem og tilbake på gårdsplassen og låste opp og igjen ytterdøren, samtidig som lydspesialisten var i huset.H

Tror noen hadde fått tak i regnr som viste at Ford'en politiet brukte, var registrert på politiet. Hvis politiet ikke undersøkte noe spesielt ved Ford Focus, var dette en test for å se hvordan TH reagerte på interesse for Ford Focus.
1) Ok. Jeg forstår.
2) Har politiet sjekket om og ev når den bilen fra overvåkningsfilmen ved Futurum ble flyttet på den dagen?
Citera
2020-02-08, 17:48
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Problemet er at du ikke argumenterer saklig for hvorfor du tror TH ikke har drept AEH.

Til alle, synes det er mistenkelig at Ford Focus-lignende bil er parkert utenfor port og gjerde ved Futurum, og vises tydelig på overvåkningsvideoer både 07:36 og 08:00 forsvinningsdagen. Hvis sønn har en slik bil, og hvis TH har pleid å låne eller disponere bilen, kan TH ha brukt Ford Focus'en forsvinningsdagen også.

Kan det tenkes at Sønn Hagen, som jeg tror tidligere var listet opp som beboer av to-tre forskjellige leiligheter, kan ha hatt bilen sin parkert i garasjen hjemme hos foreldrene, pga manglende parkeringsmuligheter hjemme hos han selv. Og at TH, eventuelt AEH, har disponert denne bilen ved behov?

Det er spesielt at politiet brukte enten samme bil, eller lik bil, da de gjennomførte lydprøver sist. Kjørte fem ganger frem og tilbake på gårdsplassen og låste opp og igjen ytterdøren, samtidig som lydspesialisten var i huset.H

Tror noen hadde fått tak i regnr som viste at Ford'en politiet brukte, var registrert på politiet. Hvis politiet ikke undersøkte noe spesielt ved Ford Focus, var dette en test for å se hvordan TH reagerte på interesse for Ford Focus.

Følger deg, Kornblomst. Ford Focus er interessant. Den ene er registrert på polititiet, det fant jeg ut ved søk på vegvesen.no. Den andre, som har stått parkert i Sloraveien, har et reg.nr. fra Akershus fylke. Det er sønnens bil.

Jeg har ikke fått med meg at det har stått en Ford Focus parkert ved Futurum samme morgen. Har du bilde av det også?
Citera
2020-02-08, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Hvordan kan du vite om de hadde eller ikke hadde et funksjonelt og monogamt samliv i alle år?

Mange greier ikke å komme seg ut av slike ekteskap som dere snakker om nå. Og ofte er det slik at hverken familie eller venner vet hvordan den voldelige parten er mot sin ektefelle når de to er alene sammen. Disse voldelige ektefellene spiller selvsagt et skuespill når andre er til stede, slik at ingen kan tro at vedkommende er en mishandler.

Det stemmer på en prikk det du skriver. Akkurat slik er det. Manipulasjon. Psykopater er noen skikkelige skuespillere.
Citera
2020-02-08, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Følger deg, Kornblomst. Ford Focus er interessant. Den ene er registrert på polititiet, det fant jeg ut ved søk på vegvesen.no. Den andre, som har stått parkert i Sloraveien, har et reg.nr. fra Akershus fylke. Det er sønnens bil.

Jeg har ikke fått med meg at det har stått en Ford Focus parkert ved Futurum samme morgen. Har du bilde av det også?
00:38 i videoen her (og senere i videoen) kan man se den bilen som det diskuteres om.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7laj88/slik-kan-luemannen-og-telefonmannen-ha-beveget-seg

Man ser den også til høyre i bildet før man starter videoen.
Citera
2020-02-08, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Han ble veldig rik på kort tid, uten å ha fått noe grunnfundament i form av arv fra sin far. Det er nærliggende å tro at han ikke har rent mel i posen, og at Anne som var svært nært han visste om dette.

Ikke enig.

Det er flere strømmeglere eller strømspekulanter som har blitt veldig rike, mer rike og på kortere tid enn TH.

Eksempelvis, strømtrader Ei*nar A*as, født i 1972, bosatt i Grimstad, hadde en formue på anslått 2,1 milliarder kroner i 2016. En veldig kjent sak.
Citera
2020-02-08, 17:54
Medlem
Monsens avatar
Citat:
00:38 i videoen her (og senere i videoen) kan man se den bilen som det diskuteres om.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/7laj88/slik-kan-luemannen-og-telefonmannen-ha-beveget-seg

Man ser den også til høyre i bildet før man starter videoen.

Er jeg blind, mon tro? :-O Jeg ser ikke noen bil?
Citera
2020-02-08, 17:55
Bannlyst
Citat:

Tror ikke det er en Focus man kan se i den videoen, men mulig jeg tar feil. Men den bilen utenfor futurumbygget ser for smal og høy ut til å kunne være en Focus. Grunnen til at den står der den står er vel at det er fullt opp med biler. Her kan man se et bilde av den parkeringsplassen. Det treet der som luemannen snur, er vel rett til høyre for der fotografen har stått.

https://www.itromso.no/ntb/iriks/2019/06/04/L%C3%B8renskog-forsvinningen-Politiet-gir-opp-leting-etter-to-menn-19183445.ece
Citera
2020-02-08, 17:55
Medlem
Citat:
Er jeg blind, mon tro? :-O Jeg ser ikke noen bil?
Til høyre for det store grantreet
Citera
2020-02-08, 17:58
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Til høyre for det store grantreet

Men er det en Ford Focus da? Synes denne bilen er virker høyere og smalere? Som en Toyota Yaris?
Senast redigerad av Monsen 2020-02-08 kl. 18:00.
Citera
2020-02-08, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Tror ikke det er en Focus man kan se i den videoen, men mulig jeg tar feil. Men den bilen utenfor futurumbygget ser for smal og høy ut til å kunne være en Focus. Grunnen til at den står der den står er vel at det er fullt opp med biler. Her kan man se et bilde av den parkeringsplassen. Det treet der som luemannen snur, er vel rett til høyre for der fotografen har stått.

https://www.itromso.no/ntb/iriks/2019/06/04/L%C3%B8renskog-forsvinningen-Politiet-gir-opp-leting-etter-to-menn-19183445.ece

Er enig, har stusset på hvor enkelte mene de har sett den såkalte focusen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in