Citat:
Ursprungligen postat av
HalalMuscle
Det jag försöker förmedla här är att så mycket som du tycker att det är fel på oss, tror du inte vi tycker detsamma som er?
Nu pratar du iallafall med en köttätare som är emot mass-slaktning av djur och dåliga förhållanden för djuren som sitter inlåsta tight som fan. Det jag däremot är okej med är att man äter kött med måtta eftersom det behövs, vår kropp behöver det. Du sitter och länkar en doktor, wow vad häftigt, då kan jag lika gärna länka en 109-årig köttätare som än i dag lever till skillnad från doktorn du länkade
https://www.youtube.com/watch?v=BXyfCGDnuWs
Du får jätte gärna vara vegan, det är ditt liv, men att du försöker tvinga på din flickvän samma kostvanor visar bara vilken människa du är. Ditt förhållande kommer dö ut med tiden om du fortsätter vara vegan. Säg goodbye till dina testo-nivåer och sexliv.
Ont, fortfarande det mest sjukaste att tvinga sina barn till en vegansk diet. Låt de växa upp och välja själv..
Nu vrider du och vänder på att jag tvingar någon när jag säger att jag inte gör det.

Mentalkrockad much? Flashback borde åtminstone höra till läsförståelse men problemet är att du inte kan nånting om kost och hälsa och mitt problem är nån kan få för sig den dumma idén att lyssna på dig.
Du är en understatus människa som inte förstår varför psykisk ohälsa ökar. Staten vill inte att du ska må bättre och vara rikare än dem så det är därför du tar ut ditt lidande på andra för att du misslyckades kalvpojken. (Frågar du mig så förtjänar du det eftersom andra måste tänka åt dig)
Du brister i kriterier för att klassas som homo sapien. Kan du ens förklara vad som kännetecknar människan specifikt i djurriket?
Längst ner på listan är nånting som glädjer dig. Ägg från kycklingars rövar, men där har du hälsosamma tips från coachen.
https://www.medicalnewstoday.com/articles/245259.php
Edit: Vem försöker vi lura? Du får inledningen.
The following are some of the most healthful:
Broccoli. Broccoli provides good amounts of fiber, calcium, potassium, folate, and phytonutrients. ...
Apples. Apples are an excellent source of antioxidants, which combat free radicals
Kale
Blueberries
Avocados
Leafy green vegetables
Sweet potatoes.
Du har säkert till och med starkare sexdriv och genetik än gorillor och elefanter i ditt huvud. Nej. Ökad risk för cancer och hjärt- och kärlsjukdomar. Gå in på länken så vet du hur man minskar riskerna. (Det gör inte kolesterol tyvärr).
Du blir var du äter. Muuuu!