Citat:
Ursprungligen postat av
reptileking
107 är det undre värdet du hittar på internet. 3000-9000 hittar du ingenstans som krav, men säkert som rutin vid moderna avrättningar som ju har andra krav på sig och dokumenteras.
Jag skulle rekommendea ett system med många olika småläger som kan leverera en strid ström fångar till vissa förintelseläger. Infrastruktur är A och O så fungerande tågförbindelser bör du se till att ha. Några psykopater har du statistiskt. Försök använda dem i första hand (men även helt vanliga män (och kanske kvinnor) kan förmås göra de mest besynnerliga saker om du bara indoktrinerar dem och nöter ned dem . Transporter på under 300 kan du skjuta även fortsättningsvis. Men blir det större mängder och du behöver vinna tid så är gas överlägset smidigast. Så ungefär.
Oh, tack för svar!
Hur mycket gas tror du då att jag ska använda för att säkra ett snabbt dödsförlopp? Jag har inte all tid i världen.
(och varför anges dödlighet på säkerhetsmanualer på tok för högt? Borde leda till stämning).
Bör jag ha täta rum för ett snabbare förlopp med mindre åtgång av gas?
Skjutningar med endast kort transport har jag igång, men av outgrundlig anledning mår just mina psykopater dåligt av detta.
Om jag sedan publicerar ditt svar, får du då behålla ditt "jobb som rådgivare"?