2020-02-07, 11:17
Medlem
Gabogibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafia
Nej men det borde avgöra vilka du har i yrken som patrullerande polis, brandmän mm mm.

Problemet är att styrkeskillnaderna mellan män och kvinnor nonchaleras. Vilket gör att fel person ofta hamnar på fel plats.

Givet!, Rätt man på rätt plats ska det vara.
Jag upplevde dock att TS tes var snarare något i stil med "den starkes rätt". Och så kan vi inte ha det.
Citera
2020-02-07, 11:22
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Jag förespråkar inte våld mot kvinnor som en lära, utan mer ibland, lite som kokain, ibland men inte varje helg,

jag brukar skoj slå ibland, du vet sådär lite på armen och i njurarna, på ett busigt sätt, sen ökar jag successivt styrkan, för att någon gång liksom "råka" slå lite hårdare, tror att jag använder knappt 30% av min totala styrka då.

Se vem vet, någon dag, kanske det kommer finnas utrymme att återgå till naturstadiet, krig och konflikt tar över igen, då är det ju bra att vara rustad.

Se åtminstone till att det är en ond tjej som förtjänar det . En kaxig, otrevlig stockholmstjej till exempel.
Citera
2020-02-07, 11:29
Medlem
kackes avatar
Det måste ju vara för att man blivit äldre, men jag tycker synd om TS.
En dag hoppas jag att du blir av med din oskuld och träffar en tjej du blir lycklig utav och med!
Mvh
Citera
2020-02-07, 11:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Tvärt om - kvinnor älskar farliga män. De dras till våldsamma och kriminella som flugor till bajs. Vet faktist inte ett enda fall där män dyrkat kvinnliga mördare - men det finns ett oändligt antal fall där manliga mördare får tonvis med beundrarpost och kärleksbrev från kvinnor. Kvinnor tänder på våld, kriminalitet och makt på ett sätt som män inte gör.
Homoerotiska sa jag, vilket kan förklara varför ni inte skriver till kvinnliga mördare.

En pytteliten minoritet av kvinnor skriver till mördare.

Män blir däremot fullständigt till sig i byxan av utsikten att få hänga med Hells Angels. Kvinnor hänger hellre på andra ställen.

Och nog tycker du BorisBalkan här verkar riktigt mums? Inte alls en liten hjärnskadad tönt.
Senast redigerad av Ipsi 2020-02-07 kl. 11:42.
Citera
2020-02-07, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Homoerotiska sa jag, vilket kan förklara varför ni inte skriver till kvinnliga mördare.

En pytteliten minoritet av kvinnor skriver till mördare.

Män blir däremot fullständigt till sig i byxan av utsikten att få hänga med Hells Angels. Kvinnor hänger hellre på andra ställen.

Och nog tycker du BorisBalkan här verkar riktigt mums? Inte alls en liten hjärnskadad tönt.
Du verkar tända på det där med homo... sällan man ser folk använda ett ord så mycket som du, brukar vara ett tecken på att man själv har en stark dragning till fenomenet.
Citera
2020-02-07, 12:45
Medlem
Haha misstänker att TS och de som håller med TS är:
• Pojkar som inte får ligga (iaf inte med kvinnokönet)
• Troll

Visst finns det mycket som män generellt utför bättre eller mer ämnade för rent fysiskt och mentalt.
Precis som det finns mycket kvinnor generellt utför bättre eller är mer ämnade för rent fysiskt och mentalt.
Citera
2020-02-07, 13:02
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Och du är serb och pucklar på henne ibland med 30% styrka, right?

Serbien är en av de yngsta länderna på Balkan. Balkan består av lite mer än 1 land.
Serbien blir på köpet mindre per var 10e år.

Vad gjorde du när ni läste Geografi?

Men ja 30% lr kanske 10% då
Citera
2020-02-07, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afs123
De flesta kvinnor vill ha riktiga män.

Aggressiva, Macho, Stora, vältränade, självsäkra, rika, män

Change my mind

De ska dessutom vara långa, ha stor kuk, hög social status och göra andra tjejer avundsjuka medan de förblir lydiga och trogna den egna kvinnan. Det kanske finns sådana här män på Krypton.

Jag förstår till fullo varför unga män i mitt eget åldersspann (20-30) till stor del tröttnat på förhållanden. Att jaga fitta går väl an, men att bli tillsammans med dessa kravmaskiner är som skaffa ytterligare ett heltidsjobb - utan att få pröjs.
Citera
2020-02-07, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavan
Tror att TS redan insett detta och måste ta ut sin ilska på FB eftersom han vet att han är dum o korkad själv. Vad tycker du om min teori?

Låter helt klart som en möjlighet.
Citera
2020-02-07, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic
Har du något belägg öht för att kvinnor är mentalt svarage än män?

Eller att de är mer korkade, rent generellt?

Och när vi disikerar ditt argument (trots att premissen inte är belagd) så får man fundera över vad du menar rätt att bestämma över någon? I vilket avseende menar du att kvinnor har rätt att bestämma över män egentligen? Och vad har fysiska styrkan med saken att göra? Insinuerar du att man har rätt att bestämma över någon om man är starkare? Varför? För att man kan påtvinga någon annan sin åsikt genom våld eller?

Stor skillnad mellan man och kvinna. Kolla in sjukskrivningar och anti-depp käkande.

Men jävlar vilka fina rumpor dom har ibland.
Citera
2020-02-07, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antisocial666
Stor skillnad mellan man och kvinna. Kolla in sjukskrivningar och anti-depp käkande.

Men jävlar vilka fina rumpor dom har ibland.

Sorry, googlade på det och så visade det sig att på symptomen så verkar det vara vanligare att män är deprimerade. Skillnaden verkar alltså bero på att kvinnor och män blir olika behandlade av läkaren. Så att kvinnor skulle vara mentalt svagare verkar inte stödjas av det faktum att det skrivs ut mer anti-depp till kvinnor.
Citera
2020-02-07, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic
Sorry, googlade på det och så visade det sig att på symptomen så verkar det vara vanligare att män är deprimerade. Skillnaden verkar alltså bero på att kvinnor och män blir olika behandlade av läkaren. Så att kvinnor skulle vara mentalt svagare verkar inte stödjas av det faktum att det skrivs ut mer anti-depp till kvinnor.

Syns dock ej i statistiken... kvinnorna på mitt jobb ser man knappt till ibland....då och då tänker man att dom bytt jobb, men så mittiallt dyker dom tillbaka. Glada och "makade" från topp till tå, rätt ofta med nån söt liten dotter som skall vara med nån timme, sådär.

(Tekniskt arbete, eftergymnasial arbetsplats)

Men jag är vit trist man, så jag har säkert fel.

Själv har jag 4h timmars frånvaro på 14 år (visdomstand och dom fick tillkalla läkare pga roten var sne, då var man ingen kaxig FB-badboy) ajj..
Senast redigerad av antisocial666 2020-02-07 kl. 22:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in