2020-02-07, 09:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja du kan väl inte neka till att män i betydligt högre grad än kvinnor går igång på närvaron av farliga snubbar. Sen projicerar ni detta på kvinnor.

Ok. Du är onekligen ute på djupt vatten. Du famlar..
Citera
2020-02-07, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark

Varför ska kvinnor som i regel är både mentalt och fysiskt svagare än men ha rätt att bestämma över män? Jag får det inte att gå ihop öht.
Jag har i hela min karriär varit chef till manliga medarbetare i stora projekt. Det du säger är bullskit. Så lägg ner.
Citera
2020-02-07, 09:56
Medlem
Citat:
Om man tar allt i beaktande så bör inte kvinnor få lov att rösta. Det finns ingen logik i att låta svage och korkade få lov att rösta.
Vad har muskelstyrka med rösträtt att göra?

Tråden, din egen tråd, handlar om muskelstyrka, så dra inte in intelligens, det är off topic och kan tas i en annan tråd.

Så vad är det ologiska i att låta fysiskt svaga människor att rösta?
Citera
2020-02-07, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hex30
Många kvinnor är garanterat smartare och starkare än vad du är. Deal with it, incel.

Tror att TS redan insett detta och måste ta ut sin ilska på FB eftersom han vet att han är dum o korkad själv. Vad tycker du om min teori?
Citera
2020-02-07, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Kvinnor har 8-13% mindre hjärnor än män:

"Males and females differ in some aspects of their brains, notably the overall difference in size with men having larger brains on average (between 8% and 13% larger)..."
https://en.wikipedia.org/wiki/Neuroscience_of_sex_differences

Så var det med den jämlikheten. lol
Cognitive tasks
It was once thought that sex differences in cognitive task and problem solving did not occur until puberty. However, as of 2000, evidence suggested that cognitive and skill differences are present earlier in development. For example, researchers have found that three- and four-year-old boys were better at targeting and at mentally rotating figures within a clock face than girls of the same age were. Prepubescent girls, however, excelled at recalling lists of words. These sex differences in cognition correspond to patterns of ability rather than overall intelligence. Laboratory settings are used to systematically study the sexual dimorphism in problem solving task performed by adults.[22]

On average, males excel relative to females at certain spatial tasks. Specifically, males have an advantage in tests that require the mental rotation or manipulation of an object.[23] In a computer simulation of a maze task, males completed the task faster and with fewer errors than their female counterparts. Additionally, males have displayed higher accuracy in tests of targeted motor skills, such as guiding projectiles.[22] Males are also faster on reaction time and finger tapping tests.[24]

On average, females excel relative to males on tests that measure recollection. They have an advantage on processing speed involving letters, digits and rapid naming tasks.[24] Females tend to have better object location memory and verbal memory.[25] They also perform better at verbal learning.[26] Females have better performance at matching items and precision tasks, such as placing pegs into designated holes. In maze and path completion tasks, males learn the goal route in fewer trials than females, but females remember more of the landmarks presented. This shows that females use landmarks in everyday situations to orient themselves more than males. Females are better at remembering whether objects had switched places or not.[22]

Sit down, please!
Citera
2020-02-07, 10:14
Medlem
Citat:
Om man tar allt i beaktande så bör inte kvinnor få lov att rösta. Det finns ingen logik i att låta svage och korkade få lov att rösta. Speciellt inte med tanke på att kvinnor är så korkade att de väljer att låta invandrare komma hit som sedan våldtar kvinnor och det märkliga med det hela är att de fortsätter med sitt beteende trots att de ser att det är skadligt för just kvinnor. Kvinnor är mer benägna att låta sig styras av grupptryck än vad män är.

Kvinnor är tom skadliga för sig själva. Se bara på vad feminismen skapat för cancer för just kvinnor - mer ångest och depression. Svenska kvinnor äter sjukt mycket antidepp och detta TROTS att de får knulla runt hur mycket som helst, studera vad som helsr och jobba med vad som helst. Jag tror inte kvinnor som grupp mått så dåligt som de gör idag någonsin under vår historiaoch det är på grund av att kvinnor slutat vara kvinnor dvs istället för att skapa familjer så väljer de dumma kossorna att bli sämre män istället.
You too, sit down!
https://www.mentalfloss.com/article/53131/ada-lovelace-first-computer-programmer
Jag kan citera ett otalig numer av kvinnor som pissar din intelligens. Det som vi behöver är att ni män som snackar skit ska gå genom IQ test innan ni kan rösta.
Citera
2020-02-07, 10:17
Medlem
Män slår inte hårdare än kvinnor bara för att män är mycket starkare. Utan för att dom har mycket bättre slagteknik också.

Ta ett exempel att kasta en boll. Män kastar bollen mycket längre för att män har mycket bättre teknik att kasta bollen + att dom har mer styrka.

Om vi säger att en kvinna är högerhänt. En kvinna kastar bollen med sin bästa arm, högra i det här fallet lika bra som en man kastar med sin sämre arm...vänstra. Och nu talar jag bara om tekniken att kasta bollen.

Inget illa menat till kvinnor. Kvinnor äger!
Citera
2020-02-07, 10:18
Medlem
Citat:
Ja du kan väl inte neka till att män i betydligt högre grad än kvinnor går igång på närvaron av farliga snubbar. Sen projicerar ni detta på kvinnor.
Tvärt om - kvinnor älskar farliga män. De dras till våldsamma och kriminella som flugor till bajs. Vet faktist inte ett enda fall där män dyrkat kvinnliga mördare - men det finns ett oändligt antal fall där manliga mördare får tonvis med beundrarpost och kärleksbrev från kvinnor. Kvinnor tänder på våld, kriminalitet och makt på ett sätt som män inte gör.
Citera
2020-02-07, 10:28
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Tvärt om - kvinnor älskar farliga män. De dras till våldsamma och kriminella som flugor till bajs. Vet faktist inte ett enda fall där män dyrkat kvinnliga mördare - men det finns ett oändligt antal fall där manliga mördare får tonvis med beundrarpost och kärleksbrev från kvinnor. Kvinnor tänder på våld, kriminalitet och makt på ett sätt som män inte gör.

Jag skulle vilja nyansera det. Kvinnor attraheras av starka, självsäkra och självständiga män. Troligtvis kändisskap som så också (Vilket även gäller män). Tyvärr kan det leda till att de attraherad av kriminella och våldsamma män trots att de egentligen är mycket misslyckade. Kvinnor attraheras i ännu högre grad av framgångsrika män oavsett om de är företagare, idrottsmän, politiker eller vad som helst. När det gäller kriminella i fängelset tror jag det är mer någon missriktad moderskänsla, de vill hjälpa, ta hand om, rädda dessa män. Ungefär som tanter som tar han om Afghanska män som låtsas vara barn.

Om män i allmänhet var lite mer manliga skulle de kriminella få mindre uppmärksamhet.
Citera
2020-02-07, 10:37
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Jaha, du kanske hade önskat att få fler slag i magen så du kroknade din trasiga stackare.

Faktiskt inte jag var rätt knubbig som barn det hade inte hjälpt,

som att slå på en påse vatten
Citera
2020-02-07, 10:42
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Jag gillar inte vad du skrev, men utan tvekan får man ett gott skratt av det.

Men det måste finnas ett bättre sätt än att spöa dom.
Våld får inte förekomma i onödan.
Jag har också velat klappa till kvinnor, men som tur är har jag kontrollerat mej, om än svårt.

Jag förespråkar inte våld mot kvinnor som en lära, utan mer ibland, lite som kokain, ibland men inte varje helg,

jag brukar skoj slå ibland, du vet sådär lite på armen och i njurarna, på ett busigt sätt, sen ökar jag successivt styrkan, för att någon gång liksom "råka" slå lite hårdare, tror att jag använder knappt 30% av min totala styrka då.

Se vem vet, någon dag, kanske det kommer finnas utrymme att återgå till naturstadiet, krig och konflikt tar över igen, då är det ju bra att vara rustad.
Citera
2020-02-07, 11:03
Medlem
TrolleriKontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Brukar kungar och statsministrar vara hejare på japanska karatesporter?

https://www.youtube.com/watch?v=blVSx9xlCpo

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in