2020-02-07, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
Jag bor på landet i ett eget hus och har flickvän som är genomtrevlig. Inget storstadsluder som dig som tvingas leva som en insekt i en liten lägenhet som du inte ens äger själv och spenderar fritiden som spermahink. Tro fan att ni blir sura och griniga och skyller på patriarkatet.
Jo, du verkar ju definitivt nöjd och glad.

Hursomhelst. Värdesätter du vård och omsorg i allmänhet, ser dem som viktiga samhällsfunktioner som bör värnas så har du ett intresse i att se till de yrkesverksammas väl vilket medför att det i allra högsta grad är lämpligt att dessa får gehör för sina åsikter i form av rösträtt.
Fundera nu över vilka som till en överväldignde majoritet utgör dessa grupper.

Men så långt tänker inte du för att du inte är hälften så skarp som du tror att du är.

Det här med att du menar att män låter sig styras av kvinnor - hur då? Är inte du självständig och handlingskrafting nog att rå över ditt eget liv? Vad är det du vill ha hjälp med?
Citera
2020-02-07, 07:02
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
"not known why". Bullshit!!!

Evolution är svaret. Männen var ute och jagade och gjorde det slitsamma uppgifterna, medan kvinnorna gjorde de lättare uppgifterna.
Och krigandet och allt i stort sett som var mest riskfyllt förutom att föda barn.
Citera
2020-02-07, 07:03
Medlem
BorisBalkans avatar
Tricket är att låta kvinnan få som hon behagar men subtilt få henne förstå att kopplet är så långt som du släpper efter.

Kom ihåg: Män får inte fitta. Män ger kuk. Knulla är något män gör, kvinnor blir knullade.

Samma gäller med slag.

Tänk vad mycket dagens unga män inte förstår.

Bra att klappa till sin kvinna inbland. Ett rejält pang i magen så de kroknar ihop.

Bättre än skatteåterbäring.
Citera
2020-02-07, 07:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BorisBalkan
Tricket är att låta kvinnan få som hon behagar men subtilt få henne förstå att kopplet är så långt som du släpper efter.

Kom ihåg: Män får inte fitta. Män ger kuk. Knulla är något män gör, kvinnor blir knullade.

Samma gäller med slag.

Tänk vad mycket dagens unga män inte förstår.

Bra att klappa till sin kvinna inbland. Ett rejält pang i magen så de kroknar ihop.

Bättre än skatteåterbäring.
Hur ska dagens unga män kunna förstå det när deras pappor inte utdelat såna pang i magen så de ens vet hur det känns att få ett?
Din trasiga stackare.
Citera
2020-02-07, 07:14
Medlem
ts har ju dock rätt oavsett hur arg ni blir på han. Tragiskr men sant, finns dock bra kvinnor i de äldre generationerna.
Citera
2020-02-07, 07:17
Medlem
Citat:
Mina herrar, vad ska vi börja kalla det här "argumentet"? Argumentum ad vagina?

Kvinnor är både svagare och mer korkade än män och det är ett faktum. Deal with it, cuck.

Ja, jävlar du. Attackerar man mig så de får blodvite så kanske du inte får blodvite tillbaka. men nå mer än så.
Citera
2020-02-07, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
ts har ju dock rätt oavsett hur arg ni blir på han. Tragiskr men sant, finns dock bra kvinnor i de äldre generationerna.

Äldre?
Prova en finsk dam i ungdomlig ålder.
Citera
2020-02-07, 07:21
Medlem
Citat:
Varför ska kvinnor som i regel är både mentalt och fysiskt svagare än men ha rätt att bestämma över män? Jag får det inte att gå ihop öht.

Har du något belägg öht för att kvinnor är mentalt svarage än män?

Citat:
Kvinnor är både svagare och mer korkade än män och det är ett faktum. Deal with it, cuck.

Eller att de är mer korkade, rent generellt?

Och när vi disikerar ditt argument (trots att premissen inte är belagd) så får man fundera över vad du menar rätt att bestämma över någon? I vilket avseende menar du att kvinnor har rätt att bestämma över män egentligen? Och vad har fysiska styrkan med saken att göra? Insinuerar du att man har rätt att bestämma över någon om man är starkare? Varför? För att man kan påtvinga någon annan sin åsikt genom våld eller?
Citera
2020-02-07, 07:32
Medlem
Cokeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hex30
Många kvinnor är garanterat smartare och starkare än vad du är. Deal with it, incel.

Nej, Det är fakta. Deal with it.
Citera
2020-02-07, 07:33
Medlem
BorisBalkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Hur ska dagens unga män kunna förstå det när deras pappor inte utdelat såna pang i magen så de ens vet hur det känns att få ett?
Din trasiga stackare.

Att slå kvinnor är en konst. Man föds med den. Eller inte. Hade män varit stöpta som mig hade feminism aldrig uppstått.

Hur vill du dricka ditt kaffe
Citera
2020-02-07, 07:36
Avslutad
Effekten av mitt slag är några 100% mer än random dude. Är du ett fysiskt hot mot mig eller min familj så använder jag det till fullo oavsett vad du har mellan bena. Punkt.
Citera
2020-02-07, 07:46
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostetnic
Har du något belägg öht för att kvinnor är mentalt svarage än män?
Kvinnor har 8-13% mindre hjärnor än män:

"Males and females differ in some aspects of their brains, notably the overall difference in size with men having larger brains on average (between 8% and 13% larger)..."
https://en.wikipedia.org/wiki/Neuroscience_of_sex_differences

Så var det med den jämlikheten. lol
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in