2020-02-06, 16:57
  #7729
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel
Sticker du ut på något sätt så kommer folk att kräva att du visar dina papper annars får du ta en P18. Dock så är det ingen som kommer att bry sig om det handlar om sexköp. Var ärlig och ljug inte.
Håller med, sticker du ut kan menas att man smygpratar med plitarna ofta eller söker sig till plitarna ofta. Det jävliga är att vissa plitar uppmuntrar till att gola ner varandra , golaren tror att han kommer få mer förmåner där inne. Glöm aldrig att du är en brottslig i plitens ögon så du skjuter dig själv i foten genom att springa till pliten och prata, allt går att lösas internt. när dörrarna låses är det katt och råtta lek som gäller där inne. Som första straff rekommenderar jag håll ögon och öron öppna och självklart håll käften STÄNGD. 😯😯
Citera
2020-02-06, 18:07
  #7730
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KVsugeralltidballe
Håller med, sticker du ut kan menas att man smygpratar med plitarna ofta eller söker sig till plitarna ofta. Det jävliga är att vissa plitar uppmuntrar till att gola ner varandra , golaren tror att han kommer få mer förmåner där inne. Glöm aldrig att du är en brottslig i plitens ögon så du skjuter dig själv i foten genom att springa till pliten och prata, allt går att lösas internt. när dörrarna låses är det katt och råtta lek som gäller där inne. Som första straff rekommenderar jag håll ögon och öron öppna och självklart håll käften STÄNGD. 😯😯

Du får det att låta som Blood In Blood Out... Har man lite vett och respekterar folk och deras personliga utrymme så behöver man inte hålla ett skit öppet eller stängt. Trams
Citera
2020-02-06, 20:11
  #7731
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KushDoktor
Du får det att låta som Blood In Blood Out... Har man lite vett och respekterar folk och deras personliga utrymme så behöver man inte hålla ett skit öppet eller stängt. Trams
Blood in blood out ?? Det är vad du skriver inte jag. Nä verkligen inte den bilden jag beskrev med mit inlägg. Men vad förväntar man någon som kallar folk som sitter för "ett pack". Men det var väl det du lärde dig efter din kafferast.
Citera
2020-02-06, 21:40
  #7732
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KVsugeralltidballe
Blood in blood out ?? Det är vad du skriver inte jag. Nä verkligen inte den bilden jag beskrev med mit inlägg. Men vad förväntar man någon som kallar folk som sitter för "ett pack". Men det var väl det du lärde dig efter din kafferast.

Precis. Lärde mig att kåkfararna är pack. Något som jag egentligen borde ha förstått innan lunchrasten
Citera
2020-02-07, 12:21
  #7733
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KushDoktor
Precis. Lärde mig att kåkfararna är pack. Något som jag egentligen borde ha förstått innan lunchrasten

Du bekräftar verkligen ditt eget påstående.
Citera
2020-02-07, 15:12
  #7734
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Du bekräftar verkligen ditt eget påstående.

Man behöver inte direkt bekräfta något för att inse att den som begår brott och misslyckas på regelbunden basis är ett misslyckat pack. Det säger sig självt i och med att de är just kåkfarare Man skulle ju inte kalla en målvakt som konstant misslyckas att vakta målet för "duktig", eller hur?
Citera
2020-02-07, 15:15
  #7735
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KushDoktor
Man behöver inte direkt bekräfta något för att inse att den som begår brott och misslyckas på regelbunden basis är ett misslyckat pack. Det säger sig självt i och med att de är just kåkfarare Man skulle ju inte kalla en målvakt som konstant misslyckas att vakta målet för "duktig", eller hur?

"På regelbunden basis" kan jag kanske hålla med om att då kanske man snackar om "pack" men det var inte så du definierade ditt påstående initialt.
Citera
2020-02-07, 15:16
  #7736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
"På regelbunden basis" kan jag kanske hålla med om att då kanske man snackar om "pack" men det var inte så du definierade ditt påstående initialt.

Hur definerar du "kåkfarare"?
Citera
2020-02-07, 15:18
  #7737
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KushDoktor
Hur definerar du "kåkfarare"?

Iofs så har du en poäng där och skulle kanske använt ett annat uttryck så jag tar den på kinden.
Citera
2020-02-07, 16:56
  #7738
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Iofs så har du en poäng där och skulle kanske använt ett annat uttryck så jag tar den på kinden.
Det finns vissa som begår ekonomiska brott på anstalten som såg sig bättre än andra. Ungefär : jag är inte kriminell jag har bara blåst staten på flera miljoner... Ändå bär dom KV kläder som andra. Dom lever i en dröm värld 😅😅
Citera
2020-02-08, 03:04
  #7739
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KVsugeralltidballe
Det finns vissa som begår ekonomiska brott på anstalten som såg sig bättre än andra. Ungefär : jag är inte kriminell jag har bara blåst staten på flera miljoner... Ändå bär dom KV kläder som andra. Dom lever i en dröm värld 😅😅



Det var en gubbe som var bankman, han beklaga sig så mycket. han sa exact likadant som du beskriver
visst han muta läkaren och var på p14 permis (ni vet daglig perm)
Han skulle ansöka om halvtid. ( innan det försvann) och dumfan klaga på hur han hade det?, WTF vi var på öppen
Gissa 1000 gånger om han fick det
Citera
2020-02-08, 08:52
  #7740
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyplo43
Det var en gubbe som var bankman, han beklaga sig så mycket. han sa exact likadant som du beskriver
visst han muta läkaren och var på p14 permis (ni vet daglig perm)
Han skulle ansöka om halvtid. ( innan det försvann) och dumfan klaga på hur han hade det?, WTF vi var på öppen
Gissa 1000 gånger om han fick det
Är man van vid att äta med guldsked, så smakar det inte gott ens med en silversked i munnen, detta oavsett vad KV har på menyn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in