Citat:
Ursprungligen postat av
KVsugeralltidballe
Det finns vissa som begår ekonomiska brott på anstalten som såg sig bättre än andra. Ungefär : jag är inte kriminell jag har bara blåst staten på flera miljoner... Ändå bär dom KV kläder som andra. Dom lever i en dröm värld 😅😅
Det var en gubbe som var bankman, han beklaga sig så mycket. han sa exact likadant som du beskriver
visst han muta läkaren och var på p14 permis (ni vet daglig perm)
Han skulle ansöka om halvtid. ( innan det försvann) och dumfan klaga på hur han hade det?, WTF vi var på öppen
Gissa 1000 gånger om han fick det