2020-02-07, 01:51
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidooo
Om nu huvudet är borta, Undra vart det ligger nu? I en frys eller i en skog nedgrävd? Och vad var anledningen att ta av huvudet på Håkan? Att ödsla tid på det och varför? Så vitt jag vet hade Håkan slutat med droger. Han hade helt enkelt inte råd då han inte ens åt något på hela dagen på julafton. Det enda han gjorde var att snusa. Och då brukade det var prillor han redan hade använt och som han använde igen för att spara pengar
Han kanske inte åt för att han knarkat? Sånt tar väl bort hungerkänslorna. Vad är det för morsa som inte kunde bjuda Håkan på lite julmat? Hon bor väl på samma gata? Tragiskt liv verkar det som.
Senast redigerad av Zoom008 2020-02-07 kl. 02:06.
Citera
2020-02-07, 07:25
Medlem
Är GM afghan? Han verkar inte va hazar i allafall. Ja polisen har stora problem med afghanerna och droger på Gotland.
Citera
2020-02-07, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Är GM afghan? Han verkar inte va hazar i allafall. Ja polisen har stora problem med afghanerna och droger på Gotland.

Jo jäkligt att Gotlands drabbats. Som exempelvis våldtäkten på en 16-åring i en lekstuga på Gråboskolan väldigt nära den här brottsplatsen.
(FB) 9/1 2019 - Misstänkt våldtäkt i Visby, Gotland

Vet inte om det även är afghaner som även gör alla snyltningsbrott mot taxibolagen, hotell och restauranger som varit de senaste månaderna.
Citera
2020-02-07, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Vad är det för morsa som inte kunde bjuda Håkan på lite julmat? Hon bor väl på samma gata? Tragiskt liv verkar det som.

Dels hade hon ju tagit avstånd från honom pga hans sexuella läggning, och dels hade hon kanske redan blivit inlagd på sjukhuset.
Citera
2020-02-07, 13:48
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmut
Dels hade hon ju tagit avstånd från honom pga hans sexuella läggning, och dels hade hon kanske redan blivit inlagd på sjukhuset.
Vad är det för djävla kärring som tar avstånd från sin son på grund av detta? Då hoppas jag att hon lider och är riktigt sjuk. En normal mamma älskar sitt barn oavsett annars är det nåt fel. Häxan borde fått avhugget huvud.
Senast redigerad av Zoom008 2020-02-07 kl. 13:51.
Citera
2020-02-07, 14:18
Medlem
Där håller jag med dig zoom. Kanske inte att hon ska bli av med huvudet men iallafall att hon nu ångrar att hon tog avstånd från Håkan. Allt blev värre för Håkan efter hans pappa dog då dom stod varandra mycket nära
Citera
2020-02-07, 19:16
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidooo
Där håller jag med dig zoom. Kanske inte att hon ska bli av med huvudet men iallafall att hon nu ångrar att hon tog avstånd från Håkan. Allt blev värre för Håkan efter hans pappa dog då dom stod varandra mycket nära
Otroligt sorgligt. Har själv en son och jag skulle offra mitt liv för honom.
Senast redigerad av Zoom008 2020-02-07 kl. 19:18.
Citera
2020-02-10, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Haha du menar den gamla läckan från 2007? Har inte hänt ett skit sen dess. Och det har desdutom hänt mycket med fb säkerhet sen dess.

Menar du hittepågruppen med skelettkvinnan och hens lika sjuke far så har admin själv skapat en tråd om dessa: (FB) Hatgrupp vill tysta Flashback - del 4

Nä jag menar inte någon läcka från 2007...
Citera
2020-02-11, 14:25
Medlem
Håkans mamma var inlagd på sjukhus innan mordet. Hon har aldrig tagit avstånd från honom. Hon gjorde allt för att umgås med honom. Men han valde själv att ta avstånd från sin mamma när pappan dog. Kan vara att han ville stå på egna ben, då föräldrarna var/ är gamla. Båda var/är bra folk. Sorgligt slut för Håkan.
Citera
2020-02-11, 22:02
Medlem
Håkans mamma var överbeskyddande mot Håkan, och han fick inte flytta hemifrån vilket han ville. Detta såg han som stora problem.
Citera
2020-02-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elmut
Själv funderar jag på om händelsen på något sätt är kopplat till narkotikahärvan som håller på att nystas ut just nu.
Jag tror verkligen inte att narkotikahärvan som håller på att nystas upp just nu har något öht med detta att göra. De som sitter häktade just nu där polisen säger enligt helagotland att de håller på att nysta upp en narkotikahärva, är svenskar allihop. Dock så finns såklart problem med afghaner och knark på ön. Men just denna narkotikahärva har jag svårt att se skulle ha kopplingar till detta mord.
Citera
2020-02-12, 20:42
Medlem
Hmm.. väldigt många olika uppgifter angående Håkans relation till hans mamma.

Inlägget angående att huvudet skulle vara bekräftat borta är jag också nyfiken på, har denne sett kroppen, eller har polisen läckt? Eller är det troll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in