2020-02-12, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexamera
Jag tror verkligen inte att narkotikahärvan som håller på att nystas upp just nu har något öht med detta att göra. De som sitter häktade just nu där polisen säger enligt helagotland att de håller på att nysta upp en narkotikahärva, är svenskar allihop. Dock så finns såklart problem med afghaner och knark på ön. Men just denna narkotikahärva har jag svårt att se skulle ha kopplingar till detta mord.

Jag har dock inte yttrat mig om någon etnicitet.
Citera
2020-02-12, 22:48
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flexamera
Hmm.. väldigt många olika uppgifter angående Håkans relation till hans mamma.

Inlägget angående att huvudet skulle vara bekräftat borta är jag också nyfiken på, har denne sett kroppen, eller har polisen läckt? Eller är det troll?
Kan ju vara så att afghanen skurit av halsen så huvudet har hängt och dinglat? Även poliser är människor och har förmodligen svårt att hålla tyst i alla lägen. Det stod att brottet var olikt alla andra på ön så nåt är det. Likaså att det tog sån tid att identifiera fast han bodde i lägenheten. Ser verkligen fram emot att få läsa förhörsprotokollet framöver.
Citera
2020-02-13, 09:19
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Kan ju vara så att afghanen skurit av halsen så huvudet har hängt och dinglat? Även poliser är människor och har förmodligen svårt att hålla tyst i alla lägen. Det stod att brottet var olikt alla andra på ön så nåt är det. Likaså att det tog sån tid att identifiera fast han bodde i lägenheten. Ser verkligen fram emot att få läsa förhörsprotokollet framöver.

varför kallar du han afghan?
Citera
2020-02-13, 12:50
Medlem
"Ju mer vi håller på ju mer hittar vi folk vi vill prata med" säger åklagarna. Haha..alla jävla araber ska in på förhör nu.Kan det vara Visbys första officiella asylsökar mord?
Senast redigerad av Torspjesku 2020-02-13 kl. 12:53.
Citera
2020-02-13, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
varför kallar du han afghan?
Hans Facebook skvallrar om att han är Libyer. Vid den arabiska våren så öppnade man fängelserna där. Han kanske satt för mord även där?
Citera
2020-02-13, 13:24
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Hans Facebook skvallrar om att han är Libyer. Vid den arabiska våren så öppnade man fängelserna där. Han kanske satt för mord även där?
och vart fan fick du det där ifrån?
Citera
2020-02-13, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
och vart fan fick du det där ifrån?
Från Facebook? Man kan väl spikulera var mördarna kommer ifrån.
Citera
2020-02-13, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Från Facebook? Man kan väl spikulera var mördarna kommer ifrån.

Mommi tar varje chans att försvara gärningsmän från Afrika/Mellanöstern. För några veckor sedan trodde han/hon att det var en överdos och inget mord.
Citera
2020-02-13, 21:32
Medlem
Zoom008s avatar
Jag tror det kommer uppdagas en massa skit då polisen verkar ta detta mord på allvar. Med lite tur så utvisas flertalet afghaner och annat pack. Dessa nykomlingar visar upp sina kriminella talanger lite till här och var nu.Det är bara vänstern och batikhäxor som ser dom som tillgångar. Möjligen i deras sängkammare. Var väl några som blivit rånade på jackor också på ön om jag fattat rätt. Våldtäkter mörkas ofta då det gäller etnicitet av dom godhjärtade journalisterna. Sånt får man ta reda på här i forumet oftast.
Citera
2020-02-14, 03:34
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidooo
Nej Håkan var min vän. Det jag menar är att ena stunden var Håkan mördaren. Nästa stund var det så synd om honom. Och då var det en person från utlandet som gjort det. Då är hela det landet mördare? Jag menar bara för vissa här är rasist är inte jag rasist för det?
Var det inte du som anklagade någon stackars Kim för att vara mördaren där i början? Hoppas han inte läste här vad du skrev, Pucko!!
Senast redigerad av Zoom008 2020-02-14 kl. 03:48.
Citera
2020-02-14, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Var det inte du som anklagade någon stackars Kim för att vara mördaren där i början? Hoppas han inte läste här vad du skrev, Pucko!!

Det förekom spekulationer från flera personer i tråden. Vilket det i princip alltid gör i trådar gällande mord.
Citera
2020-02-14, 20:50
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnkenGutekis
Det förekom spekulationer från flera personer i tråden. Vilket det i princip alltid gör i trådar gällande mord.
Jag fattar det men inte Davidooo. Ändå gjorde han det själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in